Palstalaiset, lähdetään uudelle reissulle, nyt ulkomaille
Porvoo on nyt niin nähty ja matkasta toivuttu. Koneeseen mahtuu 320 matkaajaa, lattiapaikkoja on sata, kun ei oteta mukaan muuta kun passi ja hammasharja. Hammasmukin voi hätätilanteessa jammata johonkin, naiset saa ottaa mukaan kuukupin.
Kiva kun on taas tiedossa lystiä ja semmosta. - ap
Kommentit (176)
Muuten lähtisin, mutta mulla ei ole kissavahtia. Voinko jemmata sen jonnekin hammasmukin tilalle ?
Mites nyt, kun ei ole passia? Saisiko poikkeusluvan matkustaa kirjastokortilla? Olen kultturellipersoona, matkakohteen olisi hyvä olla joku suuri ja historiallinen paikka.
kuukereita katsomaan kirjoitti:
Ghanaan?
Voip ollakin. Sen verran voin kertoa, että emme matkusta Tallinnaan. Se on liian lähellä Porvoota. Varaa vain rohkeasti paikka. Ps. siivellä ei voi matkustaa. -ap
Eiköhän sinne Turkkiin mennä! Oletteko aloittaneet jo pohjien nautiskelun? Light sidukkaa tietenkin lasiin!
Siivellä olijoita on paljon. Lentokone saastuttaa ilmaa, puhtaan ilman puolesta, ilmastonmuutosta vastaan
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt, kun ei ole passia? Saisiko poikkeusluvan matkustaa kirjastokortilla? Olen kultturellipersoona, matkakohteen olisi hyvä olla joku suuri ja historiallinen paikka.
Lainaa joltain eläkeläiseltä eläkeläiskortti. Nyt ei ole niin tarkkaa passintarkastuksessa koska (tämä vain tiedoksi Sinulle) paluulento on hakusessa. Voidaan, ehkä joudutaan, soutamaan ainakin osan matkaa takaisin. -ap
Saako käsimatkatavaroihin ottaa melonisiivuja evääksi? Meneekö läpi turvatarkastuksesta?
Ajattelin laittaa niihin nimittäin miehen (2. tyypin diabeteksen hoitoon tarkoitetuilla) neuloilla kossua terästykseksi...
Vierailija kirjoitti:
Torremolinos!!!
Kone kyllä lentää Torremoliinoksen kautta, siellä tankataan. Voit hyvinkin jättäytyä pois jatkolennolta. Otetaan sitten takastullessa Sinut mukaan jos muistetaan. -ap
Aijon seistä koko matkan jos siellä on joku pakko palautettavalta vaikuttava nuori mies!
En pysty käyttämään kuukuppia. Saanko ottaa sidepaketin mukaan? Kuukuppihullujen ei tarvi kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Saako käsimatkatavaroihin ottaa melonisiivuja evääksi? Meneekö läpi turvatarkastuksesta?
Ajattelin laittaa niihin nimittäin miehen (2. tyypin diabeteksen hoitoon tarkoitetuilla) neuloilla kossua terästykseksi...
Kiltti pieni, jos otat sen meloonin mukaan, niin 20 jää ilman lattiapaikkaa. Mietipä sitä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Muuten lähtisin, mutta mulla ei ole kissavahtia. Voinko jemmata sen jonnekin hammasmukin tilalle ?
Hiirtä pienemmän voit ottaa mukaan, mutta jätä sitten se hammasharja pois -ap
Olen 29-vuotias. En halua isän uutta vaimoa matkalle mukaan. Voitteko mitenkään järjestää että pääsen matkalle isäni kanssa kahdestaan? Tämä on minulle elämän ja kuoleman tärkeää.
Minne me nyt mennään ? Vai perilläkö vasta selviää missä hitokseen me sitten ollaan ?