Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??
Kommentit (612)
Ihmiset on, vai moni täällä on. Tämä ei ole läpileikkaus ihmisistä, vaan möykkääjistä.
Että suhteellisuudentajuttomuus on yllättävän yleistä.
Tämä on mahtavien ihmisten saitti ja se oikea vallan väline.
Elämässä luulee tapaavansa normaaleja ihmisiä. Täällä samat ihmiset kertovat uskovansa Jeesukseen, kummituksiin ja Halla-ahoon.
Jatkossa suhtaudun varauksella ihmisiin. Kaikkialla on kaappihörhöjä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin oppinut täältä sen että mitä vanhemmaksi nainen tulee niin usein myös sitä kateellisemmaksi. On ollut oikeesti ihan silmiä avartava kokemus huomata tuo.
N24
Niin se on sitten sullakin edessä kateellistuminen. Nuorena ei nimittäin ole vielä kukaan kovin monta vuosikymmentä pysynyt.
Ei muuta kuin tyhjät tynnyrit kolisevat!
Itä-Euroopan naisia oppinut arvostamaan jossain muualla on ne pahimmat jne. siitäkös tunnen suurta myötä häpeää miten täällä kasvatetaan tytöt kun lukee näitä juttuja.?
Että naiset ovat totaalisia tomppeleita: ottavat puolisokseen ensimmäisen idiootin äijän ja sitten vinkuvat, kun kaikki menee pieleen, vaikka he passaavat uuvuksiin asti ukkoaan.
Kaikki miehet on sovinisteja, jotka haluaa outoja asioita makuuhuoneen puolella. Ne "pakottaa" naiset muottiin ja pukeutumaan korkokenkiin sekä korsettiin. Jos haluaa olla rebel, pitää käyttää ballerinoja ja jättää meikkaaminen väliin. Miehet tykkää kaljasta ja vähintään joka toinen mies pettää. Naisten kannattaa kantaa itse kauppakassit, jottei vain mies saisi tyydytystä leikkimällä jotain teräsmiestä. Helsinkiläiset on snobeja ja ne ei osaa ajaa autoa. Parempi että liikkuvat vain niillä metroillaan ja raitsikoillaan. Paitsi että raitsikkaa ei saa sanoa raitsikaksi, se on spåra.
Risteilyllä käy vaan juntit, paitsi ne ketkä syö ála carten puolella. Lainaa ei kannata elämässään ottaa, paitsi asuntoa varten. Siihenkin on hyvä olla sadan vuoden säästöt taustalla. Opettajat on lähtökohtaisesti typeriä ja ne vain kiusaavat wilma-viesteillään. Oman lapsen aspergeria, aistiyliherkkyyttä ja ADHD:ta ei ymmärrä kukaan - ei edes tyhmät lääkärit. Kissoja ei osata pitää sisätiloissa ja sisutustarrat on jees. Induktioliesi on epäkäytännöllinen ja raidat hiuksissa on kivoja.
Että ihmiset projisoivat omaa tilannettaan toisten tilanteisiin tosi paljon.
Sen, että ihmiset voivat henkisesti vielä huonommin kuin olen luullut ja purkavat anonyymisti pahaa oloaan muihin. Ihmiset kyselevät asioita, joita voisi helposti itsekin selvittää. Ihmisten näkemys siitä miten pitää elää on hyvin mustavalkoista ja rajoittunutta. (En ole aikaisemmin muita palstoja seurannut)
Vierailija kirjoitti:
Minä ihan oikeasti uskoin sen että eronneena parin lapsen äitinä en kelpaa enää kenellekään kuin korkeintaan seksiin. No minä seurustelen nyt komean, minua nuoremman, lapsettoman miehen kanssa. Olisihan se pitänyt arvata ettei kukaan järkevä mies pyöri vauvapalstalla.
Wow, mahtava juttu!!!! Onnea teille!
Se että jos miehellä on ollut vaikka kaksi seksilumppania, niin näitten kahden naisen kautta on satoja napalankoja.
Että palstalaisista suurin osa vaikuttaa olevan vegaaneja. Olen hieman yllättynyt: itse pyörin hipsteri- ja muissa vihreiden muodostamissa piireissä ja siellä ei kukaan ole vegaani, pari lakto-ovo-vegetaristia on. Itse olen pescovegetaristi.
Kusipäisiä valehtelijoita ja tahallaan väärin ymmärtäjiä. Palsta on leikkaus Suomen vastenmielisimmistä ihmisistä, joiden kanssa en ole toivottavasti ikinä missään tekemisissä kasvokkain.
Täällä käy aika paljon ikäviä ihmisiä. Mukavia sitten harvemmin.
Sen, että
A) Ihmisillä (varsinkin kotiäideillä) taitaa olla liikaa aikaa
B) Kuinka sekavia, ilkeitä ja inhottavia ihmiset voivat olla toisilleen ja kirjoittaa paskaa ihmisistä, joita eivät tunne
C) Ihmisiä kiinnostaa tavallisten pulliaisten elämä (oma ilmeisesti tylsää)
D) Miten tyhmiä kysymyksiä ihmiset pyörittelevät päässään ja kehtaavat vielä täällä niitä kysellä... Etsimällä ja lukemalla oikeista sekä luotettavista lähteitä löytyy kyllä tietoa kun vaivautuu sitä etsimään. Ihmettelen myös miksi ei käännytä ammattilaisten puoleen esim. kyselemällä palstalaisilta alapäävaivoists jne.. mene gynelle, urpo.
Mukavia, avarakatseisia, iloisia, kunnollisia!