Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylipainoinen nainen ja sovin juuri kolmannet treffit komean, urheilullisen, hauskan ja fiksun miehen kanssa

Vierailija
21.08.2018 |

Kysyttävää?

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL, muija leijuu miehellä. 

Sama kuin Nalle leuhkisi että sai taas miljoonan lisää. 

Vierailija
82/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin lievästi ylipainoinen (173cm/64kg) ja silti tuntuu ettei toi edes muita huomaa<3

Et ole ylipainoinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tuollainen mies. Tiedän kyllä että hänelle olisi muitakin ottajia ja onhan jotkut ihan röyhkeesti tässä vuosien varrella hänelle ehdotelletkin. Mutta vielä tuo on tuossa vierellä pysynyt. Nyt jo yli 7v. Ja lapsikin on ehtinyt siunaantua. Mun kilot ei ole hänelle koskaan olleet ongelma. Olin pyöreä jo kun tapasimme ja hän oli se joka teki aloitteen. Ihmiset tykästyvät eri asioihin. Luonne on tärkeä ja kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
84/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on liian isot kriteerit ja kaikki läskit naiset ovat komeiden urheilijoiden kanssa parisuhteessa. Ok.

Ei, kaikki läskit naiset eivät ole komeiden urheilijoiden kanssa parisuhteessa, vain jotkut ovat. 

Vierailija
85/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus. -.- "kysyttävää?????" :"D öööö.... Miksi olisi?!

Vierailija
86/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoikka ja ihan ok:n näköinen nainen, mutta en mikään ihan huippumisu. Mietin, että miten sanoisin työpaikallamme lopettavalle komealle, älyttömän mukavalle miehelle, että hän on minusta ihan hurjan kiva tyyppi ja harmittaa, että hän lähtee meiltä - ilman, että sanomiseni tulkittaisiin epätoivoiseksi flirtiksi.

Vierailija
87/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika, ansaitset huonomman :)

Miksi ansaitsisin huonomman? :)

Ap

Koska: ei saisi antaa helmiä sioille.

6:sen nainen ei ansaitse 8-9:sin miestä.

Vai 6:sen nainen :D vaikka olen ylipainoinen, se ei tee musta rumaa ja epäviehättävää. Kehtaan väittää, olevani vähintään 8 ja jos olisin hoikka, niin sitten 10.

Ap

Nyt tämä "muodokas" höpönassu kyllä vähän liiottelee.

Ihan oikeasti niitä kympin naisia/miehiä on todella vähän, ja jopa 9:t ovat harvinaisia

Vierailija
88/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pn kyllä sellanen fantasia ketju ettei mitään rajaa 😂

En oo koskaan ikinä nähnyt missään kaupungilla, baarissa jne.komeaa lihaksikasta miestä ja lihavaa naista.

Keep dreaming girls.

Vierailija
89/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan ikinä nähnyt missään kaupungilla, baarissa jne.komeaa lihaksikasta miestä ja lihavaa naista.

Keep dreaming girls.

Joku 1 sadasta tuhannesta komeasta kundista omaa jonkun läskifetissin ja nyt nämä pirkot täällä kuvittelevat, että tää on nyt totuus.

Kuinka monella huippu-urheilijalla on joku lihava nainen kyljessään? En ole keraakaan nähnyt. Kaikki huippujalkapalloilijat, jäkiksenpelaajat ja muut. Niillä on mallimitoissa oleva kaunotar käsipuolessaan. Käyn myös salilla ja kelläkään niissä piireissä ei oo lihavaa naista. Siis kelläkään komealla kundilla. Käyhän siellä taviksiikin, niillä ei ole niin valinnanvaraa.

Vierailija
90/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku hyvännäköinen ja urheilullinen mies on sen takia ylipainoisen kanssa, jos oma vaimo on päässyt turpoomaan vuosien saatossa mutta tähän ap:n aloitukseen en usko päivääkään.

Vierailija
91/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa nyt ehkä muistaa, että se mitä nämä ylipainoset emännät pitää komeana, ei välttämättä olisi muitten mielestä komea.

Jos he on koko ikänsä saaneet lähestymisyrityksiä vain 1-3 tason tyypeiltä, niin joku 5 on heille ihan prinssi : )

Vierailija
92/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keep dreaming girls.

Juu ei näitä läski ja komee pareja ole olemassa ku täällä Vauvakeskustelun Naisten unelmia osastolla.

Vierailija
93/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä melkein kaikissa vastauksissa toistuvaa vastakkainasettelua ylipainoinen-urheilullinen. Eikö pitäisi puhua normaalipainoisesta ja ylipainoisesta tai sitten sohvaperunasta ja urheilullisesta? Tunnen monia, jotka ovat sekä urheilullisia että ylipainoisia, olen itsekin sellainen. Käyn salilla kolmesti viikossa ja juoksen kymmenen kilometrin lenkin kahdesti viikossa, eli varmaan minut voi laskea "urheilulliseksi". Ylipainoa on kuitenkin sellainen seitsemän kiloa.

Vierailija
94/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen ylipainoinen enkä ole koskaan ollut lihavan miehen kanssa. En siksi, ettei lihava mies kelpaisi minulle, vaan koska minä en kelpaa heille :D Sitä olenkin usein ihmetellyt, taitavat missivartaloisista unelmoida. Kaikki suhteeni ovat olleet hoikkien tai normaalivartaloisten miesten kanssa. Kyllä meillä pyöreämmilläkin naisilla on oikeasti kysyntää :D

Vierailija
95/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku hyvännäköinen ja urheilullinen mies on sen takia ylipainoisen kanssa, jos oma vaimo on päässyt turpoomaan vuosien saatossa mutta tähän ap:n aloitukseen en usko päivääkään.

Ei tarvii uskoo. :) totta se kuitenkin on. :)

Ap

Vierailija
96/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko kakkosta?

Vierailija
97/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin lievästi ylipainoinen (173cm/64kg) ja silti tuntuu ettei toi edes muita huomaa<3

Ja miksiköhän alapeukut:O Kyllä riskikin voi olla rakas jos on sielujen sympatiaa!! Aikuiset ihmiset ja pelkkä kuori ratkasee..

Koska et ole ylipainoa nähnytkään

Vierailija
98/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Hintikka kirjoitti:

Annoitko kakkosta?

En.

Ap

Vierailija
99/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Mä olen sellaisen kanssa avoliitossa. Ja olen myös ylipainoinen (170cm/77kg). En nyt kuitenkaan ole aihetta katsonut avauksen arvoiseksi. :D 

AV-totuushan on, ettei meitä ylipainoisia huoli kukaan urheilullinen mies.

Ap

Miksei huolisi, jos on fetissi.

Vierailija
100/152 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit ruususenunelmastasi kun vibraattorin akku tyhjeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme