Mitäpä kuuluu teidän perjantaihinne?
Itse meinasin pestä ikkunat. Nyt on kumminkin vissiin liian kylmä siihen hommaan. Kaikkea hyvää teille.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Hammas juilii. M57
Itselläkin juilii. Hirvittää mennä hammaslääkäriin. Hirveä kammo jäi 70-luvun kouluhammaslääkäristä.
- ap
Töihin pitää lähteä vaikka nukuttaa.
Pks sankka kammottava pyry! Tulin just tunnin vesihiitistä ja kävin kaverin luona kahvilla. Nyt vähän leipomista ja illemmalla saman kaveriparin luo syömään.
Huomenna tulee lastenlapset yökylään, siinä meneekin koko vkl. Siivoamme aamulla ennen lasten tuloa
Ikkunat pesen vasta loppukuusta
Kävin kovassa lumipyryssä koiran kanssa lenkillä, sitä ennen tarjosin remonttimiehille aterian. Nyt lepään peiton alla hetken ennen kun ryhdyn taloa lämmittämään. Enpä muista tällaista lumimyrskyä huhtikuulta ihan äsken olleen.
Vatkaan pippeliä ja pelaan videopelejä
Teen vähän vielä duunia kun tää kahve on juoto. Viikon lopuksi meillä on palaveri jossa katotaan vähän firman asioita. Ne on ihan mukavia itse asiassa. Sitten vähän makoilua, sitten saunaan, sitten relailua ja nukkumaan!
Juilii ja kolottaa. Pakarassa paise, niin ei voi köllötellä etes. Tulisi joku imemään sen tyhjäksi, niin keittäisin sumpit ja saunottaisi
Minulla on aika varattuna manikyriin ja jalkahoitoon klo 17. Maltan tuskin odottaa. Varsinkin kuivat jalat/ kantapäät kaipaavat jo ammattilaisen huomiota. Mukavaa perjantaita kaikille.
T: mummo 65v.
Juon kahvia. Kohta pesen uunin ja imuroin kodin. Illalla lenkille, jonka jälkeen saunaan. Täällä on kaunis aurinkoinen päivä. :)
Kävin maatalouskaupan tilaisuudessa aamulla.
Raivasin pellonreunaojaa n. 500m kova hanki auttaa siinä hommassa.
Nivelrikkoinen polvi alkoi protestoimaan, huilailen loppupäivän.
T: nimim. Assburger
Etäpäivä, kävin päivällä kampaajalla - ihan omalla ajalla. Illalla katsomaan bändiä, pitkästä aikaa menoa.
N64v
Menen ehkä katsomaan ISIS dokkarin kino Engeliin.
Kiitos kysymästä, ihan rennosti on kulunut päivä. Oon ulkoillut koirien kanssa ja vähän siistinyt kotia. Puolen tunnin kuluttua teen ruokaa; mies tulee kotiin vähän neljän jälkeen töistä.
Mukavaa viikonloppua, ap!
Löhöän sohvalla, juon minttu-sitruunateetä ja luen kirjaa. Taustalla soi Yleltä radio-ohjelma Muistojen bulevardi. Illemmalla ajattelin tehdä kurpitsakeittoa ja neuloa lapasia.
Railakas 29-vuotiaan perjantai :D
Korjaan 20 kokeet ja 45 aineet. Hommaan menee noin 12 tuntia. Varmaan alkaa puoliltaöin nukuttaa niin, että pitää lykätä osa huomiselle.
Pääsin juuri töistä. Nyt kotiin, koiralenkille, pizzan tekoon, saunomista ja jotain sarjaa.
Tänään vapaapäivä, huomenna ja su. töihin. Oon käynyt lenkillä, vähän siivonnut ja laittanut ruuan uuniin et on valmista kun puoliso tulee töistä. Ilalla vielä uudestaan lenkille ja sit ajattelin tehdä pizzan, semmosen karppiversion. Puoliso lähtee keikalle, itsekseen kuluu ilta, mut ei kyllä haittaa, viihdyn hyvin yksinkin.
Täällä on todella sankka lumipyry, kuuntelin vähän aikaa sitten jäätelöauton soittoääntä
Näin Helsingissä Hyvää viikonloppua!
Hammas juilii. M57