Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylipainoinen nainen ja sovin juuri kolmannet treffit komean, urheilullisen, hauskan ja fiksun miehen kanssa

Vierailija
21.08.2018 |

Kysyttävää?

Kommentit (152)

41/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passaa hyvin havaintooni, että kaikenlaisilla naisilla on komeita miehiä.

Vierailija
42/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vain omituista, että itse näet tämän jotenkin muita shokeeraavana tai hämmästyttävänä juttuna. Jos olet sinut itsesi ja painosi kanssa, niin ei tarvitsisi täällä moista edes ihmetellä. Ehkä syynä oli silti juuri tuo, että 'AV:n mielestä... x ja y ja z'.   Mielipiteet ovat kuin persreikä, kaikilla on sellainen, joten en niin kovaa painoarvoa av:n yleisille yleistyksille viitsisi edes antaa.

Mukavia treffejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä tarkkoja mittoja? No suurin piirtein? Olisi mielenkiintoista tietää, minkä tason ylipainosta tässä puhutaan. Eihän jotain paria ylipainokiloa edes huomaa.

Vierailija
44/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin lievästi ylipainoinen (173cm/64kg) ja silti tuntuu ettei toi edes muita huomaa<3

Ja miksiköhän alapeukut:O Kyllä riskikin voi olla rakas jos on sielujen sympatiaa!! Aikuiset ihmiset ja pelkkä kuori ratkasee..

Alapeukut siksi ettet ole ylipainoinen vaan hoikahko, ihannepainossa.

No olen kyllä lihonut tämän suhteen aikana 15kg etten nyt ihan sieltä hoikimmasta päästä!! Mies on kyllä itsekkin pitkä ja raamikas ettei onneksi näytetä hassuilta yhdessä.

Vierailija
45/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä tarkkoja mittoja? No suurin piirtein? Olisi mielenkiintoista tietää, minkä tason ylipainosta tässä puhutaan. Eihän jotain paria ylipainokiloa edes huomaa.

No viimeksi kun kävin puntarilla, oli ylipainoa parikymmentä kiloa ja siitä on pian vuosi. Olen kuitenkin laihtunut jonkun verran ja pituutta on joku 180cm. Ehkä 10-15kg ylipainoa?

Ap

Vierailija
46/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 158 cm pitkä ja painan nyt 65 kg. Joo olen pullea, mutta minulla on rasva perseessä ja tisseissä. Seurustelen atleettisen 190 cm pitkän miehen kanssa. Hän rakastaa, noh persettäni. Oikeesti varmaan tykkää luonteestani. Olemme varmaan hupaisan näköinen pari, kun tuolla kävelemme. Rakkautta kuitenkin on.

Vierailija
47/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin lievästi ylipainoinen (173cm/64kg) ja silti tuntuu ettei toi edes muita huomaa<3

Ja miksiköhän alapeukut:O Kyllä riskikin voi olla rakas jos on sielujen sympatiaa!! Aikuiset ihmiset ja pelkkä kuori ratkasee..

Alapeukut siksi ettet ole ylipainoinen vaan hoikahko, ihannepainossa.

No olen kyllä lihonut tämän suhteen aikana 15kg etten nyt ihan sieltä hoikimmasta päästä!! Mies on kyllä itsekkin pitkä ja raamikas ettei onneksi näytetä hassuilta yhdessä.

No älä liho enempää niin olette varmasti ihan komea pari. Jatketaan!

Vierailija
48/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sporttinen suht lihaksikas mies. Tykkään kyllä kurvikkaista naisista oli ne hoikkia tai vähän pyöreämpiä. Ei todellakaan haittaa pieni ylipaino.

Huomasin mieltymykseni joskus parikymppisenä. Salilla oli venyttelemässä vieressä nuori muhkea nainen ja huomasin tuntevani vahvaa vetoa häneen. Nimenomaan seksuaalista.

Vierailija
49/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi suhteeseen jonkun urheilufanaatikon kanssa. Ei meillä olisi yhteistä, ja todennäköisesti toista ei kiinnostaisi katsoa,  kun katselen telkkaria ja syön suklaata tai sipsejä. 

Vierailija
50/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kirjoittanut loppuun "niin?".

Ns. niinillä on peenis.

ohis (ei penistä)

Niin ap:llakin on.

No jos tämä urheilija nuotukainen onkin mieltynyt siihen?

Vierailija
51/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä treffailen tuollaista miestä. 

En ole hirveän ylipainoinen, mutta hieman on pyöreyttä.

Olen tullut siihen tulokseen, että miehet ihastuvat luonteeseeni. Olen nyt tapaillut entistä kilpaurheilijaa puolisen vuotta, ja kyllä hän usein sanoo kuinka mahdottoman  mukava olen ja hänen silmistään näkee kuinka paljon tykkää. 

Ei ne fiksut miehet katsele vain ulkonäköä. 

Juuri näin <3 Ja parempihan se on, että luonteeseen ihastuu kun se ulkonäkö kurpsahtaa joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Vaikka mun mies on (vielä toistaiseksi) hyvännäköinen, niin en ikinä vain sen takia hänen kanssaan olisi. 

Olisitko jos ei ulkonäkö yhtään sua viehättäis?

Vierailija
52/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsailla on taas mallipojut kainalossa. Komea, urheilullinen, hauska, fiksu. EN USKO. 41 vuoden aikana vastaan ei ole kävellyt tollasen listan omaavaa miestä jolla possu muijana. EIKÄ KÄVELE.

Vierailija
53/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porsailla on taas mallipojut kainalossa. Komea, urheilullinen, hauska, fiksu. EN USKO. 41 vuoden aikana vastaan ei ole kävellyt tollasen listan omaavaa miestä jolla possu muijana. EIKÄ KÄVELE.

Jättikö joku jätkä sut ylipainoisen muijan takia vai miksi olet noin katkera?

Ap

Vierailija
54/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sellaisen kanssa avoliitossa. Ja olen myös ylipainoinen (170cm/77kg). En nyt kuitenkaan ole aihetta katsonut avauksen arvoiseksi. :D 

AV-totuushan on, ettei meitä ylipainoisia huoli kukaan urheilullinen mies.

Ap

Av-totuus kylläkin on, että "tasokas mies" on sellainen, joka huolii naisen ku naisen. Sillä miehen taso nimenomaan mitataan.

Naisen ei sen sijaan tietty tarvi tyytyä muuhun ku siihen ainoaan oikeaan! Prince Charming.

Vierailija
55/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 158 cm pitkä ja painan nyt 65 kg. Joo olen pullea, mutta minulla on rasva perseessä ja tisseissä. Seurustelen atleettisen 190 cm pitkän miehen kanssa. Hän rakastaa, noh persettäni. Oikeesti varmaan tykkää luonteestani. Olemme varmaan hupaisan näköinen pari, kun tuolla kävelemme. Rakkautta kuitenkin on.

Hei oletko sinä minä? XD minulla ihan sama mitta itsellä, tasan sama 158 ja  tasan sama paino 65 JA poikaystäväni on TASAN  saman 190 cm pitkä xD meillä vaan ehkä toisin, tai ainakin poikaystävä tykkää siis enemmän rintapuolesta vaikka on minullakin tuota pyllyä mistä puristaa heh. Ja mekin ollaan kyl kuin pekka ja pätkä, hobitiksi mua kutsutaan miehen rinnalla.

Vierailija
56/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on liian isot kriteerit ja kaikki läskit naiset ovat komeiden urheilijoiden kanssa parisuhteessa. Ok.

Vierailija
57/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Toivottavasti saat mitä haluat, sen sinä ansaitset :>

Vierailija
58/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pieni ylipaino tarkoita, ettei voisi näyttää hyvältä.

Vierailija
59/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on liian isot kriteerit ja kaikki läskit naiset ovat komeiden urheilijoiden kanssa parisuhteessa. Ok.

Onko paha mieli?

Ap

Vierailija
60/152 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä treffailen tuollaista miestä. 

En ole hirveän ylipainoinen, mutta hieman on pyöreyttä.

Olen tullut siihen tulokseen, että miehet ihastuvat luonteeseeni. Olen nyt tapaillut entistä kilpaurheilijaa puolisen vuotta, ja kyllä hän usein sanoo kuinka mahdottoman  mukava olen ja hänen silmistään näkee kuinka paljon tykkää. 

Ei ne fiksut miehet katsele vain ulkonäköä. 

Juuri näin <3 Ja parempihan se on, että luonteeseen ihastuu kun se ulkonäkö kurpsahtaa joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Vaikka mun mies on (vielä toistaiseksi) hyvännäköinen, niin en ikinä vain sen takia hänen kanssaan olisi. 

Kyllä mulle ainakin ihminen on kokonaisuus enkä ihastu vaan luonteeseen tai ulkonäköön.

Ettekä te tekopyhät ihastu itsekään, kunhan esitätte parempaa. Helppo sanoa komean puolisona et juu, luonteeseenhan minä tässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän