Olen ylipainoinen nainen ja sovin juuri kolmannet treffit komean, urheilullisen, hauskan ja fiksun miehen kanssa
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Ja sit sä heräsit.
Ei ollut unta.
Ap
Itsekkin lievästi ylipainoinen (173cm/64kg) ja silti tuntuu ettei toi edes muita huomaa<3
Kelpaat hänelle hyvin; kurvikkaat naiset ne miesten mieleen, ja taidat olla sellainen ihana, kurvikas tuhti muija.
Kyllä moni mies on kateellinen sun deitille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää?
Laitoitko legginssit kun menit deiteille.
Ekoilla treffeillä bikinit, toisilla mekko ja kolmansien treffien vaatteita en ole päättänyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikka te hoikat naiset muuta toivoisittekin niin kyllä pyöreillä naisilla on paljonkin kysyntää. Oon itsekin hoikan, pitkän ja komean miehen kanssa ja on ihan umpirakastunut muhun.
Laihaläskeilläkin varmaan kysyntää.
Kuulostaa hyvältä! Itsekin olen ylipainoinen ja naimisissa poikkeuksellisen komean miehen kanssa. Ei tässä elämässä mikään kiloihin kaadu, jos on itseluottamusta ja valloittava hymy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää?
Ekoilla treffeillä bikinit, toisilla mekko ja kolmansien treffien vaatteita en ole päättänyt.
Ap
Mikä sun mitat on? Entäs ikä? Roikkuuko lihat, onko sellua entäs isot tissit👙
Kiva juttu :) Mitä kautta tutustuitte toisiinne? Kysyn ihan mielenkiinnosta, en siksi, että jaksaisin ihmetellä asiaa sen kummemmin. Olen nimittäin itsekin ylipainoinen, mutta heinäkuussa tuli täyteen 3 vuotta seurustelua komean, urheilullisen, hauskan ja fiksun miehen kanssa. Tosin haluaisin vielä huomauttaa, että vaikka olen ylipainoinen enkä muutenkaan mikään missi, olen minäkin hauska ja fiksu. Niin ja liikuntaakin harrastan säännöllisesti, joten stereotypia siitä, että kaikki "läskit" vaan makaa sohvalla ja syö on kumottu. Onnea ap sun ja kyseisen miehen juttuun! :)
age is just a number kirjoitti:
Mä olen sellaisen kanssa avoliitossa. Ja olen myös ylipainoinen (170cm/77kg). En nyt kuitenkaan ole aihetta katsonut avauksen arvoiseksi. :D
AV-totuushan on, ettei meitä ylipainoisia huoli kukaan urheilullinen mies.
Ap
Mulla on yksi ystävä joka on myös ylipainoinen. Ei mikään hervoton punkero mutta selvästi ylimääräisiä kiloja erityisesti vatsan seudulla. Hän on kyllä mielestäni erittäin kaunis. Iho on kiinteä ja hän pukeutuu hyvin hieman hoikempaa alavartaloaan korostaen. Jotenkin hänen kasvojensa iho on myös hyvin hehkuva ja iloinen ilme pukee häntä. Hän tykkää liikkua luonnossa ja ulkoilla, eli ei ole mikään flegmaattinen sohvaperuna, vaan aktiivinen tyyppi. Enpä tiedä kuinka kukaan häntä voisi rumana pitää. Asenne ja itsestään huolehtiminen tekee paljon. Hänellä on myös hoikka ja komea mies eivätkä he mielestäni ole mitenkään eriparisia. Sikäli en siis näe ap:n aloituksessa mitään ihmeellistä. Hauskoja treffejä vain. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kirjoittanut loppuun "niin?".
Ns. niinillä on peenis.
ohis (ei penistä)
Niin ap:llakin on.
Ei ainakaan, kun viimeksi tarkistin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää?
Onks tää sama mies vai tarkoitatko treffejä samanaikaisesti kolmen komean,fiksun,urheilullisen,hauskan ja rikkaan miehen kanssa?
Yks mies kyseessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Läskifetissi?
Tuskin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää?
ApMikä sun mitat on? Entäs ikä? Roikkuuko lihat, onko sellua entäs isot tissit👙
Tarkkoja mittoja en tiedä. Ei roiku paikat, sellua on vähän reisissä ja on isohkot tissit. Ikää yli 20.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin lievästi ylipainoinen (173cm/64kg) ja silti tuntuu ettei toi edes muita huomaa<3
Ja miksiköhän alapeukut:O Kyllä riskikin voi olla rakas jos on sielujen sympatiaa!! Aikuiset ihmiset ja pelkkä kuori ratkasee..
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu :) Mitä kautta tutustuitte toisiinne? Kysyn ihan mielenkiinnosta, en siksi, että jaksaisin ihmetellä asiaa sen kummemmin. Olen nimittäin itsekin ylipainoinen, mutta heinäkuussa tuli täyteen 3 vuotta seurustelua komean, urheilullisen, hauskan ja fiksun miehen kanssa. Tosin haluaisin vielä huomauttaa, että vaikka olen ylipainoinen enkä muutenkaan mikään missi, olen minäkin hauska ja fiksu. Niin ja liikuntaakin harrastan säännöllisesti, joten stereotypia siitä, että kaikki "läskit" vaan makaa sohvalla ja syö on kumottu. Onnea ap sun ja kyseisen miehen juttuun! :)
Tutustuttiin mun työpaikalla ja alettiin juttelemaan. :) toivottavasti tästä nyt jotain tulis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi ystävä joka on myös ylipainoinen. Ei mikään hervoton punkero mutta selvästi ylimääräisiä kiloja erityisesti vatsan seudulla. Hän on kyllä mielestäni erittäin kaunis. Iho on kiinteä ja hän pukeutuu hyvin hieman hoikempaa alavartaloaan korostaen. Jotenkin hänen kasvojensa iho on myös hyvin hehkuva ja iloinen ilme pukee häntä. Hän tykkää liikkua luonnossa ja ulkoilla, eli ei ole mikään flegmaattinen sohvaperuna, vaan aktiivinen tyyppi. Enpä tiedä kuinka kukaan häntä voisi rumana pitää. Asenne ja itsestään huolehtiminen tekee paljon. Hänellä on myös hoikka ja komea mies eivätkä he mielestäni ole mitenkään eriparisia. Sikäli en siis näe ap:n aloituksessa mitään ihmeellistä. Hauskoja treffejä vain. :)
Kiitti. Ainakin tähän mennessä meillä on ollut hauskaa yhdessä, joten varmasti seuraavatkin treffit ovat hauskat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksiköhän alapeukut:O Kyllä riskikin voi olla rakas jos on sielujen sympatiaa!! Aikuiset ihmiset ja pelkkä kuori ratkasee..
Alapeukut siksi ettet ole ylipainoinen vaan hoikahko, ihannepainossa.
Onks tää sama mies vai tarkoitatko treffejä samanaikaisesti kolmen komean,fiksun,urheilullisen,hauskan ja rikkaan miehen kanssa?