Tapailin pari kuukautta miestä ja viikonloppuna selvisi että hän ei näe mahdollisuuksia mihinkään syvällisempään kuin seksisuhteeseen...onko mitään mahdollisuuksia?
Tapailtiin nyt lähes koko kesä säännöllisen epäsäännöllisesti, meillä on yhdessä mukavaa ja viihdymme toistemme seurassa. Seksiä oli myös. Kaikki tuntui jopa liian hyvältä ja niinhän se olikin. Nyt viikonloppuna otin tämän tapailun tarkemmin puheeksi kun en ollut ihan selvillä missä mennään. Mies sanoi että voimme toki jatkaa kuten kesällä ollaan oltu mutta hänellä ei ole mitään suurempia tunteita ja haluaa vain seksisuhteen sekä tapailla muita. Minä taas luulin että olisi mahdollisuudet johonkin enempäänkin kun kaikki menny niin täydellisesti. Olen aivan romuna ja niin ihastunut että sattuu. Olisi pitänyt tietenkin selvittää tämä jo alussa mutta nyt meni näin.
Nyt mies lähtee pariksi viikoksi ulkomaille enkä tiedä pidämmekö enää yhteyttä kun tulee takaisin. Olen niin ihastunut että vaikea päästää irti ja on riittämätön olo. Hän kohteli kuin prinsessaa enkä uskonut että olisin vain vakipanoksi sopivaa seuraa.
Onko tälläisessä tilanteessa ikinä mahdollista että myös toiselle tunteita heräisi kiellosta huolimatta? En edes tiedä pitääkö puhua preesensissä vai imperfektissä enkä tiedä mitä tapahtuu. Olen itkenyt silmät päästä. Meidän piti lähteä syksyllä yhdessä lyhyelle lomallekin mutta mies perui kaikki suunnitelmat ettei mene liian vaikeaksi ja sanoi että jos jatketaan niin jatkossa vain seksiä ja aikoo tapailla muita. Tuntuu kuin joku söisi minua sisältäpäin.
Olen miettinyt mikä minussa on vikana. Miksi en kelpaa? Mitä teen kun mies tulee matkalta? Onko mitään mahdollisuuksia enää mihinkään?
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen mies. Hänelle voi toki tulla tunteita mutta varmaan ajattelee järjellä ettei teillä voi olla muuta kuin seksisuhde. Itsellänikin on kavereina useita naisia joiden kanssa on yhteistä, hauskaa ja jota voin panna mutta pieneen mieleenkään ei tule parisuhde heidän kanssaan. Esim. tausta, käytös, elintavat jne.
Tarina on lienee täysin hatusta vedetty taas kerran, mutta leikitään, että se on totta..
Minunkin mielestä mies oli rehellinen. Hän oli varmasti alussa jopa ihastunut, mutta sitten tapahtui jotakin ja ihastus sammui. Ap:n ja suurimman osan mammojen mielestä miehen olisi pitänyt jatkaa kuitenkin filmaamista ja kuhertelua, vaikka ap ei ollut enää se oikean tuntuinen nainen...
Ihastuksen sammuminen voi tapahtua vaikka vuoden päästä, mutta mies oli rehellinen ja sanoi sen aika nopeasti - niin ei saa käydä mammojen mielestä, sillä se on väärin tarinan typykkää kohtaan.
Se, mitä mies sanoi mahdollisesta seksikumppaniudesta, on mukava lisämauste tähän juttuun saaden ap:n tarinan päähenkilön näyttämään tosi hyvälle. 'Sängyssä hyvä nainen' on ihan kiva ja lisäpisteitä tuova arvonimi. Se, että mies halusi jatkaa panopuuhia typykän jättämisen jälkeen on sellainen erinomainenja tunteisiin käyvä nyyhkytarina, jolla saadaan ärhäkät mammat takajaloilleen ja solvaamaan saman tien kaikkia miehiä.
Kaikki sadut eivät pääty hyvin. Tässä sadussa prinsessa olisi saanutkin vain melaa, mutta ei sitä puolta valtakuntaa, häitä ja kauniita lapsia. Voi voi.
Siinä vaiheessa kun ihastus ja kiinnostus sammuu, kerrotaan nätisti, ettei tästä suhteesta tule mitään. "Ei johdu sinusta vaan ihan vaan minusta". Elikkä ei jatketa panemista ja suunnitella yhteisiä matkoja tulevaisuuteen. Tämä on rehellistä. Rehellistä olisi myös ehdottaa fwb suhdetta tässä kohtaa heti kun itse tajuaa ettei tästä tule enempää. Kyllä molempien pitäisi olla kartalla siitä, missä mennään, jotta voi tehdä omat ratkaisunsa avoimin silmin.
Olen 39-vuotias nainen, lapset jo tehtynä, en halua perinteistä parisuhdetta enää muodostaa. Harrastan seksiä miehen kanssa joka teki alusta asti selväksi että fyysistä kontaktia kaipaa, ei halua lapsia. Tekee työtä jossa käy kotona viikonloppuisin. Kyllä mulla tunteet on ja olen ihastunut, varmasti sattuu vielä jos kauemmin jatkuu, mutta peli on ollut alusta saakka selvä.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
En tarkoita tätä mitenkään viisastelumielessä, mutta jos mies olisi antanut ymmärtää noin jo suhteen alkuvaiheessa, olisit todennäköisesti jäänyt myös ilman noita hyviä tunteita ja muistoja sekä jännitystä.
Miksi? Siitä syystä että naiset eivät yleensä tykkää, että tuollaisia asioita verbalisoidaan ja pitävät sitä jopa arvolleen sopimattomana. Vaikka nainen jossain mielensä syövereissä aavistaisikin, että suhde ei ole menossa haluttuun suuntaan, se yhdistelmä suhteeseen yhdistettäviä yhteisiä kokemuksia ja itsesuggestiota mahdollistaa kuitenkin asioiden älyllistämisen pilvilinnatasolle edes hetkeksi.
Pitäisi siis tehdä jo alkuvaiheessa päätös ottaa kissa pöydälle JOS on valmis jäämään ilman yhteisiä intiimejä hetkiä vastauksen ollessa epämiellyttävä. Toki aina asia ei välttämättä ole noin yksinkertainen, vaan yksi tai toinen osapuoli voi myös antaa epäselviä vastauksia.
Mä olen nyt jo yli 3 kk treffaillut yhtä tyyppiä. Ollaan viikonloput yhdessä, laitetaan ruokaa, käydään shoppailemassa, joskus tehdään pihahommia yhdessä, käydään ulkona syömässä. Ja tietysti harrastetaan ihan tolkuttomasti seksiä. Ollaan sanottu että tykätään toisistamme ja viihdytään toistemme seurassa. Mulla ei tulisi mieleenkään alkaa kyselemään että missä nyt mennään tai ollaanko vain toistemme kanssa, tämä on ihan hyvä näin. Miksi hyvät ihmissuhteet pitäisi pilata lokeroimalla tai muodostamalla sääntöjä? Eikö vaan voi nauttia siitä, mitä nyt on eikä suunnitella jo tulevaisuutta?
(Olen siis nainen)Siksi, ettei tule vastaan tilanteita, joissa toinen oletti jotain, mitä toinen ei suhteesta ajatellut. Monille on kyllä aika tärkeää suhteissa, että ollaan yksiavioisia ja se tulevaisuuskin olisi kiva tietää, suunnitellaanko sitä yhdessä vai erikseen. Minusta olisi ihan hirveää, jos yhtäkkiä tapailemani ihminen esim kertoisi, että on menossa naimisiin tai on muuttamassa toiselle puolen maapalloa, mutta sinulleko on ihan sama, jos juttu loppuu ensi viikolla?
Olen ollut kesän miehen kanssa, joka tuntuu sopivan minulle hyvin ja ilmeisesti minä hänelle. Olemme yhdessä aina, kun mahdollista ja ikävä ehtii välillä tulla. Viimeksi tänään sain viestin " Rakastan sinua".
Suhde, jossa mies olisi vain seksin takia tai hakee koko ajan parempaa, on vain haitallinen, jos itsellä tunteet mukana.
Ap, sinua varten on parempaa.
Se on vaan yks huispaus, kun havainnollistat miehelle, mitä näistä sukupuolihommista seuraa.
Ap, kuulostat niin koukuttuneelta suht lyhyessä ajassa, että olisiko tuossa miehessä/suhteessa narsistisia piirteitä? Käy ainakin vähän katsomassa tietoa. Jos osuu, löydät sitä kautta infoa siitäkin, miten narsistin koukuttavuuteen on parasta reagoida.
Sama kävi. Mies vaikutti ja sanoi olevansa korviaan myöten ihastunut, mutta kävi myöhemmin selväksi että sen sanominen nyt vain sattui sopimaan hänen suunnitelmaansa saada helposti hyvää seksiä. Minä kun olisin antanut helposti hyvää seksiä ilman hänen lupailuitaan, sillä tuo hänen pohjaton ihastumisensa vasta laittoi minutkin ihastumaan häneen. Siihen asti olin tyytyväinen loistavaan seksiin. Olisi ollut höpöttelemättä mitään tunnejuttujaan, koska en pidä valehtelijoista edes sängyssä. Tosin saattoi käydä niin, että hän myöhemmin huomasi olevansa tosi ihastunut, koska itki perääni kuukausia, ja lupaili vakavampaa touhua, edelleen ymmärtämättä sitä että se juna meni jo siinä hänen valehdellessaan. Hänellä ei siis mitään ongelmia saada seksiä muualtakin, eli en ollut mikään "pakko pitää kun ei muita saa"-hoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen mies. Hänelle voi toki tulla tunteita mutta varmaan ajattelee järjellä ettei teillä voi olla muuta kuin seksisuhde. Itsellänikin on kavereina useita naisia joiden kanssa on yhteistä, hauskaa ja jota voin panna mutta pieneen mieleenkään ei tule parisuhde heidän kanssaan. Esim. tausta, käytös, elintavat jne.
Tarina on lienee täysin hatusta vedetty taas kerran, mutta leikitään, että se on totta..
Minunkin mielestä mies oli rehellinen. Hän oli varmasti alussa jopa ihastunut, mutta sitten tapahtui jotakin ja ihastus sammui. Ap:n ja suurimman osan mammojen mielestä miehen olisi pitänyt jatkaa kuitenkin filmaamista ja kuhertelua, vaikka ap ei ollut enää se oikean tuntuinen nainen...
Ihastuksen sammuminen voi tapahtua vaikka vuoden päästä, mutta mies oli rehellinen ja sanoi sen aika nopeasti - niin ei saa käydä mammojen mielestä, sillä se on väärin tarinan typykkää kohtaan.
Se, mitä mies sanoi mahdollisesta seksikumppaniudesta, on mukava lisämauste tähän juttuun saaden ap:n tarinan päähenkilön näyttämään tosi hyvälle. 'Sängyssä hyvä nainen' on ihan kiva ja lisäpisteitä tuova arvonimi. Se, että mies halusi jatkaa panopuuhia typykän jättämisen jälkeen on sellainen erinomainenja tunteisiin käyvä nyyhkytarina, jolla saadaan ärhäkät mammat takajaloilleen ja solvaamaan saman tien kaikkia miehiä.
Kaikki sadut eivät pääty hyvin. Tässä sadussa prinsessa olisi saanutkin vain melaa, mutta ei sitä puolta valtakuntaa, häitä ja kauniita lapsia. Voi voi.
Huh, mitä olkiukkoja sieltä pukkaa. Ei tässä kukaan ole sanonut, että miehen olisi pitänyt jatkaa kuhertelua. Tässä on nyt vain kritisoitu tuota seksisuhdetoivetta.
Ja miten ihmeessä käännät miehen toiveen seksisuhteesta joksikin lisäpisteiksi. On minultakin moni vongannut seksiä enkä tosiaankaan pidä sitä minään merkkinä upeista sänkytaidoistani, vaan olen ajatellut, että miehet nyt vain haluavat seksiä.
Mitä pahaa on siinä, että haluaa oikean parisuhteen eikä pelkkää seksiä?
Juttuni ei tai aueta sinulle, no se oli odotettavissakin. Väännetään rautalangasta vielä, että tämä aloitus oli vain keksitty tarina ja hyvä yritys saada taas palstan mammat haukkumaan miehet. Ap onnistui siinä mainosti ja monet mammat menettivät taas yhen illan naputtaessaan tuohtuneena kännyköillään lohduttavia tsemppiviestejä. Kyllä te joku päivä opitte, tai sitten ette.
Miksi nämä tsemppi viestit niin kovin huvittavat/harmittavat? Eihän yhden viestin näpyttelyyn koko iltaa mene ja vaikka menisi niin miten se on sinulta pois. Sinänsähän on aivan sama onko aloitus faktaa tai fiktiota, joka tapauksessa se on herättänyt vastaavista tapauksista keskustelua ja tämähän on keskustelupalsta. Itseltäsi taitaa puuttua ihan aidosti joku empatiapalikka päästäsi? Viisasteleminen keskustelupalstalla ei edelleenkään osoita tai vaadi älykkyyttä ,vaikka itse näin yrität oloasi kohottaa.
AP:n kannattaa nyt vaan nauttia hyvästä seksistä eikä kuunnella näitä puutteessa elävien naisten ohjeita eroamisesta. Ihme ajatuskin että hyvästä seksisuhteesta kannattaisi erota...paitsi jos saa jostakin parempaa seksiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä laitan tähän omasta historiasta omia kokemuksia. Itsellä ero takana ja lapsia yhteishuoltajuudella aiemmasta suhteesta. Tämä teki sen, etten kovin helpolla ala lapsille ketään esittelemään. Mikä taas vaikutti tapaamisaikatauluihin.
Kun treffailu alkoi, niin ihastuin aina tosi helposti. Aina kuvittelin löytäneeni jotain spesiaalia ja kohtelin varmasti häntä sen mukaan. Ja varmaan liki aina koin, että nyt se on tässä, muutetaan yhteen jne jne.
Mutta 1-2kk jälkeen aina tapahtui jotain, että aloin näkemään toisessa huonoja puolia ja kiinnostus romahti.
Koska kuvio toistui aina, tajusin että itsessäkin on vikaa. En ehkä ollut nuorena treffaillut tarpeeksi tai jotain, mutta se läheisyys tuntui niin hyvältä, että oli alkuun sokea toisen huonoille puolille. Esimerkiksi hyväksyi toisen tupakoinnin alkuun, vaikka oikeasti en siedä tapaa arjessa. Oli pakko vaan pysähtyä kirkastamaan vähän ajatusta, mitä sitä oikein haluaa. Ja samalla työstin itseäni ymmärtämään, että se droppi tulee joka tapauksessa kaikkien kanssa, niin ei tee siinä liian dramaattisia liikkeitä, vaan odottelee rauhassa, mitä tästä tulee.
Tuo onkin ymmärrettävää, että ajan kanssa huomataan, ettei sovi toisen kanssa yhteen. Ja vielä parempi, jos tuon oman taipumuksensa menettää kiinnostus alun jälkeen tiedostaa ja osaa jarrutella. Nyt kuitenkin kyse siitä, että mies kehtaa esittää seksisuhdetta ... eri asia kuin se, että toteaa, ettei tästä mitään tullutkaan ja parempi erota.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mä olen nyt jo yli 3 kk treffaillut yhtä tyyppiä. Ollaan viikonloput yhdessä, laitetaan ruokaa, käydään shoppailemassa, joskus tehdään pihahommia yhdessä, käydään ulkona syömässä. Ja tietysti harrastetaan ihan tolkuttomasti seksiä. Ollaan sanottu että tykätään toisistamme ja viihdytään toistemme seurassa. Mulla ei tulisi mieleenkään alkaa kyselemään että missä nyt mennään tai ollaanko vain toistemme kanssa, tämä on ihan hyvä näin. Miksi hyvät ihmissuhteet pitäisi pilata lokeroimalla tai muodostamalla sääntöjä? Eikö vaan voi nauttia siitä, mitä nyt on eikä suunnitella jo tulevaisuutta?
(Olen siis nainen)Minä taas olen kuullut useamman kuin yhden naisen suusta että kunnes on nimenomaan sovittu että missä mennään ja muita ei tavata niin muiden tapailu on täysin sopivaa ja sallittua. Kuitenkin kuvaamasi tilanne kuulostaa näin miehestä että todennäköisyys sille että toinen alkaa olettaa että muut on unohdettu on jo melkoisen suuri.
Eli sopisiko sinulle jos tämä tyyppisi hoitelisi toista naista ohessa koska ette ole sopineet sääntöjä?
Kyllä sopisi, ei se minulta ole pois kun kuitenkin joka viikonloppu (joka on ainoa aika, jolloin minulla on aikaa) on minun luonani. :)
Minä nautin kirjoitti:
AP:n kannattaa nyt vaan nauttia hyvästä seksistä eikä kuunnella näitä puutteessa elävien naisten ohjeita eroamisesta. Ihme ajatuskin että hyvästä seksisuhteesta kannattaisi erota...paitsi jos saa jostakin parempaa seksiä ;)
Mikäli apllä ei olisi tunteet mukana ja hän olisi alunperinkin vain hakenut seksiä, niin neuvosi olisi oiva. Mutta koska hän elättelee toiveita parisuhteesta, jota tästä ei ole luvassa, on parempi tarpeeksi ajoissa pistää stoppi tälle suhteelle ja nuolla haavansa. Roikkuminen suhteessa vaan pitkittää toipumista ja kunnon uuden suhteen saamista.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
En tarkoita tätä mitenkään viisastelumielessä, mutta jos mies olisi antanut ymmärtää noin jo suhteen alkuvaiheessa, olisit todennäköisesti jäänyt myös ilman noita hyviä tunteita ja muistoja sekä jännitystä.
Miksi? Siitä syystä että naiset eivät yleensä tykkää, että tuollaisia asioita verbalisoidaan ja pitävät sitä jopa arvolleen sopimattomana. Vaikka nainen jossain mielensä syövereissä aavistaisikin, että suhde ei ole menossa haluttuun suuntaan, se yhdistelmä suhteeseen yhdistettäviä yhteisiä kokemuksia ja itsesuggestiota mahdollistaa kuitenkin asioiden älyllistämisen pilvilinnatasolle edes hetkeksi.
Pitäisi siis tehdä jo alkuvaiheessa päätös ottaa kissa pöydälle JOS on valmis jäämään ilman yhteisiä intiimejä hetkiä vastauksen ollessa epämiellyttävä. Toki aina asia ei välttämättä ole noin yksinkertainen, vaan yksi tai toinen osapuoli voi myös antaa epäselviä vastauksia.
(Olen siis nainen)Näin miehenä sanoisin että te seurustelette, olette siis parisuhteessa. Kannattaa muuten ottaa asia asap. miehen kanssa tapetille, ja keskustella mitä toiveita suhteelta on ja kuinka näette tulevaisuuden.
Ööö miksi minun pitäisi ottaa asia esille? Ei se mieskään mykkä ole. Jos hänellä on siihen tarvetta, niin ottakoon itse esille?
Ihan sama kumpi tuon puheikseen ottaa, vai onko sulle yhdentekevää miten suhteenne etenee? Eikö huoleta missä muualla mies käy vehkeitään uittamassa? Mies saattaa kuvitella että teillä on jo syvempi suhde, ja sinulle se onkin kevyttä harrastelua. Tyhmää olla ottamatta vastuuta (miksi minä, kun ei mieskään...) kun kyseessä on yhteinen asia.
No minulla ei nyt ole tarvetta ottaa asiaa puheeksi. Luotan siihen, että aikuinen mies (27-vuotias) osaa itse ottaa puheeksi, jos hänellä siihen tulee tarve. Mies saa uittaa vehkeitään ihan missä haluaa, me käytetään kondomia ja tiedän varmaksi, että mies käyttää sitä aina (hänellä on liian tiukka esinahka, mikä tekee yhdynnän "paljaalla" kivuliaaksi). Lisäksi käytiin molemmat testeissä n. kuukausi takaperin (toisistamme riippumatta, sattui vaan samaan aikaan), ja molemmat saivat puhtaat paperit.
En ole sanonut, että "suhteemme" on kevyttä harrastelua. En vain tykkää etukäteen suunnittelusta ja lokeroinnista. Ei minulla tällä hetkellä ole muita kierroksessa - ja miksi olisikaan, kun mies viettää kaikki viikonloput mun luona ja tyydyttää kaikki tarpeeni täydellisesti.
Jännää, miten ventovieraita alkaa heti hermostuttaa, jos jokainen ihminen ei katso tarpeelliseksi heti suunnitella sitä yhteistä tulevaisuutta. Voihan se olla että meillä "taiteellisilla luonteilla" (mies on taidemaalari, minä muusikko) on vähän eri tapa katsoa todellisuutta.
Tää on valitettavan tuttua . Että lupaillaan ties mitä ja muka ikävöidään, todellisuudessa ollaan tasan seksin perässä. Omallekin kohdalle sattunut. Se ei vain vieläkään mene jakeluuni että miten kukaan viitsii?
Ihan oikeasti, ei tulis mieleenkään sanoa ikävöivänsä tms jollen tarkoita sitä ! Koska se ei ole oikein toista kohtaan.
Yhtäkin sankaria ihmettelin pitkään jälkikäteen, et olis se helpommallakin saanut, ilman turhia lupailuja joilla sai mut kuvittelemaan että on oikeasti ihastunut. :(
No , nykyinen mies jota tapailen onkin sitten toista maata. Ei puhu ikävästä tms mutta on se tossa pysynyt kohta jo puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaako miehen etunimi A:lla? kuulostaa ihan mun Tinder-deitiltä vuosi takaperin... en tosin itse rakastunut, mutta muuten sama stoori.
En ole tuo ihminen, mutta onpahan pakko vastata, että minulla on ollut tänä kesänä alkukesästä juuri tällainen juttu A:lla alkavan miehen kanssa. "En näe meitä parisuhteessa, mutta voin jatkaa seksisuhdetta." En jatkanut. Hän kyllä tiesi, että minä etsin parisuhdetta, en seksiseuraa.
Tää tyyppi pisti suhteen poikki kun exänsä alkoi vaatia kuulemma ihan mahdottomia, kuten koiran lenkittämistä :D Ihan pokalla kertoi eron syyksi sen.
Toi on varmaan mun exä vantaalta😂
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa vaikka tekee kipeää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait rehellisen vastauksen kysymykseen joka olisi pitänyt esittää jo paljon aikaisemmin.
Tietenkin lopetat hänen tapailun ja etsit miehen joka on oikeasti kiinnostunut sinusta.
Useimmiten jos joku tuntuu liian hyvältä niin sitä se on. Onko mies paljon sinua korkeatasoisempi?
Riman madaltaminen on ratkaisu parisuhteeseen pääsemiseen.
Hyväksyt tämän ehdotuksen koska rakastat.
Yleensä tämä asia on toisinpäin niin että miehet joutuvat tyytymään ja hyväksymään sen että naisella on monta rakastajaa ja säätöä menossa yht'aikaa mutta se on tietysti täysin normaalia ja ihan ok koska naisilla on oikeus omiin tunteisiin ja rakastajiin, aina ja kaikissa tilanteissa.
Eihhhhh......
Juuri siksi ap:n olisi parasta katkaista kokonaan välit mieheen, koska rakastaa tätä ja särkee sydämensä, sillä mies ei rakasta häntä.
Jos ap EI rakastaisi tuota miestä, ei asiassa olisi ongelmaa - silloinhan ap:lle olisi vain helpotus, että mies haluaa vain seksiä ja ap voisi hyötyä miehestä (= saada tältä m*naa) hyvällä omallatunnolla.
Rakastaa? :'D
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä mitä pitäisi tehdä ja tiedän että pitäisi viheltää tämä nyt poikki. Tuntuu etten vain pysty enkä halua menettää tuota ihmistä en niin millään. Toivon että mies muuttaisi mielen mutta eihän tässä niin käy. En kestä ajatusta että rakastuu toiseen ja minä en ole enää mitään ja miehelle minua ei edes ikinä ollut olemassa. En vain tiedä miten saan itseni hylkäämään tuon miehen...tunnen itseni arvottomaksi tossuksi ja sitähän minä olen jos jatkan tätä. Yleensä olen kohtalaisen omanarvontuntoinen mutta nyt olen valmis olemaan kynnysmatto. Pää ihan jumissa!
Koko kesän olemme pitäneet yhteyttä lähes päivittäin...nyt en ole enää kuullut mitään. Tai olen oikeastaan...kysyin mitenkäs sen matkan jälkeen jatkuu ja vastaus oli että jos se on ok mitä aiemmin jo sanoi niin voidaan jatkaa mutta muuten ei. En osaa vastata mitään.
Olo on lamaantunut ja sattuu niin perkuleesti! MITEN saan kerättyä itseni ja saan itseni irti tuosta koska tiedän ettei tässä ole enää järkeä?! Lohduttaa tietty että niin moni muu on kokenut saman...mutta minä olen tossumpi enkä osaa lopettaa.
Tämä tuntuu niin tutulta. Olisin suhtautunut omaan mieheeni näin, jostain ihmeen syystä hän halusikin minut pysyvästi. Kyseessä siis tuollainen sovinistinen naistenmies ja narsistinen tapaus, joka osaa esikntyä todella hurmaavasti halutessaan ja osaa käsitellä nsisia. Avioliittommekin on mennyt hänen ehdoillaan, viimeisiä käänteitä en kehtaa edes anonyymisti täällä avata ja mukana on ollut henkistä vökivsltaakkn. Sellaisesta on tosi vaikea erota, kyse on riippuvuussuhteesta. Ap sinullakin on selvästi riippuvuussuhde tuohon mieheen. Luin kerran jpnkun artikkelin, jossa väännettiin rautalangasta ero riippuvuuteen ja toisaalta rakkauteen perustuvan ihmissuhteen välillä ja se avasi silmäni, yritä löytää sellaista tietoa jostain. Siis sinäkään et esim rakasta miestä vaan tarvitset häntä epäterveesti. Rakkautta olisi haluta, mikä on toiselle pstasta, eikä yrittää saada yoosta tekemään, mitä itse haluaa, kuten ryhtyä suhteeseen, kun hän on sanonut, ettei ole kiinnostunut siitä.
Jos mies vaan haluaa hurvitella miten tykkää ja vapaana, niin ei parisuhde ja rauhoittuminen vaan ole yksinkertaisesti vaihtoehto, vaikka aidosti kivaa teillä olikin!
Hänellä on tosiaan vaan muut intressit elämässään ja sinussa ei ole mitään vikaa AP! :)
Syyttä potea riittämättömyyttä, kun ei toinen sillä tarkoituksella edes katsele!:)
Löydät varmasti miehen, joka haluaa parisuhteen.
T. Mies
Sinnkuelämää-sarjassa Miranda sanoo, että miehet ovat kuin takseja. Ne pitää napata, kun niillä on valo päällä, eli kun etsivät puolisoa. Ap:n miehellä ei ole valo päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailtiin nyt lähes koko kesä säännöllisen epäsäännöllisesti, meillä on yhdessä mukavaa ja viihdymme toistemme seurassa. Seksiä oli myös. Kaikki tuntui jopa liian hyvältä ja niinhän se olikin. Nyt viikonloppuna otin tämän tapailun tarkemmin puheeksi kun en ollut ihan selvillä missä mennään. Mies sanoi että voimme toki jatkaa kuten kesällä ollaan oltu mutta hänellä ei ole mitään suurempia tunteita ja haluaa vain seksisuhteen sekä tapailla muita. Minä taas luulin että olisi mahdollisuudet johonkin enempäänkin kun kaikki menny niin täydellisesti. Olen aivan romuna ja niin ihastunut että sattuu. Olisi pitänyt tietenkin selvittää tämä jo alussa mutta nyt meni näin.
Nyt mies lähtee pariksi viikoksi ulkomaille enkä tiedä pidämmekö enää yhteyttä kun tulee takaisin. Olen niin ihastunut että vaikea päästää irti ja on riittämätön olo. Hän kohteli kuin prinsessaa enkä uskonut että olisin vain vakipanoksi sopivaa seuraa.
Onko tälläisessä tilanteessa ikinä mahdollista että myös toiselle tunteita heräisi kiellosta huolimatta? En edes tiedä pitääkö puhua preesensissä vai imperfektissä enkä tiedä mitä tapahtuu. Olen itkenyt silmät päästä. Meidän piti lähteä syksyllä yhdessä lyhyelle lomallekin mutta mies perui kaikki suunnitelmat ettei mene liian vaikeaksi ja sanoi että jos jatketaan niin jatkossa vain seksiä ja aikoo tapailla muita. Tuntuu kuin joku söisi minua sisältäpäin.
Olen miettinyt mikä minussa on vikana. Miksi en kelpaa? Mitä teen kun mies tulee matkalta? Onko mitään mahdollisuuksia enää mihinkään?
Tunteita ei herää, ei ole mahdollisuuksia. Sen sijaan jos jatkat yhteydenpitoa, se on miehelle lupa ottaa kanssasi vapauksia ilman vastuuta sitoumuksista. Mitä tahansa hän tämän jälkeen tekee, hän ei tarkoita sillä että olisi muuttanut mieltään, vaan että kaipaa huomiota ja seksiä tai mitä hän nyt ikinä hetkellisesti sattuu kaipaamaan.
Nyt on hyvä sauma tehdä irtiotto miehestä. Poistat vaan kaikki merkit hänestä elämästäsi. Poistat ja sinetöit piiloon kaikki hänen yhteystietonsa ja pysyttelet kaukana sellaisista paikoista joissa tiedät että hän liikkuu. Ajan kanssa helpottaa! Vuoden päästä mietit että mitä ihmettä edes näit hänessä kun hän oli aivan eri aallonpituudella kuin sinä.
Sinussa ei ole mitään vikaa. Sinä kelpaat kyllä, mutta joillekin miehille naisen pitää olla täsmälleen sen nuoruuden exän kopio tai äidin kopio, muu ei vaan "tunnu oikealta". Eikä sille ole mitään järjellistä selitystä.
Keskity nyt pitämään itsestäsi huolta. Tilaa kampaaja, manikyyri, hypoxi, kellunta, mene pilates -yksityistunnille, leffaan, köysiseikkailuradalle hakemaan adrenaliinia, mitä vaan että saat nyt muutaman hetken muuta ajateltavaa ja alat katsomaan eteenpäin!
Tässä nyt on kuitenkin vähän toinen tilanne, kun on ensin tutustuttu rennosti ilman sopimuksia se pari kuukautta ja sen jälkeen mies lyö jarrut kiinni ja ilmoittaa tylysti haluavansa vain seksiä. Yksikään mies, joka välittää toisesta edes jonkinlaisena ihmisen kaltaisena olentona ei toimi noin. Älkää viitsikö laittaa tänne näitä turhia toiveita herättäviä tarinoita jotka eivät oikeasti liity ap:n tapaukseen mitenkään. Se on pelkästään julmaa.