Palstalaiset, lähdetään uudelle reissulle, nyt ulkomaille
Porvoo on nyt niin nähty ja matkasta toivuttu. Koneeseen mahtuu 320 matkaajaa, lattiapaikkoja on sata, kun ei oteta mukaan muuta kun passi ja hammasharja. Hammasmukin voi hätätilanteessa jammata johonkin, naiset saa ottaa mukaan kuukupin.
Kiva kun on taas tiedossa lystiä ja semmosta. - ap
Kommentit (176)
Minun koulussani kymppikerho kyllä tarkoitti ihan muuta. Annoin kerhossa tukiopetusta, jotta matematiikan kokeista tulisi kymppejä!
Vierailija kirjoitti:
Minä varaan 3 istumapaikkaa. 1 minulle ja 2 paikkaa taostelukoiralleni.
minun pikku taotao vaatii koko penkkirivin!
Olen karanteenissa täällä wessassa. Noro virus. Ihan oikeesti iski eilen ja en soisi tätä kenellekään. -ap
Minä en halua seistä Anni Pennasen vieressä?
Joku pyöräilyhousuinen Hopeakettu saa tulla mun viereen.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kanssamatkustajat! Minulla vaan tuo lonkkaproteesi jumitti ja yritin ihan itse sitä irrottaa tuolin välistä. Sattui sitten yksi gerbiliinikin puraisemaan kädestäni. Pikkuisen kyllä voihkin. Olen pahoillani.
Kiusasitko sitä gerbiiliä?
Mihin helvettiin tämä kone on matkalla? Ollaan lennetty jo monta päivää! Miksi ikkunoista ei nää mitään? Missä matkanjohtaja? Taasko se on sammunut johonkin?
Pliis mennään roomaan. Meidän työväenopiston kurssin opettajan piti viedä meidät sinne mutta se vaihtoi työpaikkaa :-(
Mulla ei nyt ole mahdollisuuksia lähteä ulkomaille, mutta haluaisiko joku mamma lähteä mun kanssa sähköttömälle mökille tekemään remonttia ja harrastamaan suojaamatonta ja estotonta seksiä?
Oltais kuitenkin saimaan rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Mihin helvettiin tämä kone on matkalla? Ollaan lennetty jo monta päivää! Miksi ikkunoista ei nää mitään? Missä matkanjohtaja? Taasko se on sammunut johonkin?
Lentäjä sammut ohjaimiin ja ohjaamon-ovi lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä sammut ohjaimiin ja ohjaamon-ovi lukossa.
O, ou. Ihan kuin se lubitz. Veikkaan että kaikki kommunikaatioyhteydet menevät poikki n. 10 min päästä, kun saatamme rysähtää vuorenseinään.
Matkanjohtajanne täällä. Pääsin karanteenista. Lentomme laskeutuu puolen tunnin kuluttua.
Ottakaa etukeno-asento ja jokainen ottaa yhden elukan syliinsä, gerbeliinin omistajaa ei löydy mistään, joten kuka hoitaisi olion perillä ?
Syy, että lensimme ympyrää, oli kapteenimme varvas-syylä. (lue: votka). Siis olimme eksyksissä. Nyt radarilla taas. -ap
Mä olin vaan vessassa. Nyt oon gerban kanssa paikallani.
Mikä hiton mesta tää on? Gerba jyrsi mun passia just naamakuvan kohdalta. Matkanjohtaja voitko auttaa minua?
Anteeksi, nyt on vapaa ☺️
t. Trolli