Olen ylipainoinen nainen ja sovin juuri kolmannet treffit komean, urheilullisen, hauskan ja fiksun miehen kanssa
Kommentit (152)
Totuus on, et mehän ei tiedetä mitä ap ansaitsee. Ylipaino ei lisää automaattisesti mitään "sisäistä kauneutta". Voi hyvin olla, et ap on maailman suurin ....pää. Sitä kun ei voi tietää.
T. Realisti
Ilmeisesti olet sentään alle 28-vuotias? Sen jälkeenhän naisilla on kuulemma peli menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, et mehän ei tiedetä mitä ap ansaitsee. Ylipaino ei lisää automaattisesti mitään "sisäistä kauneutta". Voi hyvin olla, et ap on maailman suurin ....pää. Sitä kun ei voi tietää.
T. Realisti
Osaan mä olla kusipääkin ja kova suustani. Mutta yleensä yritän olla mukava. :)
Ap
Olen selvästi huomannut että on helkutin paljon hauskempi jutella näille isompikokoisille naisille, on jopa puhenaiheet ja mielipiteet, eikä vaa x factor tätä gucci tota.
Jääköön bimbot karusellis eksyneenä ikuisesti.
M35 kirjoitti:
Passaa hyvin havaintooni, että kaikenlaisilla naisilla on komeita miehiä.
No sun mielestähän kaikki muut miehet kuin sinä on komeita. Näin muistan joskus lukeneeni.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet sentään alle 28-vuotias? Sen jälkeenhän naisilla on kuulemma peli menetetty.
Juu olen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Passaa hyvin havaintooni, että kaikenlaisilla naisilla on komeita miehiä.
No sun mielestähän kaikki muut miehet kuin sinä on komeita. Näin muistan joskus lukeneeni.
Eipä vääristellä mun sanomisia, en puhunut kaikista. Tässähän sulle on ketjullinen tukea havainnolleni. Ei oo tavismiehillä helppoa.
Suuri osa naisista on ylipainoisia. Siis miesten äideistä suuri osa on ylipainoisia, joten sellaiset tuntuvat miehistä kotoisilta. Hoikka voi olla kuin vieraalta planeetalta. Itse olen hoikka, eikä se mikään plussa ole koskaan ollut.
Jätä se sika, ansaitset huonomman :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ansaitsisin huonomman? :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikka te hoikat naiset muuta toivoisittekin niin kyllä pyöreillä naisilla on paljonkin kysyntää. Oon itsekin hoikan, pitkän ja komean miehen kanssa ja on ihan umpirakastunut muhun.
Yrität uskotella että hoikkuus on ei-haluttava ominaisuus mutta silti muistit sanoa oman miehesi olevan hoikka 😂
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä treffailen tuollaista miestä.
En ole hirveän ylipainoinen, mutta hieman on pyöreyttä.
Olen tullut siihen tulokseen, että miehet ihastuvat luonteeseeni. Olen nyt tapaillut entistä kilpaurheilijaa puolisen vuotta, ja kyllä hän usein sanoo kuinka mahdottoman mukava olen ja hänen silmistään näkee kuinka paljon tykkää.
Ei ne fiksut miehet katsele vain ulkonäköä.
Juuri näin <3 Ja parempihan se on, että luonteeseen ihastuu kun se ulkonäkö kurpsahtaa joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Vaikka mun mies on (vielä toistaiseksi) hyvännäköinen, niin en ikinä vain sen takia hänen kanssaan olisi.
Olisitko jos ei ulkonäkö yhtään sua viehättäis?
No en tietenkään. Mun mielestä sitäpaitsi rakkaus tekee jokaisen puolison automaattisesti komeaksi/kauniiksi, mistä mä tiedän vaikka muitten mielestä mun mies olisikin susiruma.
Mä lähen kaikkien kanssa treffeille joilla on reikä haarojenvälissä, jokaiselle ihmiselle kuuluu seksi ihmisoikeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähen kaikkien kanssa treffeille joilla on reikä haarojenvälissä, jokaiselle ihmiselle kuuluu seksi ihmisoikeuksiin.
Persereikä löytyy kaikilta haarojen välistä.
Ystävättäreni 69 v painaa 92 kg ja on 158 cm pitkä
. Eläke noin 1800e. Hänellä on yhdeksän vuotta nuorempi pitkä, hauskan näköinen työssä käyvä mies. Tulivat juuri lomalta Pariisi, Bryssel Amsterdam.
Joo, että ei se paino eikä ulkonäkö aina ratkaise. Rakkaus on kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska: ei saisi antaa helmiä sioille.
6:sen nainen ei ansaitse 8-9:sin miestä.
Mäkin olen lievästi ylipainoinen, vanha nainen enkä osaa meikata, mutta niipä vain kysyntää olisi jopa 20-vuotiaiden sällien taholta. Ne tarvitsevat kuulemma "opettajan".
Kaikkein kiihkeimpiä vonkaajia ovat 40-58-vuotiaat naimisissa olevat miehet. Ihan jokainen väittää, ettei seksiä kotona saa.
MItäs jos te laiheliinit, jotka olette autuaassa parisuhteessa tuollaisen pettäjämiehen kanssa, ette jostain oudosta syystä tyydytä miehiänne? Voiko olla, ettei mies haluakaan fitness-prinsessaa vaan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKoska: ei saisi antaa helmiä sioille.
6:sen nainen ei ansaitse 8-9:sin miestä.
Vai 6:sen nainen :D vaikka olen ylipainoinen, se ei tee musta rumaa ja epäviehättävää. Kehtaan väittää, olevani vähintään 8 ja jos olisin hoikka, niin sitten 10.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisten paino on vaikeampi arvioida kuin miesten kun rasva on tasaisesti ympäri kehoa.Miehillä se on vyötäröllä.
Riippuu tapauksesta, ainakin minulla se on nimenomaan vyötäröllä. Maha tulee aina edellä, mihin menenkin. Olen kuin raskaana yhdeksännellä kuulla, vaikka se onkin läskiä. Reidet ja sääret ja peppu normaalit, mutta valtaisa läskimaha.
Sitä mäkin toivon. :)
Ap