Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??

Vierailija
22.08.2018 |

Jotain syvällistä arvatenkin

Kommentit (612)

Vierailija
461/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ne ovat kaikki toimittajia.

Vierailija
462/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen oppinut sen miten ilkeitä ihmiset voivat olla, kun ei tarvitse näyttää   naamaansa tai kertoa oikeaa nimeään. Joskus ajattelen onkohan vaikka joku parhaista ystävistäni vastannut noin  ilkeästi ja ivallisesti.

Miten nämä ilkeät ihmiset käyttäytyvät omassa elämässään: Kiristelevätkö he hampaitaan kun heidän pitää kohdella kanssaihmisiään kohteliaasti ja kunnioittavasti? Vai möläyttelevätkö he todella ääneenkin ja vasten kasvoja noita törkeyksiään?

Entä sitten kun vastaan tulisi se samanlainen ilkeilijä? Luulisi, että tuolla kaupoissa, kadunkulmissa ja työpaikoilla tapeltaisiin ihan verissäpäin joka päivä ja joka paikkakunnalla. 

Myös "tietäminen" täysin tuntemattomasta palstalaisesta tuli yllätyksenä. Itsestäni olen saanut lukea, että olen huumeidenkäyttäjä, kerrostalohäirikkö, mies (!), äiti, vammainen, 14-vuotias, yli 70-vuotias, pääkaupungissa asuva, perimmäisessä korvessa asuva, peruskoulun(kin) kesken jättänyt..jne. Yksikään näistä ei pidä paikkaansa mutta niinpä vaan joku on päättänyt minun olevan jotain e.m.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täällä ne avohoidokit aikaansa viettävät. Jos suomalaisista 20% on mt-vavaisia, niin täältä he löytyvät.

Vierailija
464/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehissä on vankka vakio-osa mielisairaita ja ihmiset on ylipäätään empatiakyvyttömiä.

Vierailija
465/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että monella muullakin on töiden välissä vähän luppoaikaa.

Vierailija
466/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeviä ihmisiä on yllättävän vähän. Itseasiassa niitä on niin harvassa, etten oikein osaa tätä informaatiota kaikessa vajaavaisuudessani käsitellä.

Vierailija
467/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miehissä on vankka vakio-osa mielisairaita ja ihmiset on ylipäätään empatiakyvyttömiä.

Eipä meille empaattista esimerkkiäkään näytetä. Mutta mikä minä olen miehenä empatiasta väittelemään, koska minun empatiani on jo lähtökohtaisesti vääränlaista, pelkästään sukupuoleni perusteella.

Vierailija
468/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ahdistuneet foliohatut kokoontuvat täällä.

Vierailija
469/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä olen oppinut sen miten ilkeitä ihmiset voivat olla, kun ei tarvitse näyttää   naamaansa tai kertoa oikeaa nimeään. Joskus ajattelen onkohan vaikka joku parhaista ystävistäni vastannut noin  ilkeästi ja ivallisesti.

Miten nämä ilkeät ihmiset käyttäytyvät omassa elämässään: Kiristelevätkö he hampaitaan kun heidän pitää kohdella kanssaihmisiään kohteliaasti ja kunnioittavasti? Vai möläyttelevätkö he todella ääneenkin ja vasten kasvoja noita törkeyksiään?

Entä sitten kun vastaan tulisi se samanlainen ilkeilijä? Luulisi, että tuolla kaupoissa, kadunkulmissa ja työpaikoilla tapeltaisiin ihan verissäpäin joka päivä ja joka paikkakunnalla. 

Myös "tietäminen" täysin tuntemattomasta palstalaisesta tuli yllätyksenä. Itsestäni olen saanut lukea, että olen huumeidenkäyttäjä, kerrostalohäirikkö, mies (!), äiti, vammainen, 14-vuotias, yli 70-vuotias, pääkaupungissa asuva, perimmäisessä korvessa asuva, peruskoulun(kin) kesken jättänyt..jne. Yksikään näistä ei pidä paikkaansa mutta niinpä vaan joku on päättänyt minun olevan jotain e.m.

Täällä suuri osa keskustelee noin. Kun ei aiheeseen ole mitään sanottavaa, ja se sitten harmittaa, aloitetaan erimielisten mollaaminen. Tällä ilmeisesti puretaan omaa pahaa oloa siitä, että on ollut väärässä, tai sitten tunnetta, että ansaitsee enemmän mitä saa ja kaikki keinot käsitellä näitä tunteita, ovat jääneet oppimatta. T:uniikki kaurahiutale

Vierailija
470/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimepäivät ovat ainakin opettaneet, että on olemassa pelottavan paljon ihmisiä, joille mikään kriisi tai poikkeustila ei ole liian suuri tai vakava, etteikö sitä voisi käyttää oman agendan ajamiseen - on se agenda sitten poliittiseen idealismiin liittyvä tai sitten vain yleinen harmitus siitä, että pääministerillä on piNppi eikä pippeli.

Vierailija
471/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on osittain totta. Miehet eivät tosiaan pidä niin paljoa koirista ja hevosista, mihin valtaosa naisten empatiasta suuntautuu.

Vierailija
472/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kateus tekee ihmisestä ruman sisäisesti ja ulkoisesti.

Vierailija
473/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on järkyttävän ilkeitä, joka on huolestuttavaa, koska ollaan vauvapalstalla.

Vierailija
474/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamisen ja luetun ymmärtämisen taso on palstailijoilla keskimäärin järkyttävällä tolalla.

Vierailija
475/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ruputtaminen on turkulainen ilmiö.

?  - Mikä ruputtaminen, ja millä tavalla turkulainen?

Vierailija
476/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on vaikea ymmärtää kirjoitettua tekstiä.

Vierailija
477/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenkarvaisia pienestä kitisijöitä suurin osa, mukana myös muutama huuliveikko.

Vierailija
478/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suomalainen nainen on aikas angstinen tapaus.

Vierailija
479/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että suurin osa taitaa olla minua pöhlömpiä.

Vierailija
480/612 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sivistymättömyys tai tietämättömyys osuvat usein samaan ihmiseen.

Toinen vaihtoehto toki on, että tietämätön ihminen on naiiviuudessaan aivan viimeiseen saakka kiltti ja hyväntahtoinen.

Toinen asia on se, että ihmiset ovat kykeneviä valehtelemaan itselleen aivan surutta. Heille on paljon tärkeämpää se, miltä asiat näyttävät kuin se, miten asiat ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan