Kaikilla mun tuntemilla sairaanhoitajilla on tosi ylellinen elämä
Tai yleellinen on ehkä väärä sana. Mutta siis hieno omistusasunto, lapsia, lemmikkieläimiä, puoliso, matkustelua jne... Ihan oikeasti kaikilla! Aloin tässä yksi päivä vaan asiaa pohtimaan..
Kommentit (35)
Niin? Kai sitä nyt 3000-4000e liksalla ihan hyvää elämää voi elää?
Vierailija kirjoitti:
No onko tuo ihmekään kun ovat kimpassa insinöörien, lentokapujen ja lääkäreiden kanssa. En tiedä yhtäkään saikkaria joka olisi nainut alaspäin vaan kaikilla niillä on rikas puoliso. Tiedän myös toisin päin, nimittäin mieshoitajan jonka vaimo on lääkäri! Että miehet myös naivat ylöspäin😂
Tiedät yhden mieshoitajan, joten kaikki mieshoitajat naivat ylöspäin. Nyt on vakuuttavaa argumentointia.
Jo sairaanhoitajanaopiskelijoilla on merkkilaukkuja ja hienoja kenkiä. Kallis tyyli harjoitellaan jo ajoissa.
:D :D No ei minulla vain ole. Eikä ole työkavereilla puolisoina insinöörejä/lääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen palkkakehitykseni huipulla, eli saan peruspalkan, henkilökohtaisen palkanlisän, tehtäväkohtaisen palkanlisän sekä työkokemuslisän (täyden 8 %) ja yhteensä noista kertyy 2794 euroa, käteen jää n. 1800 euroa. Päivätyötä, asiantuntijatehtävä.
Vierailija kirjoitti:
No onko tuo ihmekään kun ovat kimpassa insinöörien, lentokapujen ja lääkäreiden kanssa. En tiedä yhtäkään saikkaria joka olisi nainut alaspäin vaan kaikilla niillä on rikas puoliso. Tiedän myös toisin päin, nimittäin mieshoitajan jonka vaimo on lääkäri! Että miehet myös naivat ylöspäin😂
Tiedän hoitoalan naisia joilla on jokaisen mainitsemasi alan edustajia puolisona. Tunnetaanko me samoja ihmisiä vai tuuriako vaan? :'D
Heh. Ihan normi av-mamman elämää mitä itse tunnen. Enemmän tai vähemmän veloissa, pettävä mies, normi koti, eikä mitenkään tavanomaista kotia upeampi. Lisänä vielä paska vuorotyö joka alkaa näkyä jo nuorella iällä naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen palkkakehitykseni huipulla, eli saan peruspalkan, henkilökohtaisen palkanlisän, tehtäväkohtaisen palkanlisän sekä työkokemuslisän (täyden 8 %) ja yhteensä noista kertyy 2794 euroa, käteen jää n. 1800 euroa. Päivätyötä, asiantuntijatehtävä.
Joo mainitsin vuorotyön palkan. Siis jos sinäkin tekisit vuorotyötä saisit reilusti yli 3 tonnia.
Jaa, no ei mulla vaan kolmen lapsen yh:na ole. Vuokralla kolmiossa.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Ihan normi av-mamman elämää mitä itse tunnen. Enemmän tai vähemmän veloissa, pettävä mies, normi koti, eikä mitenkään tavanomaista kotia upeampi. Lisänä vielä paska vuorotyö joka alkaa näkyä jo nuorella iällä naamasta.
No onpas siellä katkera nainen. Minun tuntemani sairaanhoitajat ovat iäkkäämmätkin tosi pirtsakoita ja liikunnallisia naisia. Pitkäaikaisin avioliittoja, lapsia ja kauniita koteja. En ole Ap, mutta pakko allekirjoittaa sama.
Suomen progressiivisen verotuksen ansiosta ei edes kannata tienata paljoa. Valtio sen rahan vie. Ainoa mahdollisuus olla yrittäjänä, nostamatta palkkaa ja ottaa palkka osinkoina.
Jos olisin sairaanhoitaja muuttaisin Norjaan paremman palkan perässä
AP täällä!
Ei tämän ollut tarkoitus olla mikään haukkumaketju. Arvostan hoitajia tosi paljon! Tämä oli vaan toteamukseni!
Lääkäreillä ihan sama homma! Myös lääkärit elää juuri noin. Jos mietin lähipiirin sairaanhoitajia ja lääkäreiltä niin hyvin samanlaista elämää viettävät..
Ystäväni (SH) on eronnut (ei lapsia, on vielä nuori, alle 30v). Et ole ainoa. Sairaanhoitajat on niin yleinen ammatti... yhtälailla voisin sanoa, että en tunne ketään kaupan kassalla olevaa sinkkua. En oikeasti tunne en :D
Aloittaja mainitsi ihan tavallisen mukavan elämän. Aika moni aikuinen elää noin.. mitä sinä oikein ajattelit sitten? Että hoitajat elävät jossain läävässä vai? 😁
Sairaanhoitajia löytyy ihan hirveästi laidasta laitaan. Löytyy varmasti ihan joka lähtöön! Ja työnkuvakin on niin valtavan laaja, ettei pelkkä "sairaanhoitaja" sano vielä yhtään mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vuorotöitä on PALJON... Palomiehet, poliisit, lentäjät, veturinkuljettajat, hotellivirkailijat, kuorma-auton kuljettajat, jotkut työmiehet, lentoemännät, sairaanhoitajat, kätilöt, ensihoitajat, lääkäreitä ja lähihoitajat jne... Ei vuorotyössä ole mitään ihmeellistä. Yleensä vuorotyötä tekevä ihminen tykkää siitä eikä vaihtaisi ikinä päivätyöhön.