Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??

Vierailija
22.08.2018 |

Jotain syvällistä arvatenkin

Kommentit (612)

Vierailija
441/612 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiaisen yms lisäksi täällä on viha- ja stalkkausketjuja omistettuna etunimen perusteella. 

Ketjuja nostetaan päivän - parin välein, ja useissa kommenteissa toistuvat samat maneerit.

Asialla voi olla joku, jota on jouduttu pyytämään poliisin avulla pysymään poissa. Tai sitten jonkun lapsi on otettu huostaan sennimisen henkilön toimesta tms. Muuten on vaikeaa ymmärtää sitä tarmoa mikä noihin ketjuihin laitetaan. 

Vierailija
442/612 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vanhemmat eivät pidä lapsiaan minään, esim. ”Lapseni haluaa opiskella huuhaata” -ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/612 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että on hyvin tärkeää painottaa omaa tärkeyttään tyyliin :" Minäpä olen lakto-ovo-fenno-möhö, tissi-imettäjä ja kapselikonmarittaja." Kunhan vain muistaa syvästi halveksua muita ja ilmoittaa omasta erinomaisuudestaan vähintään joka toisessa lauseessa, vaikka se ei keskustelunaiheeseen mitenkään liittyisi.

Vierailija
444/612 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aivan liian monet ihmiset ovat aivan käsittämättömän typeriä. Sellaista huuhaa-huttua täältä saa lukea että joskus ihan hirvittää, kaikenmaailman tolvanoita sitä onkin olemassa. 

Vierailija
445/612 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ihmiset projisoivat omaa tilannettaan toisten tilanteisiin tosi paljon.

Ja häpeää. Häpeänsiirto on monen ilkeilyviestin takana. 

Vierailija
446/612 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meitä on moneen junaan.

Vierailija
447/612 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo iäkkäämpi nainen ja löysin palstan pari vuotta sitten. Olen huomannut, että tänne on löytänyt moni muukin eläkeläinen.

Se, mikä on noussut esiin useissa ketjuissa on ihmisten uskomaton ulkonäkökeskeisyys !?

Ikään kuin unohdetaan ihminen mitä hän voi olla sisältään, ruoditaan sumeilematta ulkonäköä vaikka arvostelun kohde on täysin tuntematon arvostelijalle.

Tuo on paha piirre, en voi muuta sanoa ja olen työelämässä ollut tekemisissä ( niin esimiehenä kuin alaisena) hyvin erilaisten ihmisten kanssa, niin heidän fyysisiltä ominaisuudiltaan kuin persoonina.

Jokainen  ihminen on arvokas ja jokaisella on ihmisarvo.

Sitten eräs pysyvä vaikolause usein ja liian usein: Jätä se sika ! 

En tajua enkä hyväksy moista vaikka se olisi pilaa. Mistä se kumpuaa?

Onko palstalla paljon elämään pettyneitä vai mistä kumpuaa suunnaton negatiivisuus, jota esiintyy myös paljon. Siinäpä se. Ehkä palsta on joillekin

terapiaa ja saa purkaa omia pettymyksiään vaikka provoilemalla koska sitäkin olen tunnistanut monet kerrat.

Vierailija
448/612 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Että kukaan ei saa olla sellainen millainen tahtoo.

2. Kaikki ovat juoruilijoita ja haluavat vain toisilleen pahaa katkeruudessaan. Varmaan pönkittääkseen egoaan.

Vierailija
449/612 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että av-mammat ovat hysteerisiä laumasieluja ja konservatiivisia, mutta kuitenkin haluavat kaikenlaisia sosiaalitukia ja maksuttomia palveluita jotka verotetaan töitä tekeviltä.

Vierailija
450/612 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusipäisiä valehtelijoita ja tahallaan väärin ymmärtäjiä. Palsta on leikkaus Suomen vastenmielisimmistä ihmisistä, joiden kanssa en ole toivottavasti ikinä missään tekemisissä kasvokkain.

Sinäkin olet täällä.

Vierailija
451/612 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen miehistä ruma ja nirso ja läski naikkonen joka haaveilee mallipojuista ja jännämiehistä. Minun pitäisi tyytyä tasoiseeni tai tasoani alemman tasoiseen ensimmäiseen mieheen joka tulee vastaan ja kertoo minulle olevansa kiltti ja ansaisevansa palkinto pildeä tai säppiä minulta, koska en tule kelpaamaan kenellekkään muulle.

Vierailija
452/612 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettanut, että ei kannata uskoa mitään. Täällä kirjoittaa niin moni mielenterveysongelmainen.

Ei ole enää mitään hauskoja ketjuja. Monet vain ilkeilevät toisillensa. Miksi.

Minä en usko, että mt-ongelmaiset tuottaa tänne sitä sairainta tekstiä.

Totta.

Itse veikkaan Sanoman kätyreiden olevan pahimpien kommenttien takana, jotta tavallinen kirjoittaja poistuisi takavasemmalle, kun ei jaksaisi väitellä päivänselvistä asioista.

Vierailija
453/612 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu on vahvistanut tahtoa erakoitua ja pysyä useimmista ihmisistä mahdollisimman kaukana tai ainakin olla minimaalisesti tekemisissä heidän kanssaan.

Palsta on opettanut, että ihmisten enemmistö todellakin on tyhmiä, ilkeitä ja kateellisia.

Riidanhaluisia, lapsellisia, kyvyttömiä rakentavaan keskusteluun tai perusteltuihin mielipiteisiin.

Olen oppinut myös, että marginaalinen osa on sekä sivistyneempiä, ystävällisempiä sekä älykkäämpiä kuin osasi olettaakaan.

Vierailija
454/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On erittäin huolestuttavaa, jos joku tämän palstan perusteella on jotain oppinut ihmisistä. Tietääkseni palsta on pelkkää provoilua/jekuttamista ja puutaheinää. Huumoripalsta.

Huolestuttavampaa mielestäni on se, miksi jollekulle provoilu ja ennen kaikkea ilkeily on huumoria. Ei kuulosta normaalilta. Siksi olisikin sinällään mielenkiintoista nähdä livenä erinäisiä ilkeilijöitä, jotta voisi suoraan kysyä pullaa mutustaessa, mistä varsinaisesti kiikastaa. 

Sovi vierailu Sanoma-taloon, niin saat läpileikkauksen kyseisestä ihmistyypistä 🙂

Vierailija
455/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on opettanut sen että korona ei ole ainoa eikä suurin syy vältellä kaikkia ihmisiä.

Vierailija
456/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on saanut minut miettimään, että naisten äänioikeus ei sittenkään ollut hyvä asia.

Vierailija
457/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut sen, että muut pohtivat ihan samoja asioita kuin minäkin,. Itsellä joskus tunne  että kukaan muu ei mieti samoja asioita.

Vierailija
458/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suuri osa ihmisistä on ihan hirveitä ja haluaa toisille pahaa.

Vierailija
459/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele että palsta opettaisi jotain muista ihmisistä yleisesti, lähinnä tällä palstalla pyörivistä ihmisistä.

Se mikä täällä on silmiinpistävintä on hillitön omanapaisuus ja ainainen yleistäminen. Esimerkiksi tässä virusaallossa täällä riittää populaa meuhkaamaan, kuinka koulujen sulkeminen on niin kamalan vaikeaa juuri minulle. Kaikki itseä tai tuttavapiiriä kohdanneet hankalat tilanteet yleistetään ja pidetään omia näkemyksiä yleisenä totuutena.

Julkisessa sektorissa ei tunnu olevan yhtään mikään kohdillaan. Työntekijät ovat kautta linjan hyödyttömiä ja ammattitaidottomia (paikoitellen jopa sadistisia). Suurena vääryytenä täällä esitetään, kuinka he eivät toimi juuri kuten minä haluan ja tee asioita niin kuin minulle olisi sopivinta?

Parisuhteista saa täällä todella erikoisen otannan. Ne joilla on parisuhde, se ei toimi lainkaan. Paljon on niitä jotka haikailevat parisuhdetta ja asettavat sille uskomattoman suuria odotuksia ja ihmettelevät sitten miksi ovat yksin. Ja loputtomasti riittää päättyneiden parisuhteiden ongelmakohtien ruodintaa, exät tuntuvat järjestään olleen narsisteja, mahdolliset huoltajuuskuviot ovat umpisolmussa ja elaririidat jatkuvassa oikeusprosessissa. Toisella kierroksella exän nyxät, nyxän lapset ja muut uusperhkuviot ovat kaaosta ja anopit ja muu suku hengittävät niskaan ja sabotoivat parisuhteen viimeisetkin mahdollisuudet.

Vierailija
460/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua on kauhistuttanut "Tapa ittes!"  -kommentti. Ehkä se on vain sanonta, eikä tarkoitettu sananmukaiseksi kehotukseksi?    Itsemurhaan kehottaminen on kuitenkin rikos.  Moderaattori voisi poistaa tällaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä