Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailin pari kuukautta miestä ja viikonloppuna selvisi että hän ei näe mahdollisuuksia mihinkään syvällisempään kuin seksisuhteeseen...onko mitään mahdollisuuksia?

Vierailija
21.08.2018 |

Tapailtiin nyt lähes koko kesä säännöllisen epäsäännöllisesti, meillä on yhdessä mukavaa ja viihdymme toistemme seurassa. Seksiä oli myös. Kaikki tuntui jopa liian hyvältä ja niinhän se olikin. Nyt viikonloppuna otin tämän tapailun tarkemmin puheeksi kun en ollut ihan selvillä missä mennään. Mies sanoi että voimme toki jatkaa kuten kesällä ollaan oltu mutta hänellä ei ole mitään suurempia tunteita ja haluaa vain seksisuhteen sekä tapailla muita. Minä taas luulin että olisi mahdollisuudet johonkin enempäänkin kun kaikki menny niin täydellisesti. Olen aivan romuna ja niin ihastunut että sattuu. Olisi pitänyt tietenkin selvittää tämä jo alussa mutta nyt meni näin.

Nyt mies lähtee pariksi viikoksi ulkomaille enkä tiedä pidämmekö enää yhteyttä kun tulee takaisin. Olen niin ihastunut että vaikea päästää irti ja on riittämätön olo. Hän kohteli kuin prinsessaa enkä uskonut että olisin vain vakipanoksi sopivaa seuraa.

Onko tälläisessä tilanteessa ikinä mahdollista että myös toiselle tunteita heräisi kiellosta huolimatta? En edes tiedä pitääkö puhua preesensissä vai imperfektissä enkä tiedä mitä tapahtuu. Olen itkenyt silmät päästä. Meidän piti lähteä syksyllä yhdessä lyhyelle lomallekin mutta mies perui kaikki suunnitelmat ettei mene liian vaikeaksi ja sanoi että jos jatketaan niin jatkossa vain seksiä ja aikoo tapailla muita. Tuntuu kuin joku söisi minua sisältäpäin.

Olen miettinyt mikä minussa on vikana. Miksi en kelpaa? Mitä teen kun mies tulee matkalta? Onko mitään mahdollisuuksia enää mihinkään?

Kommentit (304)

Vierailija
201/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja suosittelen myös, että eron yhteydessä kerrot, miten paljon miehen toiminta, käytös ja sanat sinua loukkasi. Nyt voi luulla, että kiva ja helppo päätös mukavalle suhteelle ja toimia jatkossa samoin. Toki jos on täysi k*usipää, sillä ei ole mitään merkitystä... mutta jos on mies, joka on kuvitellut aidosti pitävänä molemmille kivaa tapailua yllä, tuo herättää. Nimimmerkillä kokemusta on.

Vierailija
202/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain tiedä miten saan itseni hylkäämään tuon miehen...tunnen itseni arvottomaksi tossuksi ja sitähän minä olen jos jatkan tätä.

Yleensä olen kohtalaisen omanarvontuntoinen mutta nyt olen valmis olemaan kynnysmatto.

ok. Ei muuta kuin onnea matkaan, tyttö! Sitä sinä tarvitset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun nyt juuri tarvisekaan olla vahva, ja kyeä olemaan kylmän viileä. Riittää että et ole tekemisissä hänen kanssaan, etkä suostu mihinkään yhteydenpitoon. Sinun ei tarvitse selitellä myöskään hänelle mitään. Se riittää että pääset hänestä eroon. Henkinen eroaminen seuraa sitten persässä, mutta ei pääse vauhtiin mikäli koko ajan olet häneen yhteydessä.

Vierailija
204/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait rehellisen vastauksen kysymykseen joka olisi pitänyt esittää jo paljon aikaisemmin.

Tietenkin lopetat hänen tapailun ja etsit miehen joka on oikeasti kiinnostunut sinusta.

Useimmiten jos joku tuntuu liian hyvältä niin sitä se on. Onko mies paljon sinua korkeatasoisempi?

Riman madaltaminen on ratkaisu parisuhteeseen pääsemiseen.

Yleensä nämä sitoutumiskyvyttömät h*oripukit eivät ole erityisen "korkeatasoisia". Alkaa jo kyllästyttää tämä mukaselitys.

Ei ole tasokkaita? Ja miehellä on kuitenkin varaa sanoa 2kk tapailemalleen naiselle että hän haluaa vain panna häntä ja panna muitakin naisia samalla?

Miksi tuollaisella miehellä riittää vientiä?

Vientiä voi olla, mutta se ei tee "korkeatasoiseksi". Minusta korkeatasoinen mies on sellainen, joka on fiksu, mukava, ei hypi kukasta kukkaan, vaan haluaa tutustua rauhassa naiseen ja jos tuntuu mätsäävän niin sitten osaa myös sitoutua.

Vierailija
205/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sinulle kelpaisi - kun itse haluat muuta. Vettä pakkiin ja eteenpäin.

Vierailija
206/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa ja suosittelen myös, että eron yhteydessä kerrot, miten paljon miehen toiminta, käytös ja sanat sinua loukkasi. Nyt voi luulla, että kiva ja helppo päätös mukavalle suhteelle ja toimia jatkossa samoin. Toki jos on täysi k*usipää, sillä ei ole mitään merkitystä... mutta jos on mies, joka on kuvitellut aidosti pitävänä molemmille kivaa tapailua yllä, tuo herättää. Nimimmerkillä kokemusta on.

Kiitän lainaamaani kirjoittajaa, ettei minun taaskaan tarvinnut alkaa vääntää rautalangasta mitään. ; )

---

Ehdottomasti sanot sille suorat sanat: asiallisesti, kylmästi, faktoina.

Vierailija
207/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saattaa haluta sut,mutta eniten haluaa nyt paneskella siellä matkallaan. kun tulee kotiin, saattaa seurasi taas kelvata.

Vierailija
208/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen mies. Hänelle voi toki tulla tunteita mutta varmaan ajattelee järjellä ettei teillä voi olla muuta kuin seksisuhde. Itsellänikin on kavereina useita naisia joiden kanssa on yhteistä, hauskaa ja jota voin panna mutta pieneen mieleenkään ei tule parisuhde heidän kanssaan. Esim. tausta, käytös, elintavat jne.

Tarina on lienee täysin hatusta vedetty taas kerran, mutta leikitään, että se on totta..

Minunkin mielestä mies oli rehellinen. Hän oli varmasti alussa jopa ihastunut, mutta sitten tapahtui jotakin ja ihastus sammui. Ap:n ja suurimman osan mammojen mielestä miehen olisi pitänyt jatkaa kuitenkin filmaamista ja kuhertelua, vaikka ap ei ollut enää se oikean tuntuinen nainen...

Ihastuksen sammuminen voi tapahtua vaikka vuoden päästä, mutta mies oli rehellinen ja sanoi sen aika nopeasti - niin ei saa käydä mammojen mielestä, sillä se on väärin tarinan typykkää kohtaan.

Se, mitä mies sanoi mahdollisesta seksikumppaniudesta, on mukava lisämauste tähän juttuun saaden ap:n tarinan päähenkilön näyttämään tosi hyvälle. 'Sängyssä hyvä nainen' on ihan kiva ja lisäpisteitä tuova arvonimi. Se, että mies halusi jatkaa panopuuhia typykän jättämisen jälkeen on sellainen erinomainenja tunteisiin käyvä nyyhkytarina, jolla saadaan ärhäkät mammat takajaloilleen ja solvaamaan saman tien kaikkia miehiä.

Kaikki sadut eivät pääty hyvin. Tässä sadussa prinsessa olisi saanutkin vain melaa, mutta ei sitä puolta valtakuntaa, häitä ja kauniita lapsia. Voi voi.

Huh, mitä olkiukkoja sieltä pukkaa. Ei tässä kukaan ole sanonut, että miehen olisi pitänyt jatkaa kuhertelua. Tässä on nyt vain kritisoitu tuota seksisuhdetoivetta. 

Ja miten ihmeessä käännät miehen toiveen seksisuhteesta joksikin lisäpisteiksi. On minultakin moni vongannut seksiä enkä tosiaankaan pidä sitä minään merkkinä upeista sänkytaidoistani, vaan olen ajatellut, että miehet nyt vain haluavat seksiä. 

Mitä pahaa on siinä, että haluaa oikean parisuhteen eikä pelkkää seksiä? 

No juurikin näin! Vongattu on minuakin, mutta ei se tee minusta "sängyssä hyvää naista", ainostaan naisen, johon puutteessa oleva voisi siemenensä laskea. Juu ei kiitos.

Vierailija
209/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ennen keskustelua tuskin tiesi, ettei mies halua muutta kuin seksilelun.

Vierailija
210/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon, että katkaise välit mieheen. Pahinta mitä nyt voit ihastuneena tehdä, on se, että jäät roikkumaan seksisuhteeseen toivoen jotain enemmän, mies tuskin sitä tulee haluamaan. Ihastut ja kiinnyt siinä koko ajan vain enemmän ja sitten lopulta sinuun tulee sattumaan vielä enemmän. Joten parasta mitä voit itsesi kannalta tehdä, on päättää tuo juttu kokonaan nyt. Mieheltäkin olisi ollut kyllä reilua ilmoittaa heti alkuunsa, että ei halua kuin seksisuhteen.

Vierailija
211/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myös "kesäkissa" joskus eräälle miehelle, jonka kanssa oli kolme kuukautta ihanaa yhteistä tekemistä, ruuanlaittoa ja rakastelua.

.

Jotenkin oli outo fiilis koko "seurustelun" ajan.

Hän oli sivari ja minä työssä käyvä ihminen, jonka asuntoon oli mukavampi tulla kuin sivariyhteisön kämppään.

.

Kävihän siinä niin, että hän pyysi minut kesken työpäivän kahville ja kertoi sanneensa töitä sivarin päätyttyä Keski-Suomesta toivoen että "olisimme tästä eteen päin vain seksikumppaneita".

.

Emme olleet.

Vierailija
212/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? mitä ajattelet? Jos tilanne on selvinnyt jo keskusteluin - niin eikö se ole selvää; että kumpikin tahtoo erilaista. Vai ajattelitko, että mies pitää jotenkin saattaa vastuuseen vai mitä? AP:han on jäänyt murehtimaan sitä miksi ei kelpaa. AP:n pitää jatkaa eteenpäin reippaasti tai sitten hänelle pitää kelvata se mitä on tarjolla ja miksi kelpaisi, kun haluaa muuta.

Vierailija
213/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut on APn turha liikaa itkeä ja miettiä miksei kelvannut mihinkään vakavampaan, koska ei se siitä ole koskaan olluutkaan kiinni, onko AP riittävä ja kelvollinen miehelle vai ei, vaan siitä että mies ei halua _parisuhdetta_.

Vierailija
214/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut on APn turha liikaa itkeä ja miettiä miksei kelvannut mihinkään vakavampaan, koska ei se siitä ole koskaan olluutkaan kiinni, onko AP riittävä ja kelvollinen miehelle vai ei, vaan siitä että mies ei halua _parisuhdetta_.

Koska se mies ei tossa vaiheessa halua sitä kenenkään muunkaan kanssa, eikä tosiaan AP rakas ole kyse sinun kelvollisuudesta / riittämättömyydestä! :)

Toivottavasti ymmärrät tämän.

Vierailija
215/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut myös "kesäkissa" joskus eräälle miehelle, jonka kanssa oli kolme kuukautta ihanaa yhteistä tekemistä, ruuanlaittoa ja rakastelua.

.

Hän oli sivari ja minä työssä käyvä ihminen, jonka asuntoon oli mukavampi tulla kuin sivariyhteisön kämppään.

.

Kävihän siinä niin, että hän pyysi minut kesken työpäivän kahville ja kertoi sanneensa töitä sivarin päätyttyä Keski-Suomesta toivoen että "olisimme tästä eteen päin vain seksikumppaneita".

.

Emme olleet.

Mut ei toisaalta voi syyttää ketään siitä, että parin kuukauden tapailun jälkeen toinen haluaakin tehdä jotain muuta, eikä halua suhdetta ja ilmoittaa suoraan ja rehellisesti omat vaihtoehtonsa tilanteeseen, jotka toinen voi ottaa tai jättää.

Vierailija
216/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mä oon ollu vähän samassa tilanteessa ja googlasin epätoivoisena jotain "mistä tietää tuleeko suhde kehittymään ikinä muuksi kuin seksisuhteeksi" ym. pelastusrenkaita, koska en muka kyennyt irrottautumaan ihanasta miehestä joka ei selvästikään halunnut parisuhdetta. Ei sanonut sitä mulle noin suoraan vaan kierteli ja kaarteli.

Sittemmin sain vähän etäisyyttä häneen ja tapasin ihanan miehen joka teki asiat aivan selväksi eli halusi seurustella kanssani. Niin se vaan on, että mies joka jotain haluaa niin sen ilmaisee ja sen ottaa. Tuo ei halua sinusta mitään ja vaikka tuntuukin nyt, että sen ihqun miehen kynnysmattona oleminenkin on sen arvoista kun saa olla hänen kanssaan niin... älä tee sitä. Kadut hukkaan heitettyä aikaa myöhemmin. Niin minäkin kadun vaikka oikea onni löytyikin.

Vierailija
217/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait rehellisen vastauksen kysymykseen joka olisi pitänyt esittää jo paljon aikaisemmin.

Tietenkin lopetat hänen tapailun ja etsit miehen joka on oikeasti kiinnostunut sinusta.

Useimmiten jos joku tuntuu liian hyvältä niin sitä se on. Onko mies paljon sinua korkeatasoisempi?

Riman madaltaminen on ratkaisu parisuhteeseen pääsemiseen.

Yleensä nämä sitoutumiskyvyttömät h*oripukit eivät ole erityisen "korkeatasoisia". Alkaa jo kyllästyttää tämä mukaselitys.

Ei ole tasokkaita? Ja miehellä on kuitenkin varaa sanoa 2kk tapailemalleen naiselle että hän haluaa vain panna häntä ja panna muitakin naisia samalla?

Miksi tuollaisella miehellä riittää vientiä?

Vientiä voi olla, mutta se ei tee "korkeatasoiseksi". Minusta korkeatasoinen mies on sellainen, joka on fiksu, mukava, ei hypi kukasta kukkaan, vaan haluaa tutustua rauhassa naiseen ja jos tuntuu mätsäävän niin sitten osaa myös sitoutua.

Vienti=taso.

Olen itse tuollainen joka pyrkii tutustumaan vain yhteen naiseen kerrallaan ja saan aina vain kaveripakit.

Katson että tasoni on matala koska en pääse tapailemaan enkä saa seksiä.

Vierailija
218/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin tuon niin, että miksipä mies ap:lle enää tuon keskustelun jälkeen kelpaisi, kun mies on osoittanut karvansa. Eli kommentissa todetaan, ettei ko. miestä kannata halutakaan parisuhteeseen, on osoittanut, ettei ole sen arvoinen.

Vierailija
219/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

.

Emme olleet.

Mut ei toisaalta voi syyttää ketään siitä, että parin kuukauden tapailun jälkeen toinen haluaakin tehdä jotain muuta, eikä halua suhdetta ja ilmoittaa suoraan ja rehellisesti omat vaihtoehtonsa tilanteeseen, jotka toinen voi ottaa tai jättää.

Aina voi syyttää. Jos on itse ollut tositarkoituksella liikkeellä, niin kyllähän tuollainen seksisuhteen ehdottaminen on loukkaus. Ilman sitä ero voisi olla nätti, mutta tuollaisen ehdotuksen jälkeen kunnioitus ko. miestä kohtaan tippuisi ainakin mulla nollaan.

Vierailija
220/304 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa toisen ihmisen hyväksikäytöltä. Nykyisin ei ole ihmisten itsekkyydellä rajaa.

Mikä kuulostaa hyväksikäytöltä? Sekö, että miestä ei napannut jatkaa? Ehkä se seksisuhteen jatkamisehdotus oli törppö, mutta ap voi ottaa sen ihan huumorilla.

Mitä törppöä siiinä on? Onhan täällä naisilla aina friends with benefit-panosuhteet kohdillaan kun sinkkuja ovat. Ja yläpeukkua tulee riettaalle voimaantuneelle naiselle. Mutta jos mies ehdottaa vakikairaamista naiselle niin se on "törppöä"?

No jospa ymmärtäisit, että täällä monenlaiset ihmiset kirjoittelee? Mun silmissä tuollaista ehdottava mies on törppö, jonkin toisen silmissä voi olla jees. Mun puolesta vakikairailusta kiinnostuneet saavat kairailla keskenään ja jos tapailukumppanini sellaiseksi paljastuu, totean hänet omissa silmissäni törpöksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän