Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen nainen ja jos haluan parisuhteen, joudun tyytymään johonkin "ihan ok"-mieheen

Vierailija
21.08.2018 |

En tule "sitä oikeaa" koskaan löytämään, en rakastumaan huumaavasti tai edes kovin vahvasti ihastumaan. Olen tämän älynnyt, lopulta, tässä kolmenkympin iässä. En edes kaipaa lapsia tai varsinaista perhe-elämän, mutta suhteen haluan ja järkisuhde jonkun siedettävän kanssa on se mikä tässä on paras ratkaisu.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuosta niin varma? Ei koskaan voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan. En sinuna tyytyisi. Itsehän olisin mieluummin yksin kuin jonkun kompromissin kanssa - ei varmaan olisi kiva sille partnerillekaan. 

Vierailija
2/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kaipaa suhdetta tai perhe-elämää, miksi haluat parisuhteen? Ympäristön paineiden vuoksi? En suosittele lähtemistä sille tielle. Nauti elämästäsi sellaisena kuin se on, äläkä suotta stressaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset haluavat parisuhteen? Koska se on luontainen tila ihmiselle. Me olemme kuitenkin laumaeläimiä.

Vierailija
4/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton tyytyminen, sitten yksi päivä törmäät siihen tyyppiin joka tykkää samoista asiosta, on mielyttävä ja vlä vlä. Heität sun ok miehen menee kuin roskapaperia ja lähdet seikkailee. Ja parikyt vuoden pääst istut pubissa ja itket koska olet yksin ja joudut tyytyy juoppoihin.

Älä koskaan "tyydy", älä myöskään haaveile mahdottomii. Löydä joku kenen kanssa haluat viettää aikaa, ei se sen kummempaa.

Vierailija
5/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy kun seiskan tyttö haluaa kympin Adonista.

Joutuu "tyytymään" seiskan mieheen.

Vierailija
6/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jos tekee tälläisen aloituksen niin voi sitä huutoa ja valitusta miten ei tavisnaiset taas miehelle kelpaa.

Sitten kun nainen tekee niin heti alkaa tukeminen ja kehuminen, ettei kannata tyytyä.

Vierailija
7/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saastuttaisit valinnallasi jonkun ihan ok -miehen joka etsii sitä oikeaa?

Vierailija
8/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, no kyllä aika moni ihminen pitää henkisestä ja fyysisestä läheisyydestä ja rakkaudesta. Miksi parisuhteen tarvitsisi liittyä vain lapsiin?

Vierailija
9/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on seuraavat mahikset: Nosta omaa tasoasi ja jatka tuota pessimismiä. Noin negatiivisella asenteella niität tasan sitä mitä kylvät.

Vierailija
10/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko tää tasoa kuvaava luku muuten pelkästään ulkonäöstä vai myös yhteensopivista luonteista, arvoista ja elämän tavoitteista? :D Se aina näissä markkina-arvoteorioissa kummastuttaa. Asiat eivät aina ole niin objektiivisia.

Vierailija
11/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa sen minkä uskoo ansaitsevansa.

Vierailija
12/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko tää tasoa kuvaava luku muuten pelkästään ulkonäöstä vai myös yhteensopivista luonteista, arvoista ja elämän tavoitteista? :D Se aina näissä markkina-arvoteorioissa kummastuttaa. Asiat eivät aina ole niin objektiivisia.

Naisen taso muodostuu ulkonäöstä, iästä ja luonteesta.

Luonteiden yhteensopivuus on tietty pakollista mutta tietyt luonteenpiirteet ovat yleisesti tasoa nostavia ja toiset tasoa laskevia.

Vierailija
13/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu miehellä.

Olen realisti ja tiedän että en pysty koskaan saamaan sellaista naista johon pystyisin palavasti ihastumaan koska sellainen olisi liian hyvätasoinen mulle. Tiedän että sellainen nainen saisi minua parempia miehiä eikä voisi koskaan ihastua muhun.

Tyytyminen on ainut keino jos haluan että nainen ihastuu muhun, sitten en voi kylläkään itse ihastua.

Olen ollut molemmissa ääripäissä, se joka tyytyy ja se johon tyydytään, en tiedä kumpi on parempi.

Vierailija
14/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu miehellä.

Olen realisti ja tiedän että en pysty koskaan saamaan sellaista naista johon pystyisin palavasti ihastumaan koska sellainen olisi liian hyvätasoinen mulle. Tiedän että sellainen nainen saisi minua parempia miehiä eikä voisi koskaan ihastua muhun.

Tyytyminen on ainut keino jos haluan että nainen ihastuu muhun, sitten en voi kylläkään itse ihastua.

Olen ollut molemmissa ääripäissä, se joka tyytyy ja se johon tyydytään, en tiedä kumpi on parempi.

Itse erosin nelikymppisenä pitkästä suhteesta hieman ylipainoisena, mutta muuten kyllä itsestään ja ulkonäöstään huolta pitävänä lapsettomana naisena. Aloin deittisovelluksissa katselemaan että jaa, omanikäiset alkavat olla kaljuuntuneita ja ukkoutuneita, niihin kai sitten pitää tyytyä. Kävin muutamilla treffeillä ja tulin siihen tulokseen että olen mieluummin vaikka yksin.

Ja sitten tapasin kahvilassa, täysin sattumalta, nykyisen mieheni. Tumma, komea, lihaksikas, urheilullinen, ei halua lapsia, introvertti kuten minäkin...älykäs, keskustelutaitoinen, hauska, huomioiva, hellä, viriili ja minua parisenkymmentä vuotta nuorempi. En olisi koskaan voinut kuvitellakaan että mun "taso" hänelle riittäisi, mutta niinpä vain näyttää riittävän. Nykyään avoliitossa ja kihloissakin. 

Vierailija
15/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ookoo

Vierailija
16/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi, vaikka monet naiset toimivat juuri noin.

Vierailija
17/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule "sitä oikeaa" koskaan löytämään, en rakastumaan huumaavasti tai edes kovin vahvasti ihastumaan. Olen tämän älynnyt, lopulta, tässä kolmenkympin iässä. En edes kaipaa lapsia tai varsinaista perhe-elämän, mutta suhteen haluan ja järkisuhde jonkun siedettävän kanssa on se mikä tässä on paras ratkaisu.

No sun täytyy itse olla tasokas, että saat jonkun tasokkaan.

Jos oot ite vaan ok...niin sun taso on sit ok.

Se mieskin joutuu tyytymään suhun.

Vierailija
18/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä joko tyytyy siihen mitä löytää tai on tyytymättä ja yksin. Aika varmasti aloittaja ei kyllä ole nainen vaan joku näistä es-jonneista, joille valtion pitäisi myöntää pildeä kun itse ei saa.

Vierailija
19/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jos tekee tälläisen aloituksen niin voi sitä huutoa ja valitusta miten ei tavisnaiset taas miehelle kelpaa.

Sitten kun nainen tekee niin heti alkaa tukeminen ja kehuminen, ettei kannata tyytyä.

Tämä on niin totta.

Vierailija
20/104 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat, että tod.näk sun kumppanikin joutuu tyytymään suhun ja kaikkiin sun vajavuuksiin.