Palstalaiset, lähdetään uudelle reissulle, nyt ulkomaille
Porvoo on nyt niin nähty ja matkasta toivuttu. Koneeseen mahtuu 320 matkaajaa, lattiapaikkoja on sata, kun ei oteta mukaan muuta kun passi ja hammasharja. Hammasmukin voi hätätilanteessa jammata johonkin, naiset saa ottaa mukaan kuukupin.
Kiva kun on taas tiedossa lystiä ja semmosta. - ap
Kommentit (176)
Tenuriffalle meidän on mentävä.
Saanko E-cupin viereeni istumaan? Kelpuutan myös samaan huoneeseen.
Ps. Olen hyvä hieromaan kipeitä hartioita.
Kai perillä on Suomi-baari jossa voin istua koko viikon? Eihän muuten kannata ulkomaille lähteä!
Näyttääkö koneessa kukaan tissejä?
Petyin porvoon reissuun koska kukaan ei näyttänyt tissejä mulle.
M kirjoitti:
Tenuriffalle meidän on mentävä.
Saanko E-cupin viereeni istumaan? Kelpuutan myös samaan huoneeseen.
Ps. Olen hyvä hieromaan kipeitä hartioita.
Tässä olen, huonekumppanisi.
T. Sumopainija (opetan sinullekin)
Haluaako mammat nähdä kun vetäisen koneessa katan urheiluseuran verkkareissa ja vedän leukoja farkuissa.
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä koneessa imettää. Jos ei saa niin en kyllä lähde mukaan.
Pera 65 vee ottaa Sinut viereensä istumaan ja imettämään.
Muistin virkistämiseksi: ikäraja - K21 Koska alkoholitarjoilu. -ap
M kirjoitti:
Näyttääkö koneessa kukaan tissejä?
Petyin porvoon reissuun koska kukaan ei näyttänyt tissejä mulle.
Imettäjä näyttää, penkki 49, Peran vieressä. -ap
Alfa kirjoitti:
Haluaako mammat nähdä kun vetäisen koneessa katan urheiluseuran verkkareissa ja vedän leukoja farkuissa.
Kuuluuko kuvioon helikopteri?
Vierailija kirjoitti:
Maia hii
Maia huu
Maia hoo
Maia hahaNuma, numa iei, numa, numa, numa iei
Alo, alo, sunt iarasi eu, Picasso
Voin tanssia siivellä koko matkan. Niinpä en tarvitse paikkaa. Köyttäkää minut benji-köydellä kiinni ihan varmuuden vuoksi.
Onnistuu. 💃🏼💃🏼💃🏼Baila baila -ap
Joko lapsilisät on tullut? Ei ole varaa lähteä muuten.
Ruisleipää vai hapankorppuja mukaan?
Montako ihmistä per hotellihuone?
Jos laitetaan yhdenhengen hotellihuoneeseen aina 10 palstalaista, säästetään selvää rahaa. lattia on hyvä paikka nukkua.
Uskallanko lähteä yksin matkalle. Kävelisin yksin lentokoneeseen ja istuisin yksin istuimeeni. Hammasharjani olisi yksin hyllyssä ja varmaan kaikista harjoista lyhin. Noloa?
Vierailija kirjoitti:
Tuvaluhan uppoaa. Varsinkin sitten, kun meidän joukkomme sinne pääsee. Vedenpinta nousee varmaan metrin. Uimallako sieltä sitten takaisin tullaan , kun kiitotiekin jää veden alle. Liian raskasta minulle. Urheilemaanko tässä pitäisi alkaa.
No tämän takia se lekuri ei mukaan tullu. Tosiaan, ottakaa niitä kellukkeita mukaan.
Mutta elämähän on yksi suuri seikkailu. Kelluuhan ihmiset kaljakelluntaa Porvoon joessakin. 🌊💦🌊💦💧💦🌊-ap
Vierailija kirjoitti:
Ruisleipää vai hapankorppuja mukaan?
Otan mukaan ruisleipää, salmiakkia ja HK:n sinistä, koska eihän siellä muuten mitään kunnon ruokaa ole.
Odottakaa hetki, vapaudun perjantaina. Voin maksaa matkan tekemalla tatuointeja. Huonekumppaniksi käyvät kaikki, mutta jos olisi kerrossängyt niin olisin kuin kotonani.
Vierailija kirjoitti:
Uskallanko lähteä yksin matkalle. Kävelisin yksin lentokoneeseen ja istuisin yksin istuimeeni. Hammasharjani olisi yksin hyllyssä ja varmaan kaikista harjoista lyhin. Noloa?
Yksinäisyys on tämän päivän kipupiste. Jopa hammasharjakin on yksinäinen.
Älä huoli, meitä on niin monta yksinäistä. Tämä sumopainija-mies on merkattu sun huonekaveriksi. Toimin puhemiehenä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Haluan varata rauhallisen paikan busineksessä. Eihän kiljuvia kakaroita ole tulossa pilaamaan matkaani, entä tuleeko se gerbiili mukaan? Haluan tietooni etukäteen tarjottavan minun, koska valtava määrä ruokarajoitteita ( mm jauhenliha, makarooni). Saavatko bloggaajat matkan ilmaiseksi, jos tekevät postauksen? Voisin kirjoittaa pari riviä matkasta. Tulen isäni kanssa kahden, mutta toivoisin yöpyväni lähellä koneen kapteenin huonetta.
Gerbiliini tulee.
Vierailija kirjoitti:
Montako ihmistä per hotellihuone?
Jos laitetaan yhdenhengen hotellihuoneeseen aina 10 palstalaista, säästetään selvää rahaa. lattia on hyvä paikka nukkua.
Saarella on vain yksi hotelli. Väkisinkin useampi matkalainen joutuu samaan huoneeseen.
Järjestelen parhaillaan nukkumapaikkoja. -ap
Maia hii
Maia huu
Maia hoo
Maia haha
Numa, numa iei, numa, numa, numa iei
Alo, alo, sunt iarasi eu, Picasso
Voin tanssia siivellä koko matkan. Niinpä en tarvitse paikkaa. Köyttäkää minut benji-köydellä kiinni ihan varmuuden vuoksi.