kauaanko olet ollut pisimmilllään kännisssä?
Ja valltiooon kustantamia mielialaläääkkeitä ei lasssketa. 3 vuottta olen olllut kännissä joka päivä.
Kommentit (25)
Opiskeluaikana saattoi pari viikkoa vierähtää vapun riennoissa kännissä. Nykyään harvoin edes toisena päivänä tulee juotua.
Ikävuodet 30-37 melko lailla koko ajan
32 päivää taitaa olla pisin yhtäjaksoinen ränni, jos oikein muistan.
Vierailija kirjoitti:
Noo nitäss sä nytt sitten teeet. Kyyllähän se päihteiden käytttö o aila perseeestä muttta tiedään etttä jos lopetttaisin niin tapppaisin itseni samann tien
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa laskin juuri, että 32 päivää on pisin putki. Tosin se ei ole virallinen putki, koska en ollut oikesti yhtäjaksoisesti kännissä ja promillen ehti aamulla laskea nolliin.
Kahtena päivänä olen enintään pystynyt juomaan edes nuorena. Kolmas päivä...ikinä en ole kyennyt siihen.
Nyt ollut juomatta jo vuosia kun alkoholi ei vain nappaa edes sen siiderin tai saunakaljan verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo nitäss sä nytt sitten teeet. Kyyllähän se päihteiden käytttö o aila perseeestä muttta tiedään etttä jos lopetttaisin niin tapppaisin itseni samann tien
Kukkaaa voidi kokeillla.
Vierailija kirjoitti:
Ikävuodet 30-37 melko lailla koko ajan
15 - 38 ikävuodet. Nyt liki kuusi vuotta vesiselvänä.
Jos ajatellaan, että promillet on välillä lähes nollassa, niin pari viikkoa. Yhtäjaksoisesti kokoajan kännissä: kolme päivää. Nämä tapahtui nuoruudessa vuosia sitten, nykyään en ota kännejä.
Mä en tiedä muutaku et tulin ottaa ilman paitaa tänne aurinkoa. T. Mätisäkki
Moniko teistä useamman päivän kännissä olleista on pistänyt herätyskellon soimaan, jotta muistaisi juoda viinaa, ettei pääse promillet laskemaan yön aikana? Tai vaihtoehtoisesti juonut litran viiniä tms varmistaakseen aamun humalatilan? Ja aloittanut aamun heti herättyään alkoholilla. Tai eihän tässä vuorokauden ajoilla ole väliä, mutta pitkän unen jälkeen olet selvä, ja känniputkesi on katkennut, ellet ole tätä asiaa erikseen huomioinut. Joten nyt AMATÖÖRIT rehellisyyttä peliin.
Mä pystyn juomaan 168 annosta alkoholia viikossa, olematta hetkeäkään humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä useamman päivän kännissä olleista on pistänyt herätyskellon soimaan, jotta muistaisi juoda viinaa, ettei pääse promillet laskemaan yön aikana? Tai vaihtoehtoisesti juonut litran viiniä tms varmistaakseen aamun humalatilan? Ja aloittanut aamun heti herättyään alkoholilla. Tai eihän tässä vuorokauden ajoilla ole väliä, mutta pitkän unen jälkeen olet selvä, ja känniputkesi on katkennut, ellet ole tätä asiaa erikseen huomioinut. Joten nyt AMATÖÖRIT rehellisyyttä peliin.
Puhun vaan omasta puolesta. En nukkunut yöllä ollenkaan ja päivisin parin tunnin sammahtaminen, eka päivä taisi mennä ihan samoilla silmillä. Ja joo, aamu alkoi alkoholilla, niinkuin aina kännäillessä. Nro11.
En oikeeeasti olee ollut nooin pitkäään. Mullla menee vaaan hermoo kun vttuilet kokoaikaa ilmaaan syyytä.
3 päivää juuri lainkaan nukkumatta, kunnon känneissä. Krapula kesti myös sen 3-4 päivää jase oli kun olis kuolemaa tehnyt ne 3 päivää tuon juomisen jälkeen.
Varmaankin viikko ja samalla siinä olen töissä käynyt.
500 e mennnyt joka kuukauusi viiinsan ja tupakkaaan ja raha lopppuu yleeensä 2 viiikon sisälllä.