Tapailin pari kuukautta miestä ja viikonloppuna selvisi että hän ei näe mahdollisuuksia mihinkään syvällisempään kuin seksisuhteeseen...onko mitään mahdollisuuksia?
Tapailtiin nyt lähes koko kesä säännöllisen epäsäännöllisesti, meillä on yhdessä mukavaa ja viihdymme toistemme seurassa. Seksiä oli myös. Kaikki tuntui jopa liian hyvältä ja niinhän se olikin. Nyt viikonloppuna otin tämän tapailun tarkemmin puheeksi kun en ollut ihan selvillä missä mennään. Mies sanoi että voimme toki jatkaa kuten kesällä ollaan oltu mutta hänellä ei ole mitään suurempia tunteita ja haluaa vain seksisuhteen sekä tapailla muita. Minä taas luulin että olisi mahdollisuudet johonkin enempäänkin kun kaikki menny niin täydellisesti. Olen aivan romuna ja niin ihastunut että sattuu. Olisi pitänyt tietenkin selvittää tämä jo alussa mutta nyt meni näin.
Nyt mies lähtee pariksi viikoksi ulkomaille enkä tiedä pidämmekö enää yhteyttä kun tulee takaisin. Olen niin ihastunut että vaikea päästää irti ja on riittämätön olo. Hän kohteli kuin prinsessaa enkä uskonut että olisin vain vakipanoksi sopivaa seuraa.
Onko tälläisessä tilanteessa ikinä mahdollista että myös toiselle tunteita heräisi kiellosta huolimatta? En edes tiedä pitääkö puhua preesensissä vai imperfektissä enkä tiedä mitä tapahtuu. Olen itkenyt silmät päästä. Meidän piti lähteä syksyllä yhdessä lyhyelle lomallekin mutta mies perui kaikki suunnitelmat ettei mene liian vaikeaksi ja sanoi että jos jatketaan niin jatkossa vain seksiä ja aikoo tapailla muita. Tuntuu kuin joku söisi minua sisältäpäin.
Olen miettinyt mikä minussa on vikana. Miksi en kelpaa? Mitä teen kun mies tulee matkalta? Onko mitään mahdollisuuksia enää mihinkään?
Kommentit (304)
Kysyjälle, sillä ei ollut muita kuin sen ekan kerran.
Loput oli sellaisia " ahdistaa, en halua olla sun kanssa parisuhteessa, vaan olla ystäviä, en ees tiedä mitä rakkaus on?!)panikointeja jotka sattui- tottakai. Ja järkytti sitä perusturvallisuutta. Näissä tuli anelemaan anteeksi n. Viikossa- kahdessa ja opin pian huomaamaan tän kaavan.
Se jolle kävi lopulta hyvin.
Mutta näin jälkikäteenkin mietin mistä sen kärsivällisyyden ja rakkauden oikein sain.
Lopeta heti. Tuon jälkeen sinä edelleen toivot ja mies käyttäytyy miten lystää. Käyttää sua panona kunnes löytää oikean, rakastuu ja hylkää sut. Nää kyyneleet olkoot nyt ainoita mitkä itket tuon miehen vuoksi.
Minä jatkoin, sain uskomatonta kuraa päälleni, mutta ajattelin että parempi tää seksisuhteena kun ei mitään. Kyl mä sitten sain itkeä monet kerrat. Nyt jälkeenpäin huvittaa, en edes viitti kertoa mitä kaikkea paskaa sitä olikaan...
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen mies. Hänelle voi toki tulla tunteita mutta varmaan ajattelee järjellä ettei teillä voi olla muuta kuin seksisuhde. Itsellänikin on kavereina useita naisia joiden kanssa on yhteistä, hauskaa ja jota voin panna mutta pieneen mieleenkään ei tule parisuhde heidän kanssaan. Esim. tausta, käytös, elintavat jne.
Tarina on lienee täysin hatusta vedetty taas kerran, mutta leikitään, että se on totta..
Minunkin mielestä mies oli rehellinen. Hän oli varmasti alussa jopa ihastunut, mutta sitten tapahtui jotakin ja ihastus sammui. Ap:n ja suurimman osan mammojen mielestä miehen olisi pitänyt jatkaa kuitenkin filmaamista ja kuhertelua, vaikka ap ei ollut enää se oikean tuntuinen nainen...
Ihastuksen sammuminen voi tapahtua vaikka vuoden päästä, mutta mies oli rehellinen ja sanoi sen aika nopeasti - niin ei saa käydä mammojen mielestä, sillä se on väärin tarinan typykkää kohtaan.
Se, mitä mies sanoi mahdollisesta seksikumppaniudesta, on mukava lisämauste tähän juttuun saaden ap:n tarinan päähenkilön näyttämään tosi hyvälle. 'Sängyssä hyvä nainen' on ihan kiva ja lisäpisteitä tuova arvonimi. Se, että mies halusi jatkaa panopuuhia typykän jättämisen jälkeen on sellainen erinomainenja tunteisiin käyvä nyyhkytarina, jolla saadaan ärhäkät mammat takajaloilleen ja solvaamaan saman tien kaikkia miehiä.
Kaikki sadut eivät pääty hyvin. Tässä sadussa prinsessa olisi saanutkin vain melaa, mutta ei sitä puolta valtakuntaa, häitä ja kauniita lapsia. Voi voi.
Tuossa tilanteessa on moni ollut. Ja niin kuin neuvottu, kannattaa jättää moinen pelimies ja säilyttää vaan mukavat muistot.
Joku täällä taas puhui niistä tasoista, että kumppani löytyy, kun hakee omantasoisia tai sen alle olevia. No, itse nuoruuteni tyhmyydessä otin alle oman tason olevan miehen (ulkonäkö, koulutus, työssäkäynti, rahankäyttö, toisten ihmisten kohtelu oli minulla paremmat kuin hänellä. Ei siitä onnelllista eloa tullut. Mies ei kestänyt opiskeluani ja parempaa palkkaa vaan nälvi, vittuili ja puhui paskaa minulle ja minusta. Kahden lapsen ja kymmenen avioliittovuoden jälkeen tajusin jättää tämän sankarin. Avioero on varmaan ainoa asia, jota en ole koskaan katunut. Eli en suosittele näitä alle oman tadon -kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen mies. Hänelle voi toki tulla tunteita mutta varmaan ajattelee järjellä ettei teillä voi olla muuta kuin seksisuhde. Itsellänikin on kavereina useita naisia joiden kanssa on yhteistä, hauskaa ja jota voin panna mutta pieneen mieleenkään ei tule parisuhde heidän kanssaan. Esim. tausta, käytös, elintavat jne.
Tarina on lienee täysin hatusta vedetty taas kerran, mutta leikitään, että se on totta..
Minunkin mielestä mies oli rehellinen. Hän oli varmasti alussa jopa ihastunut, mutta sitten tapahtui jotakin ja ihastus sammui. Ap:n ja suurimman osan mammojen mielestä miehen olisi pitänyt jatkaa kuitenkin filmaamista ja kuhertelua, vaikka ap ei ollut enää se oikean tuntuinen nainen...
Ihastuksen sammuminen voi tapahtua vaikka vuoden päästä, mutta mies oli rehellinen ja sanoi sen aika nopeasti - niin ei saa käydä mammojen mielestä, sillä se on väärin tarinan typykkää kohtaan.
Se, mitä mies sanoi mahdollisesta seksikumppaniudesta, on mukava lisämauste tähän juttuun saaden ap:n tarinan päähenkilön näyttämään tosi hyvälle. 'Sängyssä hyvä nainen' on ihan kiva ja lisäpisteitä tuova arvonimi. Se, että mies halusi jatkaa panopuuhia typykän jättämisen jälkeen on sellainen erinomainenja tunteisiin käyvä nyyhkytarina, jolla saadaan ärhäkät mammat takajaloilleen ja solvaamaan saman tien kaikkia miehiä.
Kaikki sadut eivät pääty hyvin. Tässä sadussa prinsessa olisi saanutkin vain melaa, mutta ei sitä puolta valtakuntaa, häitä ja kauniita lapsia. Voi voi.
Huh, mitä olkiukkoja sieltä pukkaa. Ei tässä kukaan ole sanonut, että miehen olisi pitänyt jatkaa kuhertelua. Tässä on nyt vain kritisoitu tuota seksisuhdetoivetta.
Ja miten ihmeessä käännät miehen toiveen seksisuhteesta joksikin lisäpisteiksi. On minultakin moni vongannut seksiä enkä tosiaankaan pidä sitä minään merkkinä upeista sänkytaidoistani, vaan olen ajatellut, että miehet nyt vain haluavat seksiä.
Mitä pahaa on siinä, että haluaa oikean parisuhteen eikä pelkkää seksiä?
Ja vielä tuolle olkiukkoilijalle: mikä tuossa tarinassa on epäuskottavaa? Aika monet naiset ovat tuon kokeneet.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa on moni ollut. Ja niin kuin neuvottu, kannattaa jättää moinen pelimies ja säilyttää vaan mukavat muistot.
Joku täällä taas puhui niistä tasoista, että kumppani löytyy, kun hakee omantasoisia tai sen alle olevia. No, itse nuoruuteni tyhmyydessä otin alle oman tason olevan miehen (ulkonäkö, koulutus, työssäkäynti, rahankäyttö, toisten ihmisten kohtelu oli minulla paremmat kuin hänellä. Ei siitä onnelllista eloa tullut. Mies ei kestänyt opiskeluani ja parempaa palkkaa vaan nälvi, vittuili ja puhui paskaa minulle ja minusta. Kahden lapsen ja kymmenen avioliittovuoden jälkeen tajusin jättää tämän sankarin. Avioero on varmaan ainoa asia, jota en ole koskaan katunut. Eli en suosittele näitä alle oman tadon -kumppaneita.
Täsmälleen samanlainen tarina on minullakin. Nyt minulla on "omantasoiseni" tai jopa "parempitasoinen" kumppani ja olen onnellisempi kuin koskaan edellisessä suhteessa.
Mahdollisuuksia on - nimittäin sinulla, Ap, jos pistät tuon jutun nyt poikki! Mies haluaa tapailla muitakin, sinä taas haluaisit parisuhteen hänen kanssaan. Ei taida yhtälö mennä oikein. Ensi vuonna tähän aikaan voit olla paljon onnellisempi, jos päästät sen mulkun mulkkuilemaan nyt ihan vapaasti. Varmasti tuntuu jonkin aikaa pahalta, mutta ajan myötä helpottaa, aivan varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Lopeta heti. Tuon jälkeen sinä edelleen toivot ja mies käyttäytyy miten lystää. Käyttää sua panona kunnes löytää oikean, rakastuu ja hylkää sut. Nää kyyneleet olkoot nyt ainoita mitkä itket tuon miehen vuoksi.
Minä jatkoin, sain uskomatonta kuraa päälleni, mutta ajattelin että parempi tää seksisuhteena kun ei mitään. Kyl mä sitten sain itkeä monet kerrat. Nyt jälkeenpäin huvittaa, en edes viitti kertoa mitä kaikkea paskaa sitä olikaan...
Tuo on muuten petollinen ajatustapa, "saanpahan edes seksiä". Juu ja joka kerta sen jälkeen tuntuu entistä pahemmalta.
Ap on/oli miehelle pelkkä pano.
Mulla oli tuollainen juttu viime vuonna. Ja olen nelikymppinen ja luulin handlaavani. Mutta voimakkaat tunteet tuli.
Noin kaksi kuukautta olin tosi romuna. Kun varsinkin kännissä lähetteli viestejä.
Vähitellen selvisin, noin puolen vuoden päästä huomasin olevani melko ok.
Mutta totta, luottamuksen se vie. Ja monet itkut tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jatkoin, sain uskomatonta kuraa päälleni, mutta ajattelin että parempi tää seksisuhteena kun ei mitään. Kyl mä sitten sain itkeä monet kerrat. Nyt jälkeenpäin huvittaa, en edes viitti kertoa mitä kaikkea paskaa sitä olikaan...Tuo on muuten petollinen ajatustapa, "saanpahan edes seksiä". Juu ja joka kerta sen jälkeen tuntuu entistä pahemmalta.
No enpähän tiedä. Mulla kokemusta tuollaisesta ja ihan oikeasti tunnetasolla kylmenin täysin sille miehelle ja halusin pelkää seksiä. Ja kun mussa tapahtui tuo, mies alkoi muuttua hempeämmäksi ja ennen aina valmis mies alkoi kärsiä erektio-ongelmista. Ja puhua parisuhteesta, lapsista jne.
Meidän suhteessa toimi jokin hyvin sairas negatiivinen kehä... miehellekään ei tainut alunperinkään tärkeintä olla se seksi, vaan joku outo vallan tunne, sai nautintoa siitä, että piti mua otteessaan. Ja mä taas nautin kun sain käännettyä sen valtasuhteen toisin päin.
Mutta summa summarum, olipa missä roolissa tahansa, nää kuviot on niin vinksahtaneita, ettei niihin kannata lähteä mukaan. Itselläkin meni vuosia, että sain itseni sellaiseksi, että kykenin oikeaan parisuhteeseen sairaiden valtapelien sijaan. Ap:n tapauksessa, muutaman kuukauden jälkeen, selviää lyhyemmällä toipumisajalla ja oma persoona ei ehdi muuttua. Itsesi vuoksi, ap, jätä se mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan todellisia jalokivii nää mammat jotka harjoittelee jotain fuckbuddy juttuja.
Onneksi ymmärsin siirtyä pois suomalaisista naisista aikoja sitten.
Eli kukaan ei huolinut sinua?
Toki moni. Olen kai elänyt tahtomatta palstaulin unelmaelämää. Nuoruus meni panemalla suomalaisia lorttoja vaikka halusin kunnollisen parisuhteen. Yleensä oli tuollaisia 3-6kk suhteita kun suomalainen nainen ei sovellu mihinkään parisuhteeseen.
Sitten annoin periksi ja keskityin vaan panemaan mahdollisimman montaa hyvännäköistä tyttöä. 35-vuotiaana löysin 16-v neitsyen lattareista kun olin siellä panolomilla ja yhdessä ollaan vieläkin. Se kun olikin vähän järkevämpi eikä siltä noin vaan herunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan todellisia jalokivii nää mammat jotka harjoittelee jotain fuckbuddy juttuja.
Toki moni. Olen kai elänyt tahtomatta palstaulin unelmaelämää. Nuoruus meni panemalla suomalaisia lorttoja vaikka halusin kunnollisen parisuhteen. Yleensä oli tuollaisia 3-6kk suhteita kun suomalainen nainen ei sovellu mihinkään parisuhteeseen.
Sitten annoin periksi ja keskityin vaan panemaan mahdollisimman montaa hyvännäköistä tyttöä. 35-vuotiaana löysin 16-v neitsyen lattareista kun olin siellä panolomilla ja yhdessä ollaan vieläkin. Se kun olikin vähän järkevämpi eikä siltä noin vaan herunut.
'
Luulen, että ne kaikista järkevimmät naiset eivät ole koskaan ryhtyneet minkäänlaiseen suhteeseen kanssasi. Et kuulosta hyvältä catchiltä parisuhteeseen.
Tiedän kyllä mitä pitäisi tehdä ja tiedän että pitäisi viheltää tämä nyt poikki. Tuntuu etten vain pysty enkä halua menettää tuota ihmistä en niin millään. Toivon että mies muuttaisi mielen mutta eihän tässä niin käy. En kestä ajatusta että rakastuu toiseen ja minä en ole enää mitään ja miehelle minua ei edes ikinä ollut olemassa. En vain tiedä miten saan itseni hylkäämään tuon miehen...tunnen itseni arvottomaksi tossuksi ja sitähän minä olen jos jatkan tätä. Yleensä olen kohtalaisen omanarvontuntoinen mutta nyt olen valmis olemaan kynnysmatto. Pää ihan jumissa!
Koko kesän olemme pitäneet yhteyttä lähes päivittäin...nyt en ole enää kuullut mitään. Tai olen oikeastaan...kysyin mitenkäs sen matkan jälkeen jatkuu ja vastaus oli että jos se on ok mitä aiemmin jo sanoi niin voidaan jatkaa mutta muuten ei. En osaa vastata mitään.
Olo on lamaantunut ja sattuu niin perkuleesti! MITEN saan kerättyä itseni ja saan itseni irti tuosta koska tiedän ettei tässä ole enää järkeä?! Lohduttaa tietty että niin moni muu on kokenut saman...mutta minä olen tossumpi enkä osaa lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimafantasiaa on täydellinen biisi tähän: https://www.youtube.com/watch?v=jcZE7FM5rFM
Ei ole oikeaa mahdollisuutta suhteeseen tuollaisen miehen kanssa. Ap voi katsoa tulevaan.
Joo... minäkin suosittelen ap:ta jättämään miehen taakseen, vaikka olen yksi näistä, jotka ehkä antoi "toivoa". Meillähän mies ei edes sanonut haluavansa pelkän seksisuhteen, vaan sanoi että ei tiedä haluaako joskus jotain muuta. Halusi, mutta silti en suosittele tätä tietä kenellekkään. -134