Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaiset, lähdetään uudelle reissulle, nyt ulkomaille

Etupenkki mulle vessan vierestä
20.08.2018 |

Porvoo on nyt niin nähty ja matkasta toivuttu. Koneeseen mahtuu 320 matkaajaa, lattiapaikkoja on sata, kun ei oteta mukaan muuta kun passi ja hammasharja. Hammasmukin voi hätätilanteessa jammata johonkin, naiset saa ottaa mukaan kuukupin.

Kiva kun on taas tiedossa lystiä ja semmosta. - ap

Kommentit (176)

Vierailija
81/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mukaan kun kommenttini on julkaistu hyväksynnän jälkeen..

Vierailija
82/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yöjuna Kittilään lähti juuri Pasilan asemalta. Onkohan muita palstalaisia just tässä junassa, vai miten tuutte sinne lentoasemalle ? 👄 tunnistatte minut pusuhuulista -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä olen eläköitynyt opettaja. Neuvon ihan kaikkia ihan kaikessa pyytämättä.

Olen jo laatinut powerpointesityksen kohteen historiallisista paikoista ja monistanut retken säännöt. Ottakaa mustekynät mukaan, niin allekirjoituksella hyväksytte ne ennen koneeseen nousua.

🦍

Sanonko mihin mä sen mustekynän laitan? Ja ne säännöt perään!

Saamme aikaiseksi vuosisadan pisimmän ketjun jos rupeamme arvailemaan mustekynän jemmapaikkaa. Opettaja saa sääntöillä, istuinpaikka on varattuna..... jaahas. Yksi paikka vielä vapaana ja se on siinä eläinten keskellä, paikka: Ö 13. Gerbeliinin vieressä. -ap

Kiitos. Gerbeliinille luenkin ääneen Eläinten vallankumouksen. Minulla on paaaaljon kaikkea kivaa ohjelmaa takataskussa!( Huraa huraa häitä, arvoituksia, synonyymiharjoituksia ja ääneen luettavia romaaneja jne,)  Kyllä tulee mukava matka! Kiitos ap-kulta!  Sinulla on kyllä oudoin nimi, en muista kenelläkään noin lyhyttä olleen.

Hyvä juttu. Eläimet pysyy rauhallisena kun luet niille. Problem solved. -ap

Vierailija
84/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkavaraus: Taa taa tertun-tertun-taa!

Vierailija
85/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mennäänkö me sen ukrainan kautta, kun en sinne kirkukiin kyllä haluaisi? Terveisin se asiasta huolestunut.

Vierailija
86/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun minun pitää mennä huomenna röihin. Olen niin kateellinen teille, että mieheni saa kyllä vähän nyt kärsiä, kun alkoi senkin naama ärsyttää. 

Vierailija
87/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä olen eläköitynyt opettaja. Neuvon ihan kaikkia ihan kaikessa pyytämättä.

Olen jo laatinut powerpointesityksen kohteen historiallisista paikoista ja monistanut retken säännöt. Ottakaa mustekynät mukaan, niin allekirjoituksella hyväksytte ne ennen koneeseen nousua.

🦍

Sanonko mihin mä sen mustekynän laitan? Ja ne säännöt perään!

Huomioithan, että tämän palstan mukaan esineen/asian määrittelee sen käyttötarkoitus.

Joten tuskinpa tuota tarvitsee edes kysellä. Sehän kun on silloin peräpuikko.

Vierailija
88/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun minä en yleensä edes löydä lähtöportille. No, toisaalta jos löydä niin sitten valitan huonosta palvelusta Ilta-puluun ja saan mukavat korvausrahat. Tai sitten en ja silloin vähän harmittaa.

Vierailija
89/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa ettei liivimiehet tee junaa koneen käytävällä. Muutoinkin porukalla on matkajuominaan jotain keitinvesiä ja jauhenlihan pesuvesiä. Juu en lähde.

Vierailija
90/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mennäänkö me sen ukrainan kautta, kun en sinne kirkukiin kyllä haluaisi? Terveisin se asiasta huolestunut.

Noh voi, ei kylläkään voida siihen ilmatilaan mennä, pum pum ja silleen. Ymmärräthän. -ap

Vierailija
91/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä yöjuna Kittilään lähti juuri Pasilan asemalta. Onkohan muita palstalaisia just tässä junassa, vai miten tuutte sinne lentoasemalle ? 👄 tunnistatte minut pusuhuulista -ap

Eikä! Itse istun tässä vaunussa 2, paikka 37. Tunnistat minut pienestä vihreästä trollinhatusta sekä iPad Airista.

Vierailija
92/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apus mulle paikka papin vierestä, JOS on siis oikea l. miespappi. Oon säästänyt koko vuoden ttt:sta, että pääsen tälle reissulle, mut nyt on sit rahat finito. Tarvin ehottomasti kunnon luottokaverin, joka voi jeesata mua kohteessa. Eli mieluusti papin, jolla firman luottokortti. Kyllä mä korvaan kaiken, tulee saamaan koko rahan edestä.

Gambiaanhan me ollaan menossa, eikö;

Papilla on ne hyppyvarjot sitten mukana siellä hotellihuoneessa, ette ainakaan mahdu samaan vuoteeseen. Se ei niitä jätä, on lentopelkoinen, nukkuu niiden kaa. Merkkasi Sinut hänelle. -ap

Onko matkalle lähdössä kaksi pappia vai minustako puhutte. Olen katolisen kirkon pappi ja minusta on ristuksen väärin, että ikäraja matkalle on 21v. Kauniit Juma lan pojat joutuvat jäämään pois. Työni vuoksi minun pitää varata se nuorimmainen poi mies eli se 21v huonekaverikseni. Näin voin läheltä huolehtia hänestä ja jakaa turvaani. Jos 21v poi miehiä on kaksi voin jakaa huoneeni molempien kesken.

Kaikille kolme av mariaa!

Vierailija
93/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa ettei liivimiehet tee junaa koneen käytävällä. Muutoinkin porukalla on matkajuominaan jotain keitinvesiä ja jauhenlihan pesuvesiä. Juu en lähde.

Lentäjän vieressä olis yksi paikka vielä vapaana. Sinne ei huuhteluvesiä tarjoilla. Varaan sen Sinulle. Ps. Se on ollut tosi kysytty paikka, pääse myös lennättämään konetta. Mietipä ite -ap

Vierailija
94/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottamasti Etelä Norjaan Kalastajan Vaimon luo ottamaan selvää asioista

Vierailija
95/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ohjaamossa ole tilaa mitään lennätellä. En tule

Piste

Vierailija
96/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä! Itse istun tässä vaunussa 2, paikka 37. Tunnistat minut pienestä vihreästä trollinhatusta sekä iPad Airista.

Jes. Punaan huulet ja tuun moikkaamaan. -ap

Vierailija
97/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apus mulle paikka papin vierestä, JOS on siis oikea l. miespappi. Oon säästänyt koko vuoden ttt:sta, että pääsen tälle reissulle, mut nyt on sit rahat finito. Tarvin ehottomasti kunnon luottokaverin, joka voi jeesata mua kohteessa. Eli mieluusti papin, jolla firman luottokortti. Kyllä mä korvaan kaiken, tulee saamaan koko rahan edestä.

Gambiaanhan me ollaan menossa, eikö;

Papilla on ne hyppyvarjot sitten mukana siellä hotellihuoneessa, ette ainakaan mahdu samaan vuoteeseen. Se ei niitä jätä, on lentopelkoinen, nukkuu niiden kaa. Merkkasi Sinut hänelle. -ap

Onko matkalle lähdössä kaksi pappia vai minustako puhutte. Olen katolisen kirkon pappi ja minusta on ristuksen väärin, että ikäraja matkalle on 21v. Kauniit Juma lan pojat joutuvat jäämään pois. Työni vuoksi minun pitää varata se nuorimmainen poi mies eli se 21v huonekaverikseni. Näin voin läheltä huolehtia hänestä ja jakaa turvaani. Jos 21v poi miehiä on kaksi voin jakaa huoneeni molempien kesken.

Kaikille kolme av mariaa!

Niinpä. Huomasin itsekkin, että pappi tässä lentomatkassa, näinä aikoina, on se epäaidoin. Raukka raahaa hyppytamineita mukanaan henkensä pitimiksi. Vaikka me sakilla muilutettais se, niin uusia aina tulee tilalle. 💔-ap

Vierailija
98/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ohjaamossa ole tilaa mitään lennätellä. En tule

Piste

😳-ap

Vierailija
99/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä minä istun? Minulle kelpaisi mikä paikka vaan. Voin toimia myös lentoemäntänä ja palvella arvon matkustajia. Se on lapsuuden haaveeni ja olisi unelma jos  saisin yhden päivän loistaa. Palkkaa en tarvi ja voin nukkua, vaikka hotellin käytävällä tai aulan sohvalla jos tarve vaatii. Toisaalta en pahastu jos pääsisin jonkun miehen huonetoveriksi. Naisten kanssa on halua samaan huoneeseen. Pelkkä ajatus jo järkyttää. Jos pääsen mukaan niin minut tunnistaa pinkistä ryöhelöhameesta, 10 cm koroista, hiukset sateenkaaren väreissä irokeesin kera sekä kaiken kruununa tiara. Tatuointeja tietenkin myös kädet täynnä. Voin niitä sitten innokkaille jopa tehdä muistoksi matkasta. Ette voi olla huomaanatta minua.

Ja en ole tuksu jos sitä mietitte. Joskus sitä ihmiset vaan erehtyy, vaikka minä sentään olen kuitenkin mies. Ja en siis ole myöskään Markus K jos sitä mietitte. Hän on kyllä yksi kavereistani, mutta ei pääse nyt mukaan, kun on jäi sinne Thaimaaseen vieläkin. Ja en siis kiroile ainakaan niin paljon kuin hän joten ei tarvitse järkyttyä. Toisaalta pelottaa, että pappi pistää minut eheytykseen kun sitäkin kampaijaa on ollut liikkeellä. Toivon, että sitten arvon mammat auttavat minua poloista pois ilkeän papin kynsistä. Kohta puren jo 5 cm tekokynseni pilalle jännityksestä. 

Vierailija
100/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottamasti Etelä Norjaan Kalastajan Vaimon luo ottamaan selvää asioista

Hän on mukana lennolla. In gognito vai miten se kirjotetaan. Hän on ihan palasina, liikaa asioita. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi