Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??

Vierailija
22.08.2018 |

Jotain syvällistä arvatenkin

Kommentit (612)

Vierailija
421/612 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia, avarakatseisia, iloisia, kunnollisia!

Vierailija
422/612 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on, vai moni täällä on. Tämä ei ole läpileikkaus ihmisistä, vaan möykkääjistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/612 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suhteellisuudentajuttomuus on yllättävän yleistä.

Vierailija
424/612 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mahtavien ihmisten saitti ja se oikea vallan väline.

Vierailija
425/612 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä luulee tapaavansa normaaleja ihmisiä. Täällä samat ihmiset kertovat uskovansa  Jeesukseen, kummituksiin ja Halla-ahoon.

Jatkossa suhtaudun varauksella ihmisiin. Kaikkialla on kaappihörhöjä.

Vierailija
426/612 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin oppinut täältä sen että mitä vanhemmaksi nainen tulee niin usein myös sitä kateellisemmaksi. On ollut oikeesti ihan silmiä avartava kokemus huomata tuo.

N24

Niin se on sitten sullakin edessä kateellistuminen. Nuorena ei nimittäin ole vielä kukaan kovin monta vuosikymmentä pysynyt.

Vierailija
427/612 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin tyhjät tynnyrit kolisevat!

Vierailija
428/612 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Euroopan  naisia  oppinut arvostamaan jossain muualla   on ne pahimmat jne. siitäkös tunnen suurta myötä häpeää miten täällä  kasvatetaan  tytöt kun lukee näitä juttuja.?

Vierailija
429/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset ovat totaalisia tomppeleita: ottavat puolisokseen ensimmäisen idiootin äijän ja sitten vinkuvat, kun kaikki menee pieleen, vaikka he passaavat uuvuksiin asti ukkoaan.

Vierailija
430/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on sovinisteja, jotka haluaa outoja asioita makuuhuoneen puolella. Ne "pakottaa" naiset muottiin ja pukeutumaan korkokenkiin sekä korsettiin. Jos haluaa olla rebel, pitää käyttää ballerinoja ja jättää meikkaaminen väliin. Miehet tykkää kaljasta ja vähintään joka toinen mies pettää. Naisten kannattaa kantaa itse kauppakassit, jottei vain mies saisi tyydytystä leikkimällä jotain teräsmiestä. Helsinkiläiset on snobeja ja ne ei osaa ajaa autoa. Parempi että liikkuvat vain niillä metroillaan ja raitsikoillaan. Paitsi että raitsikkaa ei saa sanoa raitsikaksi, se on spåra.

Risteilyllä käy vaan juntit, paitsi ne ketkä syö ála carten puolella. Lainaa ei kannata elämässään ottaa, paitsi asuntoa varten. Siihenkin on hyvä olla sadan vuoden säästöt taustalla. Opettajat on lähtökohtaisesti typeriä ja ne vain kiusaavat wilma-viesteillään. Oman lapsen aspergeria, aistiyliherkkyyttä ja ADHD:ta ei ymmärrä kukaan - ei edes tyhmät lääkärit. Kissoja ei osata pitää sisätiloissa ja sisutustarrat on jees. Induktioliesi on epäkäytännöllinen ja raidat hiuksissa on kivoja.

Vierailija
431/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset projisoivat omaa tilannettaan toisten tilanteisiin tosi paljon.

Vierailija
432/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että ihmiset voivat henkisesti vielä huonommin kuin olen luullut ja purkavat anonyymisti pahaa oloaan muihin. Ihmiset kyselevät asioita, joita voisi helposti itsekin selvittää. Ihmisten näkemys siitä miten pitää elää on hyvin mustavalkoista ja rajoittunutta. (En ole aikaisemmin muita palstoja seurannut)

Vierailija
433/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihan oikeasti uskoin sen että eronneena parin lapsen äitinä en kelpaa enää kenellekään kuin korkeintaan seksiin. No minä seurustelen nyt komean, minua nuoremman, lapsettoman miehen kanssa. Olisihan se pitänyt arvata ettei kukaan järkevä mies pyöri vauvapalstalla.

Wow, mahtava juttu!!!! Onnea teille!

Vierailija
434/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten palpn Suomessa on wt

Vierailija
435/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jos miehellä on ollut vaikka kaksi seksilumppania, niin näitten kahden naisen kautta on satoja napalankoja.

Vierailija
436/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että palstalaisista suurin osa vaikuttaa olevan vegaaneja. Olen hieman yllättynyt: itse pyörin hipsteri- ja muissa vihreiden muodostamissa piireissä ja siellä ei kukaan ole vegaani, pari lakto-ovo-vegetaristia on. Itse olen pescovegetaristi. 

Vierailija
437/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset on herkkiä.

Vierailija
438/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäisiä valehtelijoita ja tahallaan väärin ymmärtäjiä. Palsta on leikkaus Suomen vastenmielisimmistä ihmisistä, joiden kanssa en ole toivottavasti ikinä missään tekemisissä kasvokkain.

Vierailija
439/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käy aika paljon ikäviä ihmisiä. Mukavia sitten harvemmin.

Vierailija
440/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että

A) Ihmisillä (varsinkin kotiäideillä) taitaa olla liikaa aikaa

B) Kuinka sekavia, ilkeitä ja inhottavia ihmiset voivat olla toisilleen ja kirjoittaa paskaa ihmisistä, joita eivät tunne

C) Ihmisiä kiinnostaa tavallisten pulliaisten elämä (oma ilmeisesti tylsää)

D) Miten tyhmiä kysymyksiä ihmiset pyörittelevät päässään ja kehtaavat vielä täällä niitä kysellä... Etsimällä ja lukemalla oikeista sekä luotettavista lähteitä löytyy kyllä tietoa kun vaivautuu sitä etsimään. Ihmettelen myös miksi ei käännytä ammattilaisten puoleen esim. kyselemällä palstalaisilta alapäävaivoists jne.. mene gynelle, urpo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän