Olen ylipainoinen nainen ja sovin juuri kolmannet treffit komean, urheilullisen, hauskan ja fiksun miehen kanssa
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri meni ylipainoisen, mutta nätin tytön kanssa treffeille. Kaveri oli nuori ja aika pinnallinen silloin. Ensimmäisten treffien jälkeen tuli toiset ja sitten kolmannet. Ja sen jälkeen pitkä vieläkin hyvä avioliitto.
Ja tähän vielä lisätäkseni ollut 100% uskollinen naiselle. Vaikka tilaisuuksia olisi työnkin puolesta paljon.
Mieluummin vähemmän komea ja urheilullinen, joka on hyvin kouluttautunut, ansaitsee hyvin ja on uskollinen ja hyvin kasvatettu sekä luotettava. Tietysti myös lapsirakas, jos perhettä aletaan perustaa. Komeus on kuori. Jos sen alla narsistinen ja vain omaa tyydytytystään hakeva tyhmä mies, eipä ole hyvää luvassa.
Timmit ja hyvännäköiset pyörittää useita. Tämä on fakta! Ylipainoinen on yleensä helppo, joten kelpaa hetken huviksi. Tässä on nähty kaikenlaista..
AP:na en vielä tuulettelis kun on noin tuore juttu vasta. Sorry mutta mä oon realistinen.
Meneepä monilla tunteisiin tuntemattoman naisen treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri meni ylipainoisen, mutta nätin tytön kanssa treffeille. Kaveri oli nuori ja aika pinnallinen silloin. Ensimmäisten treffien jälkeen tuli toiset ja sitten kolmannet. Ja sen jälkeen pitkä vieläkin hyvä avioliitto.
Ja tähän vielä lisätäkseni ollut 100% uskollinen naiselle. Vaikka tilaisuuksia olisi työnkin puolesta paljon.
miten sä voit ystäväs uskollisuudesta tietää?
karvanoppa kirjoitti:
Mulla on myös hyvännäköinen timmi mies. minä en ole mitään noista, enää.
En kyllä mikään valaskaan, m koon vaatteet menevät päälle.
Kun tavattiin ja alettiin seurustelemaan oli tilanne toinen. Minä olin se paremman näköinen ;)
Aika muutta ihmistä. Rakkaus säilyy.
Rakkaus kakkoseen säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää?
Jouduit siis sopimaan kolmannet treffit, kun kahdelle ekalle et kelvannut? Eikä yllätyskään, jos ylipainoinen olet.
Saman miehen kanssa kolmannet treffit. :) kävipä tuo mua katsomassa työpaikallanikin. :)
ApAi sä ehdit jo tänne kirjoittamaan. Sori, mutta en ole enää sinusta kiinnostunut. Löysin harrastusteni parista toisen. Mukavaa jatkoa sinulle!
Semmonen trolli siellä :)
ApEi kuulosta kovin lupaavalta. Yksi mies aikoinaan, jota tapailin, niin kävi työpaikallani . Lopulta hän jätti minut, kun sai tarpeeksi asioita selville. Ei kukaan tule normaalisti 3 treffeillä toisen työpaikalle. Olet provoilija tai sitten sinisilmäinen.
Ei ne olleet meidän treffit ja mun työpaikallani me tutustuttiinkin. :) tuli vain piristämään mun työpäivää.
ApKukaan hyvännäköinen mies ei ota ylipaunoista naista. Oikeasti.
Kokemus väittää toista :)
Ap
Kaatuko nuppi nurin? Kuka fiksu aikuinen nainen kirjoittaa tällaista tosissaan? Keneltä meiltä se on pois, jos olet ylipainoinen? Tai se, että menet komean miehen kanssa treffeille? Ei minua ainakaan kiinnosta mies, jolle on ylipaino OK tai en edes ymmärrä sellaista miestä . Arvostan miehiä, joille naisen terveys on tärkeää.
Nainen voi aina olla turvallisin mielin sen suhteen, että saa huippukokemuksia itseään tasokkaammasta miehestä.
Nainen on tavallaan suorastaan kannustinloukussa itsensä kehittämisen suhteen, koska keskinkertaisena saa helpoiten keskivertoa parempia miehiä.
"Pimpsa on pimpsa"
- anonyymi mies
Turhaan sovit treffit. Vain eläintieteilijät ovat kiinnostuneita siiderivalaista.
JiiÄl kirjoitti:
Turhaan sovit treffit. Vain eläintieteilijät ovat kiinnostuneita siiderivalaista.
No lol :D
Ap
Että ihan ystävän puolesta vaan kirjoittelet...