Olen ylipainoinen nainen ja sovin juuri kolmannet treffit komean, urheilullisen, hauskan ja fiksun miehen kanssa
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit ruususenunelmastasi kun vibraattorin akku tyhjeni.
Voi kulta. Ottaako noin koville, kun joku lihava saa komean miehen?
Ap
No onhan se erittäin häpeällistä ja jopa sairasta jos sellainen lihaskimppu rynkyttää jotain löllyvää säkkiä.
Kyllä miehelle selkenee kun alkaa sivuja laavaamaan..Jos niin paljon läskiä että vaikka 6 sivua pitää kääntää että pimpsa löytyy taitaa ottaa hatkat melko nopeaa.. Itellä on käynyt niin että 8sivua laavasin, alko paska haisemaan piti yksi sivu ottaa takas sieltähän se pimpsa löyty..Yhteen kertaa kyllä jäi yäk!!!
Vierailija kirjoitti:
Maria Hintikka kirjoitti:
Annoitko kakkosta?
En.
Ap
Miksi? Katsoin fifty shades on gayn ja suosittelen kokeilemaan kakkosta!
Vierailija kirjoitti:
Olen selvästi huomannut että on helkutin paljon hauskempi jutella näille isompikokoisille naisille, on jopa puhenaiheet ja mielipiteet, eikä vaa x factor tätä gucci tota.
Jääköön bimbot karusellis eksyneenä ikuisesti.
Se että ihminen on läski tarkoittaa että syö epäterveellisesti ja liikaa..
Et se siitä Fiksuudesta...
Mitä mahtais ap tuumata kun mies alkais vetää makkaraa kaksinkäsin ja lihois..
Luonne se vaan...just just
Annoitko kakkosta?
Ihanaa pistää jotain läskiä kakkoseen. Tosi kiihottava ajatus🙊💩
"Olen ylipainoinen nainen ja sovin juuri kolmannet treffit komean, urheilullisen, hauskan ja fiksun miehen kanssa."
Ja sit sä heräsit?
No minun suhteissani miehet ovat aina olleet hyvävartaloisia ja urheilullisia ja monitaitoisia kunnon miehiä lukuunottamatta ensimmäistä miestäni joka oli juoppo ja nahjus. Lisäksi he ovat olleet minua nuorempia. Itse olen aina ollut pyöreä, paino on jojoillut normaalipainon ylärajoilta 15kg ylipainoon. En ole koskaan itse tehnyt aloitetta vaan miehet enkä pidä itseäni mitenkään nuoremman näköisenä vaan olen tavallisen näköinen vaalea suomityttö. On paljon miehiä joille pelkkä ulkonäkö ei riitä ja myös tietenkin jotkut tykkäävät pyöreämmistä tytöistä. Joillekin ulkonäkö on sivuseikka kuulemma. Sen takua ihmettelen näitä ulkonäkökeskusteluja netissä. En haluaisi kuluttaa kauheasti energiaa ulkonäköjuttuihin tai niistä murehtimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä melkein kaikissa vastauksissa toistuvaa vastakkainasettelua ylipainoinen-urheilullinen. Eikö pitäisi puhua normaalipainoisesta ja ylipainoisesta tai sitten sohvaperunasta ja urheilullisesta? Tunnen monia, jotka ovat sekä urheilullisia että ylipainoisia, olen itsekin sellainen. Käyn salilla kolmesti viikossa ja juoksen kymmenen kilometrin lenkin kahdesti viikossa, eli varmaan minut voi laskea "urheilulliseksi". Ylipainoa on kuitenkin sellainen seitsemän kiloa.
Samaa piti kommentoida. Mä olen ollut normaalipainoinen vasta vuoden päivät, urheilullinen/liikunnallinen jo monta vuotta. Viikottain käyn salilla, pelaan tennistä ja lenkkeilen ja muutenkin tykkään käydä kävelyillä, uimassa yms aktiivista arjen keskellä sen sijaan, että vaan tuijottaisin Netflixiä sohvalla löhöillen. Ja näin oli siis myös jo silloin, kun olin vielä ylipainoinen ja ihan selkeästi jopa, ainakin +20 kg "parhaimmillaan".
Eksäni, jonka kanssa seurustelin ollessani ylipainoinen, oli hyvässä tikissä ja muutenkin hyvännäköinen + todellakin aktiivinen ja liikunnallinen. Uskonkin, että luonteen, yhteisen huumorintajun yms lisäksi merkittävää oli se, että en ollut mikään sohvaperuna. Emme varmasti olisi seurustelleet yli kahta vuotta, jos olisin halunnut vaan maata kotona, vaikka olisin ollut kuinka hoikka ja pienikokoinen. Tiedän ja tunnen monia hoikkia ihmisiä ketkä eivät todellakaan ole urheilullisia tai edes arkiaktiivisia.
Voisin hyvin seurustella miehen kanssa, jolla on ylipainoa, jos hänestä saisi seuraa kävelyille ja ulkoilemaan, tennistä tai sulkkista pelailemaan, pyöräilemään, mahdollisesti salille tai lenkillekin yms. Sen sijaan normaalipainoinen mies, jota ei tuollaiset kiinnostaisi, ei sopisi mulle. Mielestäni se elämäntyyli on merkittävämpi kuin se, mitä vaaka näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ystävättäreni 69 v painaa 92 kg ja on 158 cm pitkä
. Eläke noin 1800e. Hänellä on yhdeksän vuotta nuorempi pitkä, hauskan näköinen työssä käyvä mies. Tulivat juuri lomalta Pariisi, Bryssel Amsterdam.
Joo, että ei se paino eikä ulkonäkö aina ratkaise. Rakkaus on kummallista.
Kuulostaa kieltämättä TODELLA kummalliselta!
Tämä on maailman surullisin ketju. Kaikki nämä lihavat naiset valehtelemassa toisilleen.
Minä olen yli 40-vuotias. Paljon nähnyt. Enkä yhtään kertaa ole törmännyt pariin, missä mies on kuin repäisty jostain mallilehden kannesta ja vieressä huonokuntoinen, ylipainoinen nainen. En kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
"Olen ylipainoinen nainen ja sovin juuri kolmannet treffit komean, urheilullisen, hauskan ja fiksun miehen kanssa."
Ja sit sä heräsit?
Ei ollut unta :)
Ap
Oi Ap
Mä näen sieluni silmin sut kyyhöttämässä läppärin yllä. Toinen käsi näpyttelee, toinen tunkee sipsiä suuhun. Verhot on kiinni. Kolmoisleuka kiiltelee sipsin rasvasta.
Sulla ei ole ikinä ollut poikaystävää eihän?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on maailman surullisin ketju. Kaikki nämä lihavat naiset valehtelemassa toisilleen.
Minä olen yli 40-vuotias. Paljon nähnyt. Enkä yhtään kertaa ole törmännyt pariin, missä mies on kuin repäisty jostain mallilehden kannesta ja vieressä huonokuntoinen, ylipainoinen nainen. En kertaakaan.
Surullisempaa on toi sun kuvitelmas, ettei ylipainoinen voisi näyttää hyvältä ja olla myös hyvässä kunnossa olevien miesten mieleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oi Ap
Mä näen sieluni silmin sut kyyhöttämässä läppärin yllä. Toinen käsi näpyttelee, toinen tunkee sipsiä suuhun. Verhot on kiinni. Kolmoisleuka kiiltelee sipsin rasvasta.
Sulla ei ole ikinä ollut poikaystävää eihän?
Ollut montakin, eikä yksikään ole ollut lihava. :) eikä ole kolmoisleukaa, läppäriä tai verhoja kiinni. Sipsiäkään en ole ostanut aikoihin.
Ap
Öö, missä metsässä nämä kommentoijat oikein elävät, jotka kertovat kuinka eivät koskaan ole nähneet ylipainoista naista hyvännäköisen ja/tai normaalipainoisen miehen kainalossa? Itse asun Helsingissä ja kyllä tuollaisiin pariskuntiin viikottain törmää, vaikka varmasti useammin niihin, joissa molemmat ovat normaalipainoisia/hoikkia tai vaihtoehtoisesti nainen on normaalipainoinen/hoikka ja miehellä on ylimääräisiä kiloja.
PS. Itsekin olin nuorempana ylipainoinen, mutta seurustelin monta vuotta normaalipainoisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit sä heräsit?
Ap
No joko annoit kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit sä heräsit?
ApNo joko annoit kakkoseen?
En enkä anna. Ei oo mun juttu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit sä heräsit?
ApNo joko annoit kakkoseen?
En enkä anna. Ei oo mun juttu.
Ap
Kokeile, moni muukin on kokeillut, koska kehoitin. Siitä tuli trendikästä.
Voi kulta. Ottaako noin koville, kun joku lihava saa komean miehen?
Ap