Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauaanko olet ollut pisimmilllään kännisssä?

Vierailija
21.08.2018 |

Ja valltiooon kustantamia mielialaläääkkeitä ei lasssketa. 3 vuottta olen olllut kännissä joka päivä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeeeasti olee ollut nooin pitkäään. Mullla menee vaaan hermoo kun vttuilet kokoaikaa ilmaaan syyytä.

Paiinan kuiitenkiin tuollla niskaalimassa hommmia ei tokii se mikäää ylemmydeen aihee ole. Teeen sitää siksiii etttä edees hetkenaikaaa masentavaat ajatukseee pysyyyisivät poisssa mielestäää.

Vierailija
22/25 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2003 joka ikinen päivä kaljaa. Nyt juuri särkee pää koska viimeisetkin alkoholin rippeet poistuvat kehostani kun en ole 8 päivään juonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu kännis ja huumeis n.6 vuotta, käyny työt, koulut, hoitanut teidän lapsia, hoitanut teidän vanhempia ja tehnyt päätöksiä teidän elämästä. Ja tietty autoillu koko ajan. Huumeita menee töissäkin, käsidesiä välillä kahviin, mut siitä jää liian usein kiinni.

Vierailija
24/25 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina tuli otettua muutamia kertoja 3 päivää yhteen menoon aamusta iltaan. Päivävauhti oli varmaan luokkaa 15-20 annosta päivässä tosin aika hankala sanoa varmaksi vuosien jälkeen. Kolmantena päivänä alkoi päässä tuntua oudolle ja epämiellyttävälle. Dokaamisesta meni se hohto ja hauskuus ja tilalle tuli sellainen ihme sekavuus. Tähän oli mielestäni aina hyvä lopettaa. Siinä menikin sitten päivä pari oksennellen ja kurjuutta voivotellen. Kaverin kanssa join kerran 7 päivää putkeen, mutta siinä saattoi olla pieniä pausseja ja selviämisiä. Siitäkin meni aika heikkoon kuntoon, mutta parikymppisenä toipui nopeammin. Kaverini kuoli muutama vuosi sitten viinaan.

Nykyisin menee korkeintaan se kaksi päivää. Usein vain yksi kunnon känni, aamulla krapularyyppyä, että saa jatkettua unia ja myöhemmin ehkä pientä tasoittelua. Lomalla tai matkoillakaan ei jaksa kunnolla enää tintata, kun tulee ripuli. Tosin voihan senkin ottaa haltuun Imodiumilla.

Varmaan fiksumpaa on kasvatella ja tössytellä kannabista ja ottaa janoon vain yksi kaksi pulloa saunakaljaa, mutta sehän ei Suomessa tule olemaan laillista vielä vuosikymmeniin. Täällä solialismissa, pussin perällä ja maailman takapihalla. Onneksi lentoliput on edullisia niin voi käydä edes tutustumassa sivistyneeseen maailmaan kerran pari vuodessa, kunhan ei dokaa kaikkia tienestejä alkoholistien kanssa baarissa.

Vierailija
25/25 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu kännis ja huumeis n.6 vuotta, käyny työt, koulut, hoitanut teidän lapsia, hoitanut teidän vanhempia ja tehnyt päätöksiä teidän elämästä. Ja tietty autoillu koko ajan. Huumeita menee töissäkin, käsidesiä välillä kahviin, mut siitä jää liian usein kiinni.

Mä juon nykyään aamulla kahvin sijaan käsidesiä,töissä sitten kahviin laitan yleensä runsaasti fentanyyliä jota töistä löytää.

Illalla sitten itsetehtyä DMT:tä jotta tulee vauhdikas uni.

Tätä on nyt jatkunut 34 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi