Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaiset, lähdetään uudelle reissulle, nyt ulkomaille

Etupenkki mulle vessan vierestä
20.08.2018 |

Porvoo on nyt niin nähty ja matkasta toivuttu. Koneeseen mahtuu 320 matkaajaa, lattiapaikkoja on sata, kun ei oteta mukaan muuta kun passi ja hammasharja. Hammasmukin voi hätätilanteessa jammata johonkin, naiset saa ottaa mukaan kuukupin.

Kiva kun on taas tiedossa lystiä ja semmosta. - ap

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torre tai Provo, muut ei käy. Ikkunasiipipaikka, kuskin puoli koneessa ki-tooos.

Mites sitten se ruoka siellä kohteessa???

Kun olisi näitä rajoitteita.

Bisnespaikka hattuhyllyllyllä merkattu Sinulle. Rajoitteiden vuoksi. Oma Meny. -ap

Kiitos! Ai että, tästä tulee kyllä hieno matka!

Arvostan.

P.s. Haittaako, jos haluan nyt tällä reisulla vihdoin liittyä kymppikerhoon?

Sikäli kun kaikki muut Av-mammoja, ja joku muu ehti jo buukkaamaan lentäjän, niin perämieshän se sitten olisi. Se laatikkoleukainen paksutukka.

P.s.s. Minullakin on iPad. Lienemme siis sielunsiskoja!

Muistutan, että pappi on jo varattu, mulle!

Tuskin sillä hintelällä rillipäällä muuten oliskaan kysyntää, mutta sil on kaks kovaa ällää: laskuvarjot ja luottokortti.

Telakoituminen ei ole poissuljettu vaihtoehto, oltiin sitten maalla tai ilmassa.

😋🐇🦏

Vierailija
62/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varaan 3 istumapaikkaa. 1 minulle ja 2 paikkaa taostelukoiralleni.

Unohdit sen neljännen joka on tribaalitatuoinneillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torre tai Provo, muut ei käy. Ikkunasiipipaikka, kuskin puoli koneessa ki-tooos.

Bisnespaikka hattuhyllyllyllä merkattu Sinulle. Rajoitteiden vuoksi. Oma Meny. -ap

Arvostan.

Sikäli kun kaikki muut Av-mammoja, ja joku muu ehti jo buukkaamaan lentäjän, niin perämieshän se sitten olisi. Se laatikkoleukainen paksutukka.

Muistutan, että pappi on jo varattu, mulle!

Tuskin sillä hintelällä rillipäällä muuten oliskaan kysyntää, mutta sil on kaks kovaa ällää: laskuvarjot ja luottokortti.

Telakoituminen ei ole poissuljettu vaihtoehto, oltiin sitten maalla tai ilmassa.

😋🐇🦏

Tää on ihan ok! Näinhän nämä menee. Tämä pihvi. Ihmiset eivät riitele, vain asiat. Makunsa kullakin sanoi koira, kun kassinsa nuoli. Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkojen persiissä. Ei se ota, jossei annakaan. Hiki laiskan syödessä. Parempi virsta väärää kuin vaaksa vaaraa. Ei se ota jos ei annakaan. Kysyvä ei tieltä eksy. Mulle perämies, sulle pappi.

Vierailija
64/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanada! 😁

Eiku siis... Tuvalu!

Tuvalu?? tv 🤔

Yes ✈️ -ap

Vierailija
65/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden mukaan vain sillä ehdolla, että voin koko lentomatkan ajan esittää äänentoiston kautta naisille kysymyksiä, yleensä tyyliltään sellaisia "selittäkääs, naiset" tai "perustelkaa, naiset". Jos en keksi kysymyksiä, haukun naisia suoraan tai erilaisten tarinoiden muodossa (tarinoissa seikkailevat lukuisat mielikuvitusvaimot, -tyttöystävät ja -panokaverit. Haluan jatkaa samaa sitten bussimatkoilla. Vastaukset eivät minua tosin kiinnosta.

Terv. U l i

Vierailija
66/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kun kohdekin on selvillä, eiku pakkaamaan se hammasharja. Huomenna on lähtö seuraavasti:

Lähtö: Kittilään lentokentältä klo 3.32 Lentokoodi: Tu (TVU) portti 111

Valuutta: Funafuti ja niitä saa vaihdettua Kittilän Salen Otto-automaatista.

3 paikkaa vielä jäljellä. Hei me lennetään 🏝

Tv. -ap

Vierailija
67/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden mukaan vain sillä ehdolla, että voin koko lentomatkan ajan esittää äänentoiston kautta naisille kysymyksiä, yleensä tyyliltään sellaisia "selittäkääs, naiset" tai "perustelkaa, naiset". Jos en keksi kysymyksiä, haukun naisia suoraan tai erilaisten tarinoiden muodossa (tarinoissa seikkailevat lukuisat mielikuvitusvaimot, -tyttöystävät ja -panokaverit. Haluan jatkaa samaa sitten bussimatkoilla. Vastaukset eivät minua tosin kiinnosta.

Terv. U l i

Voi nuppunen,, ihan vapaasti, kysele pois. Ainahan joukossa pitää olla ns. joukon jatke.

Olen merkannut Sinut ruumaan, lentopelkosten joukkoon. -ap

Vierailija
68/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähde, jos penkkiä ei saa kallistaa koneessa. Ja tinttaan niiltä kersoilta aivot pihalle, jotka potkii sitä mun penkkiä!!!

Vierailija
69/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan.

👍 -ap

Vierailija
70/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en lähde, jos penkkiä ei saa kallistaa koneessa. Ja tinttaan niiltä kersoilta aivot pihalle, jotka potkii sitä mun penkkiä!!!

Tämä lomalento on -K 21.

Nou hätä siis -ap

Vierailija
71/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten lähtisin, mutta mulla ei ole kissavahtia. Voinko jemmata sen jonnekin hammasmukin tilalle ?

Hiirtä pienemmän voit ottaa mukaan, mutta jätä sitten se hammasharja pois -ap

Onko gerbiilini liian iso koneeseen?

Jos otamme rottia ja hiiriä mukaan lennolle, joku olisi kuitenkin allerginen niille ja koneessa ei ole lääkäriä eikä psykoloogia, hysteria olisi valmis. Jätetään ne kotiin, joko ? -ap

Tiedän, etten veda vertoja terveyskeskuslaakarille, olenhan vain kirurgi. Keskittynyt viime vuodet hapyhuulten pienennysleikkauksiin. Kuitenkin jos jotakin alkaa yskittamaan, voin tutkia josko hapykarva olisi tukkeena.

Vierailija
72/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analiaan!!

Vierailija
73/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten lähtisin, mutta mulla ei ole kissavahtia. Voinko jemmata sen jonnekin hammasmukin tilalle ?

Hiirtä pienemmän voit ottaa mukaan, mutta jätä sitten se hammasharja pois -ap

Onko gerbiilini liian iso koneeseen?

Jos otamme rottia ja hiiriä mukaan lennolle, joku olisi kuitenkin allerginen niille ja koneessa ei ole lääkäriä eikä psykoloogia, hysteria olisi valmis. Jätetään ne kotiin, joko ? -ap

Tiedän, etten veda vertoja terveyskeskuslaakarille, olenhan vain kirurgi. Keskittynyt viime vuodet hapyhuulten pienennysleikkauksiin. Kuitenkin jos jotakin alkaa yskittamaan, voin tutkia josko hapykarva olisi tukkeena.

🤣 -ap

Vierailija
74/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen eläköitynyt opettaja. Neuvon ihan kaikkia ihan kaikessa pyytämättä.

Olen jo laatinut powerpointesityksen kohteen historiallisista paikoista ja monistanut retken säännöt. Ottakaa mustekynät mukaan, niin allekirjoituksella hyväksytte ne ennen koneeseen nousua.

Vierailija
75/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo laatinut powerpointesityksen kohteen historiallisista paikoista ja monistanut retken säännöt. Ottakaa mustekynät mukaan, niin allekirjoituksella hyväksytte ne ennen koneeseen nousua.

🆒 -ap

Vierailija
76/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🦍

Sanonko mihin mä sen mustekynän laitan? Ja ne säännöt perään!

Vierailija
77/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🦍

No mutta. Jonossa nätisti. Tai sitten et pääse ollenkaan retkelle mukaan. Aina on näitä mörrimöykkyjä ja väärällä jalalla nousseita!

Vierailija
78/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valelentäjä kirjoitti:

Lentomatkailu kannattaa aina!

No niin, nyt varmaan ropisee peruutuksia kun kaikki matkaajat tietää kuka meitä lennättää.

Lähtijät, ottakaa mukaan uimakellukkeet, älkää täyttäkö niitä ennenkuin”tilanne”on päällä. Suurin osahan lennetään meren yllä joten sikäli ei pitäisi olla huolta. 🆘 -ap

Vierailija
79/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🦍

Saamme aikaiseksi vuosisadan pisimmän ketjun jos rupeamme arvailemaan mustekynän jemmapaikkaa. Opettaja saa sääntöillä, istuinpaikka on varattuna..... jaahas. Yksi paikka vielä vapaana ja se on siinä eläinten keskellä, paikka: Ö 13. Gerbeliinin vieressä. -ap

Vierailija
80/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🦍

Saamme aikaiseksi vuosisadan pisimmän ketjun jos rupeamme arvailemaan mustekynän jemmapaikkaa. Opettaja saa sääntöillä, istuinpaikka on varattuna..... jaahas. Yksi paikka vielä vapaana ja se on siinä eläinten keskellä, paikka: Ö 13. Gerbeliinin vieressä. -ap

Kiitos. Gerbeliinille luenkin ääneen Eläinten vallankumouksen. Minulla on paaaaljon kaikkea kivaa ohjelmaa takataskussa!( Huraa huraa häitä, arvoituksia, synonyymiharjoituksia ja ääneen luettavia romaaneja jne,)  Kyllä tulee mukava matka! Kiitos ap-kulta!  Sinulla on kyllä oudoin nimi, en muista kenelläkään noin lyhyttä olleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi