Palstalaiset, lähdetään uudelle reissulle, nyt ulkomaille
Porvoo on nyt niin nähty ja matkasta toivuttu. Koneeseen mahtuu 320 matkaajaa, lattiapaikkoja on sata, kun ei oteta mukaan muuta kun passi ja hammasharja. Hammasmukin voi hätätilanteessa jammata johonkin, naiset saa ottaa mukaan kuukupin.
Kiva kun on taas tiedossa lystiä ja semmosta. - ap
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Missä minä istun? Minulle kelpaisi mikä paikka vaan. Voin toimia myös lentoemäntänä ja palvella arvon matkustajia. Se on lapsuuden haaveeni ja olisi unelma jos saisin yhden päivän loistaa. Palkkaa en tarvi ja voin nukkua, vaikka hotellin käytävällä tai aulan sohvalla jos tarve vaatii. Toisaalta en pahastu jos pääsisin jonkun miehen huonetoveriksi. Naisten kanssa on halua samaan huoneeseen. Pelkkä ajatus jo järkyttää. Jos pääsen mukaan niin minut tunnistaa pinkistä ryöhelöhameesta, 10 cm koroista, hiukset sateenkaaren väreissä irokeesin kera sekä kaiken kruununa tiara. Tatuointeja tietenkin myös kädet täynnä. Voin niitä sitten innokkaille jopa tehdä muistoksi matkasta. Ette voi olla huomaanatta minua.
Ja en ole tuksu jos sitä mietitte. Joskus sitä ihmiset vaan erehtyy, vaikka minä sentään olen kuitenkin mies. Ja en siis ole myöskään Markus K jos sitä mietitte. Hän on kyllä yksi kavereistani, mutta ei pääse nyt mukaan, kun on jäi sinne Thaimaaseen vieläkin. Ja en siis kiroile ainakaan niin paljon kuin hän joten ei tarvitse järkyttyä. Toisaalta pelottaa, että pappi pistää minut eheytykseen kun sitäkin kampaijaa on ollut liikkeellä. Toivon, että sitten arvon mammat auttavat minua poloista pois ilkeän papin kynsistä. Kohta puren jo 5 cm tekokynseni pilalle jännityksestä.
🆙 mihin mä nyt sut laittaisin. Joudut matkaamaan jonkun sylissä. Valkkaa itse joku sopiva. Tarjoilet sitten hänelle. Ok ? -ap
Vierailija kirjoitti:
Rupesi huolestuttamaan , eihän kone telakoidu missään vaiheessa?
Ei telakoidu. -ap
Tuleeko sinne mukaan poikamiehiä tai maajusseja. Kyllähän nyt jotain huvia pitää olla. Eikä vaan niitä tylsiä aviopareja, pah. Hehän pilaavat koko reissun, kun heidän miehiään ei voi lähestyä kuin metrin niin saavat mustasukkaisuudessaan järkytyksen. Sitten on reissu pilalla. Toisaalta voin tuoda myös muutaman suukapulan, pampun ja raipan ensihätään. Kuka meitä sitten suojelee reissussa. En valitettavasti luota sinuun turvaasi joten haluaisin mukaan pari liivityyppiä ( suostuvat jättämään pyöränsä kotiin), anarkistia ( lupaavat olla rikkomatta konetta) sekä irokeesipäistä tyyppiä ( heistä ei enempää) unohtamatta myöskään erästä jengiä ulkomailta. Sitten voidaan huoletta olla, kun nämä käyvät jokaisen kimppuun joka häiritsee meitä.
Ai niin, eihän reissuun vaan tulee mitään bloggaria, vloggaria, popparia ei edes rokkaria. Heitä en siedä. Yhden hevarin voisi ottaa mukaan, mutta sillä täytyy sitten olla niin pitkät hiukset aina puoleenselkään asti vähintään. Onhan muuten ihan naurettavan näköinen. Hyvä, kun ei ole tuota uimapukupakkoa. Pitäähän nyt elää jo tätä päivää eikä 90-lukua nyt sentään.
Täytyy kyllä mun nyt todeta tässä vaiheessa matkan alkua, että juurikin matkalle on nyt tulossa asiallista porukkaa. Ei paha 💖💖 -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä minä istun? Minulle kelpaisi mikä paikka vaan. Voin toimia myös lentoemäntänä ja palvella arvon matkustajia. Se on lapsuuden haaveeni ja olisi unelma jos saisin yhden päivän loistaa. Palkkaa en tarvi ja voin nukkua, vaikka hotellin käytävällä tai aulan sohvalla jos tarve vaatii. Toisaalta en pahastu jos pääsisin jonkun miehen huonetoveriksi. Naisten kanssa on halua samaan huoneeseen. Pelkkä ajatus jo järkyttää. Jos pääsen mukaan niin minut tunnistaa pinkistä ryöhelöhameesta, 10 cm koroista, hiukset sateenkaaren väreissä irokeesin kera sekä kaiken kruununa tiara. Tatuointeja tietenkin myös kädet täynnä. Voin niitä sitten innokkaille jopa tehdä muistoksi matkasta. Ette voi olla huomaanatta minua.
Ja en ole tuksu jos sitä mietitte. Joskus sitä ihmiset vaan erehtyy, vaikka minä sentään olen kuitenkin mies. Ja en siis ole myöskään Markus K jos sitä mietitte. Hän on kyllä yksi kavereistani, mutta ei pääse nyt mukaan, kun on jäi sinne Thaimaaseen vieläkin. Ja en siis kiroile ainakaan niin paljon kuin hän joten ei tarvitse järkyttyä. Toisaalta pelottaa, että pappi pistää minut eheytykseen kun sitäkin kampaijaa on ollut liikkeellä. Toivon, että sitten arvon mammat auttavat minua poloista pois ilkeän papin kynsistä. Kohta puren jo 5 cm tekokynseni pilalle jännityksestä.
🆙 mihin mä nyt sut laittaisin. Joudut matkaamaan jonkun sylissä. Valkkaa itse joku sopiva. Tarjoilet sitten hänelle. Ok ? -ap
Eläkeläisopehan ei enää edusta mitään sukupuolta. Minä voisin ottaa hänet siihen gerbiliinin kanssa samalle penkille ja lukea hänelle Sinisalon Ennen päivänlaskua ei voi -kirjaa. Se on kivasti suunnattu hänenlaiselleen kuulijalle. Mutta yöksi en toki voi häntä ottaa. Arvotaan vaikka Kivipaperisakset-leikin avulla yöpaikka. Ja ketään ei sitten kiusata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii. Vaikka mielelläni ottaisin itse jonkun syliini ,kun tuo noita liikakiloa nyt pari tullut ja en halua sentään jyrätä ketään. Haluaisiko joku matkustuu sylissäni? Lupaan olla kiltisti ja hieroa vaan niitä hartioita sekä tarjoilla hänelle parhaat ruuat ensimmäisenä ennen kuin loppuvat. Pidän siitä sitten huolen, vaikka nyrkein kun pitäähän nyt koneessa ruokaa saada. Ai niin, mutta kun en siedä mitään mammoja, joten mies sen pitää sitten olla ihan ehdottomasti. Muuten en voi lähteä ikävä kyllä. Menen sitten sinne Gambiaan lohduttaitumaan jos en pääsekään teidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apus mulle paikka papin vierestä, JOS on siis oikea l. miespappi. Oon säästänyt koko vuoden ttt:sta, että pääsen tälle reissulle, mut nyt on sit rahat finito. Tarvin ehottomasti kunnon luottokaverin, joka voi jeesata mua kohteessa. Eli mieluusti papin, jolla firman luottokortti. Kyllä mä korvaan kaiken, tulee saamaan koko rahan edestä.
Gambiaanhan me ollaan menossa, eikö;Papilla on ne hyppyvarjot sitten mukana siellä hotellihuoneessa, ette ainakaan mahdu samaan vuoteeseen. Se ei niitä jätä, on lentopelkoinen, nukkuu niiden kaa. Merkkasi Sinut hänelle. -ap
Onko matkalle lähdössä kaksi pappia vai minustako puhutte. Olen katolisen kirkon pappi ja minusta on ristuksen väärin, että ikäraja matkalle on 21v. Kauniit Juma lan pojat joutuvat jäämään pois. Työni vuoksi minun pitää varata se nuorimmainen poi mies eli se 21v huonekaverikseni. Näin voin läheltä huolehtia hänestä ja jakaa turvaani. Jos 21v poi miehiä on kaksi voin jakaa huoneeni molempien kesken.
Kaikille kolme av mariaa!
Sopii minulle. Varaan 21v tytön huoneeseeni.
T. Hopeakettu
Ja tästä ap:n vierestä voin vakuutella, että meidän matkaemäntä on ihan 5/5 😘👌💋
t. Trolli
Saako siellä koneessa imettää. Jos ei saa niin en kyllä lähde mukaan.
Haluan varata rauhallisen paikan busineksessä. Eihän kiljuvia kakaroita ole tulossa pilaamaan matkaani, entä tuleeko se gerbiili mukaan? Haluan tietooni etukäteen tarjottavan minun, koska valtava määrä ruokarajoitteita ( mm jauhenliha, makarooni). Saavatko bloggaajat matkan ilmaiseksi, jos tekevät postauksen? Voisin kirjoittaa pari riviä matkasta. Tulen isäni kanssa kahden, mutta toivoisin yöpyväni lähellä koneen kapteenin huonetta.
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä koneessa imettää. Jos ei saa niin en kyllä lähde mukaan.
Minun vieressä ainakin saa.
T. Pera 65v
Millaiset alushousut laitatte koneeseen, stringit, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Minne me nyt mennään ? Vai perilläkö vasta selviää missä hitokseen me sitten ollaan ?
no johan se aloituksessa selvisi että ulkomaille. Nehän on kaikki samanlaisia, täältä palstalta olen usein lukenut keskusteluja esim. ulkomaille muuttamisesta tai ulkomaalaisista miehistä, ihan selvä asiahan se on ettei maailmassa ole muita maita kuin suomi ja ulkomaa.
Mites nää yhteislaulut? Olen jo monistanut Aikuisen naisen ja Korkkarit kattoon, mitä vielä? Voin kyllä sopraanona aloittaa, monesti kehuttiin koulun juhlissakin ääntäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en lähde, jos penkkiä ei saa kallistaa koneessa. Ja tinttaan niiltä kersoilta aivot pihalle, jotka potkii sitä mun penkkiä!!!
Tämä lomalento on -K 21.
Nou hätä siis -ap
en hyväksy! Meidän nicopetteri jaksaa istua ikkunasta maisemia katsellen koko matkan, ja nyt en tarkoita pelkkää lentomatkaa, vaan Hän istuu ikkunasta katsellen myös perillä koko loman ajan! Hän ei ole vielä koskaan häirinnyt ketään ja on jo 18v. Ei sen ikäistä lasta nyt yksinkään voi jättää! Kyllä se on kuulkaa niin että nämä lapsivapaiden matkojen järjästäjät on itsekkäitä veloja, jotka ei vaan tajua että me tullaan aina kaikki yhdessä joka paikkaan, tai jos ei voida niin ei tule tosiaankaan kukaan meidän perheestä ja pahoitan mieleni todella vakavasti!
Vierailija kirjoitti:
Millaiset alushousut laitatte koneeseen, stringit, eikö niin?
joo mutta ehdottomasti sitten microshortzien kanssa siten, että sekä stringit että sexikäs vako näkyy!
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä ap:n vierestä voin vakuutella, että meidän matkaemäntä on ihan 5/5 😘👌💋
t. Trolli
🌟🌟🌟 -ap
Saako sinne lapset tulla mukaan. Kun Princella ja Prince JR tahtoisivat mukaan. Tarvittaessa voin jäädä itse pois. Kai siellä nyt joku vähän lapsia tarkkailee ja nämä minun nyt ovat niin omatoimisia. Tekevät aamupalankin ihan itse. Sehän on muiden velvollisuus hoitaa myös minun lapseni. Voin tehdä lasun jos ei ole mieleinen reissu.
Tuvaluhan uppoaa. Varsinkin sitten, kun meidän joukkomme sinne pääsee. Vedenpinta nousee varmaan metrin. Uimallako sieltä sitten takaisin tullaan , kun kiitotiekin jää veden alle. Liian raskasta minulle. Urheilemaanko tässä pitäisi alkaa.
Rupesi huolestuttamaan , eihän kone telakoidu missään vaiheessa?