Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaiset, lähdetään uudelle reissulle, nyt ulkomaille

Etupenkki mulle vessan vierestä
20.08.2018 |

Porvoo on nyt niin nähty ja matkasta toivuttu. Koneeseen mahtuu 320 matkaajaa, lattiapaikkoja on sata, kun ei oteta mukaan muuta kun passi ja hammasharja. Hammasmukin voi hätätilanteessa jammata johonkin, naiset saa ottaa mukaan kuukupin.

Kiva kun on taas tiedossa lystiä ja semmosta. - ap

Kommentit (176)

Vierailija
141/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nää yhteislaulut? Olen jo monistanut Aikuisen naisen ja Korkkarit kattoon, mitä vielä? Voin kyllä sopraanona aloittaa, monesti kehuttiin koulun juhlissakin ääntäni.

Miettikää matkaajat, on laulajaa, benjii hyppääjä, performance, heiluriliikettä ja gerbiili.

Vaikka minkä sortin taitajaa. Tulee täydellinen lentomatka. Kun tuo vain lentäjä nyt pysyis selvin päin. -ap

Vierailija
142/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valelentäjä kirjoitti:

Lentomatkailu kannattaa aina!

No niin, nyt varmaan ropisee peruutuksia kun kaikki matkaajat tietää kuka meitä lennättää.

Lähtijät, ottakaa mukaan uimakellukkeet, älkää täyttäkö niitä ennenkuin”tilanne”on päällä. Suurin osahan lennetään meren yllä joten sikäli ei pitäisi olla huolta. 🆘 -ap

Mitä jos gerbiilini puree kellukkeisiin reiän? Ovat innokkaita jyrsimään. Kuka minut ja pikkuystäväni sitten pelastaa merestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoonnutaan ennen lähtöä Oak Barreliin juhlistamaan matkaa!

Vierailija
144/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt trolli ja minä mennään unten maille. Huomenna sitä sitte ollaan jo yläilmoissa. Vähän tietty mua jännittää miten selviän Teidän kaikkien kanssa ettei ihan mene hulinaksi. Mutta sittenhän se nähdään.

Trolli kysyi äsken minulta.... "teille, meille vai junanraiteille". Lähdettin nyt sitte "meille".

-ap

Vierailija
145/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites nää yhteislaulut? Olen jo monistanut Aikuisen naisen ja Korkkarit kattoon, mitä vielä? Voin kyllä sopraanona aloittaa, monesti kehuttiin koulun juhlissakin ääntäni.

Miettikää matkaajat, on laulajaa, benjii hyppääjä, performance, heiluriliikettä ja gerbiili.

Vaikka minkä sortin taitajaa. Tulee täydellinen lentomatka. Kun tuo vain lentäjä nyt pysyis selvin päin. -ap

Tapasin viime viikonloppuna baarissa lentokapteenin. Ihana mies, saattoi kotiinkin. Olen yrittänyt soittaa sille, mutta numerosta vastaa aina joku Prisman aspa, kummaa että joka kerta satelliitti niin, ettei yhdisty oikeaan numeroon. Mutta tosiaan, kun se vastaa, pyydän sitä varuiksi mukaan.

Vierailija
146/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ois pitänyt bookata se komea chileläinen lentokapteeni. Tai edes Dublinista. Vai sekö se just oli nauttinut kerosiinia?

Mä olen INFJ, ja nyt alkaa tuntua, että raskaat ajat edessä pitkällä lentomatkalla. Ei auta muu kuin laittaa vastamelukuulokkeet korville ja doupata itsensä tiedottomaksi.

En jaksa konflikteja ja läyhäämistä.

Vierailija
147/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako ihmistä per hotellihuone?

Jos laitetaan yhdenhengen hotellihuoneeseen aina 10 palstalaista, säästetään selvää rahaa. lattia on hyvä paikka nukkua. 

Saarella on vain yksi hotelli. Väkisinkin useampi matkalainen joutuu samaan huoneeseen.

Järjestelen parhaillaan nukkumapaikkoja. -ap

Saarella!?

Ei kai vain Martina hengenpelastajineen tule mukaan?

Tai jotkut Tempparit?

Sitten en lähde.

Vierailija
148/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Näyttääkö koneessa kukaan tissejä?

Petyin porvoon reissuun koska kukaan ei näyttänyt tissejä mulle.

Oletko se alle 170 cm mies?

Olisit katsellut ylöspäin.

Vierailija
149/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan varata rauhallisen paikan busineksessä. Eihän kiljuvia kakaroita ole tulossa pilaamaan matkaani, entä tuleeko se gerbiili mukaan? Haluan tietooni etukäteen tarjottavan minun, koska valtava määrä ruokarajoitteita ( mm jauhenliha, makarooni). Saavatko bloggaajat matkan ilmaiseksi, jos tekevät postauksen? Voisin kirjoittaa pari riviä matkasta. Tulen isäni kanssa kahden, mutta toivoisin yöpyväni lähellä koneen kapteenin huonetta.

Nuo ruokarajoitteet ovat kyllä pahimmat mitä voi olla.

Jauheliha ja makarooni. Oletko myös makarooninkeitinvedelle allerginen?

☹️

Vierailija
150/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan varata rauhallisen paikan busineksessä. Eihän kiljuvia kakaroita ole tulossa pilaamaan matkaani, entä tuleeko se gerbiili mukaan? Haluan tietooni etukäteen tarjottavan minun, koska valtava määrä ruokarajoitteita ( mm jauhenliha, makarooni). Saavatko bloggaajat matkan ilmaiseksi, jos tekevät postauksen? Voisin kirjoittaa pari riviä matkasta. Tulen isäni kanssa kahden, mutta toivoisin yöpyväni lähellä koneen kapteenin huonetta.

Nuo ruokarajoitteet ovat kyllä pahimmat mitä voi olla.

Jauheliha ja makarooni. Oletko myös makarooninkeitinvedelle allerginen?

☹️

Minun piti kirjoittaa JAUHENLIHA.

Vierailija
151/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt trolli ja minä mennään unten maille. Huomenna sitä sitte ollaan jo yläilmoissa. Vähän tietty mua jännittää miten selviän Teidän kaikkien kanssa ettei ihan mene hulinaksi. Mutta sittenhän se nähdään.

Trolli kysyi äsken minulta.... "teille, meille vai junanraiteille". Lähdettin nyt sitte "meille".

-ap

Olen rakastunut!

Eipä sitä olisi uskonut, että onnen voi löytää lukijamatkalta! Mutta näin siinä sitten kävi. Vähän tässä nyt tietty on vielä totuttelua näin heteronaisena mutta kyllä rakkaus kantaa.

t. Trolli

Vierailija
152/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Olen rakastunut!

Eipä sitä olisi uskonut, että onnen voi löytää lukijamatkalta! Mutta näin siinä sitten kävi. Vähän tässä nyt tietty on vielä totuttelua näin heteronaisena mutta kyllä rakkaus kantaa.

t. Trolli

Sä oot niin ansainnu ton. Kerran täällä vain eletään. Jokaisen on seurattava unelmiaan. Go girl, go! Lapset sä voi jättää sun exäexän anopille, eihän se oo kuin 88-v, kyllä se jaksaa, eihän sen ikäisillä voi olla enää harrastuksia.

Vierailija
153/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Olen rakastunut!

t. Trolli

😘-ap

Vierailija
154/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ruokailut on ruokailtu. Tyytyväisiä matkaajia vatsat pullollaan. Nukkuvat, tuhina vain kuuluu.

Eivät huomaa, että alkoholitarjoilu on jo alkanut. Minä ja trolli tässä siemailemme jo omia drinksujamme. Ollaan niin onnellisia kun löysimme toisemme. Molemmat totutellaan tähän äkkirakastumiseen. 💋-ap

Vierailija
155/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkuvinani, mutta kuuntelen voihkintaa. Onko pakko?

Vierailija
156/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt. Olisin odottanut ap:ltä jonkin tason ammatillista otetta matkanjohtajana. Taidan pummia nukkuvalta papilta yhden varjon ja hyppään...

Soon moro! 🤡

Vierailija
157/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kuunnella tuota voihkintaa. Olen itse niin yksin, menen pesemään hampaani.

Vierailija
158/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kanssamatkustajat! Minulla vaan tuo lonkkaproteesi jumitti ja yritin ihan itse sitä irrottaa tuolin välistä. Sattui sitten yksi gerbiliinikin puraisemaan kädestäni. Pikkuisen kyllä voihkin. Olen pahoillani.

Vierailija
159/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt. Olisin odottanut ap:ltä jonkin tason ammatillista otetta matkanjohtajana. Taidan pummia nukkuvalta papilta yhden varjon ja hyppään...

Soon moro! 🤡

Jos empatiakykysi on tuo, niin eipä tässä muuta kuin toivottavasti se varjo on rikki.

Ap, mulla on meille jo biisikin! 😍🙈

Se on tämä:

Pusi pusi senkin ihana,

t. Trollisi 💕💋

Vierailija
160/176 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja trolli, voisitteko jo vapauttaa sen vessan? Ei ole pakko koko ajan n*ssia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi