Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarukset hyppäsivät Linnanmäen laitteesta kesken kaiken pois

21.08.2018 |

8- ja 9-vuotiaat hyppäsivät Linnanmäen laitteesta kesken ajon https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005798812.html

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan nyt hypätä hyvänen aika veteen kun ei liiku eikä pyöri. Voi ei.....

Vierailija
142/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypilliset kasvattamattomat kakarat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat pelästyneet, että heidän lauttansa oli rikki, kun takana tulleet menivät ohi. Siksi ajattelivat uida pois.

🤔 ei vissiin ollut kärsivällisyyttä hieman odottaa. Kiire?

Peräti kaksi lauttaa tosiaan mennyt ohi :) Ja uida, niin mihin? Kourut ympärillä, kova virtaus ja teknisiä laitteita vedessä, lauttoja tulossa päälle.

Olivat selvästi liian pieniä olemaan yksin laudalla, kun päätyivät ko paniikkiratkaisuun.

Vierailija
144/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooh, tytöt on tyttöjä.

Missä on kerrottu että lapset olivat tyttöjä?

Haluaisiko joku kertoa, että miksi alapeukut? Mielestäni kysymykseni on ihan asiallinen.

Linkissä puhuttiin sisaruksista, mikä viittaa ainakin toisen olleen tyttö.

Olet tainnut kasvaa yksinäisenä tynnyrissä?

Sisarukset= Saman perheen lapset sukupuolesta riippumatta.

Sinulla sitten jäi äidinkielentunnit väliin sillä aikaa kun tynnyröimme. 

Veljet = kaksi poikaa

veli ja sisko = sisarukset 

Make sense?

Veljekset, ei veljet.

Sisarukset, jos ei haluta ilmoittaa sukupuolta, vaikka olisi kaksi poikaa! Näin se on.

Vierailija
145/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tainneet ymmärtää vääränkielisiä kuulutuksia.

Vierailija
146/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo päähänpisto

Kuulutettu moneen kertaan istumaan

Tämä. Tällaisia lapset ovat. Esim. opettajat kohtaavat päivittäin työssään näitä tämän tapaisia.

Esim. kiusaamista ehkäistään ja sitä vastaan puhutaan joka päivä, (kyllä, tiedän varmasti, koska olen alakoulun opettaja) mutta silti kiusaamista esiintyy. 

Harmittaa vain, kun usein julkisuudessa väitetään, että opettajat ja rehtorit eivät tee mitään. Kyllä teemme, joka ikinen koulupäivä, mutta minkäs teet. Olemme tekemisissä kasvavien lasten kanssa, jotka siis saavat näitä päähänpistoja yms. vaikka kuinka ollaan asioista puhuttu, valistettu, kielletty ja what not.

Vierailija
147/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistoissa sattuu aivan liikaa vahinkoja.

Vierailija
148/151 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi laitteisiin tehdään nykyään sellaiset turvakaaret, että niistä ei pääse pois vaikka yrittäisi. Ennenhän turvakaaret oli enimmäkseen sellaiset, että niistä ei päässyt vahingossa tippumaan.

Vierailija
149/151 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huo kamalaa, ihme paskamyrsky tästäkin saadaan täällä. Ettekö te itse ole tehneet mitään siis mitään typerää kakarana? Tai ette varmaan ei tarvitse vastata..

mä ainakin myönnän että olen tehnyt typeryyksiä lapsena.. ei se silti oikeuta että ihmiset täällä haukkuvat idiootiksi ja tyhmiksi.

Ja ei en ole kyseisesten lasten äiti tai muutenkaan tunne heitä mitenkään.

Mietin ihan samaa. Aikuiset ihmiset raivoaa täällä suu vaahdossa porttikielloista sun muista. Lapset nyt vain saavat joskus älyttömiä päähänpistoja. Tässä tapauksessa ovat ilmeisesti pelästyksissään toimineet harkitsemattomasti. Varmaan oppivat kerrasta, luulen. Suhtautuisitteko omankin lapsenne hölmöilyihin yhtä jyrkästi?

Minä ainakin suhtautuisin, kun ei puhe tehoa.

Kuin myös. Jos on jo lähdössä sanottu, että pitää istua koko ajan (kuten tuossa laitteessa sanotaan), se lukee lautassa ja vielä kuulutetaan erikseen niin mun tyttäret ois tuon tempun jälkeen kotiarestissa. Niin monta kanavaa pitkin tuli se info, että ei mene mun jakeluun miten ei voi iso lapsi uskoa.

Vierailija
150/151 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi laitteisiin tehdään nykyään sellaiset turvakaaret, että niistä ei pääse pois vaikka yrittäisi. Ennenhän turvakaaret oli enimmäkseen sellaiset, että niistä ei päässyt vahingossa tippumaan.

Paitsi että ei tehdä silloin, kun se kaari itsessään vaarantaa. Tuohonhan ei voi tehdä, kun jos se lautta kippaa pitää olla vapaa liikkumaan.

Vierailija
151/151 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olivat päässeet ilman huoltajaa laitteeseen? Pituusraja 140 cm.

Miksi eivät olisi päässeet. Ei kaikki lapset ole mitään ns paatinauloja.

Kyllä meidän lapset on 8-vuotiaina olleet jo yli 140cm, ja suurin osa kavereista myös.

No aika hujoppi on, jos 8v on yli 140 cm 😮😮.

Keskikäyrälapseni on kohta 10 ja n 130cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi