Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaiset, lähdetään uudelle reissulle, nyt ulkomaille

Etupenkki mulle vessan vierestä
20.08.2018 |

Porvoo on nyt niin nähty ja matkasta toivuttu. Koneeseen mahtuu 320 matkaajaa, lattiapaikkoja on sata, kun ei oteta mukaan muuta kun passi ja hammasharja. Hammasmukin voi hätätilanteessa jammata johonkin, naiset saa ottaa mukaan kuukupin.

Kiva kun on taas tiedossa lystiä ja semmosta. - ap

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se gerbiili - mahtuuko kyytiin?

Vierailija
42/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko paluulennolla tuoda rescuekoiran?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apus mulle paikka papin vierestä, JOS on siis oikea l. miespappi. Oon säästänyt koko vuoden ttt:sta, että pääsen tälle reissulle, mut nyt on sit rahat finito. Tarvin ehottomasti kunnon luottokaverin, joka voi jeesata mua kohteessa. Eli mieluusti papin, jolla firman luottokortti. Kyllä mä korvaan kaiken, tulee saamaan koko rahan edestä.

Gambiaanhan me ollaan menossa, eikö;

Vierailija
44/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko paluulennolla tuoda rescuekoiran?

Mitään tanan rakkeja koneeseen. Mun gerbiili oli ensin!

Vierailija
45/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako käsimatkatavaroihin ottaa melonisiivuja evääksi? Meneekö läpi turvatarkastuksesta?

Ajattelin laittaa niihin nimittäin miehen (2. tyypin diabeteksen hoitoon tarkoitetuilla) neuloilla kossua terästykseksi...

My kinda girl, voinko hengailla kanssasi?

Vierailija
46/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kerää käytetyt vaipat pois jos koneessa ei ole lentoemäntiä? Huolestuttaa nämä hygienia-asiat.

Vierailija
47/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten lähtisin, mutta mulla ei ole kissavahtia. Voinko jemmata sen jonnekin hammasmukin tilalle ?

Hiirtä pienemmän voit ottaa mukaan, mutta jätä sitten se hammasharja pois -ap

Onko gerbiilini liian iso koneeseen?

Jos otamme rottia ja hiiriä mukaan lennolle, joku olisi kuitenkin allerginen niille ja koneessa ei ole lääkäriä eikä psykoloogia, hysteria olisi valmis. Jätetään ne kotiin, joko ? -ap

Vierailija
48/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se gerbiili - mahtuuko kyytiin?

Minulla ei ole vielä huonetoveria. Markkaan Sinut minulle. Lohdutan Sinua kun gerbiilisi ei päässyt mukaan. Ethän ole bi? -ap

Vierailija
49/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varaan 3 istumapaikkaa. 1 minulle ja 2 paikkaa taostelukoiralleni.

Vierailija
50/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten lähtisin, mutta mulla ei ole kissavahtia. Voinko jemmata sen jonnekin hammasmukin tilalle ?

Jos otamme rottia ja hiiriä mukaan lennolle, joku olisi kuitenkin allerginen niille ja koneessa ei ole lääkäriä eikä psykoloogia, hysteria olisi valmis. Jätetään ne kotiin, joko ? -ap

Kyllä siellä matkalla varmaan ainakin yksi terveyskeskuslääkäri on?

Vierailija
51/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apus mulle paikka papin vierestä, JOS on siis oikea l. miespappi. Oon säästänyt koko vuoden ttt:sta, että pääsen tälle reissulle, mut nyt on sit rahat finito. Tarvin ehottomasti kunnon luottokaverin, joka voi jeesata mua kohteessa. Eli mieluusti papin, jolla firman luottokortti. Kyllä mä korvaan kaiken, tulee saamaan koko rahan edestä.

Gambiaanhan me ollaan menossa, eikö;

Papilla on ne hyppyvarjot sitten mukana siellä hotellihuoneessa, ette ainakaan mahdu samaan vuoteeseen. Se ei niitä jätä, on lentopelkoinen, nukkuu niiden kaa. Merkkasi Sinut hänelle. -ap

Vierailija
52/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiaan en lähde.

Vierailija
53/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varaan 3 istumapaikkaa. 1 minulle ja 2 paikkaa taostelukoiralleni.

Voi että..... kohta joku tuo salaa koneeseen kanansa ja pupunsa. Voinhan toki yrittää järkätä eläimille yhden osion penkeistä. Palaan asiaan. -ap

Vierailija
54/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä matkalla varmaan ainakin yksi terveyskeskuslääkäri on?

Lentoyhtiö edellytti että ainakin yksi lääkäri pitää lennolla olla. Mutta kun kuuli matkamme kohteen, sai hepulikohtauksen. Uutta ei tähän hätään olla keritty hankkimaan.

Pelkona on, että saamme mukaan valelääkärin, jos taustoja ei kunnolla tutkita ja se vie vuosia aikaa. Minä olen käynyt naisille tarkoitetun maanpuolustuskurssin, joten olette kyllä hyvissä käsissä lennolla ja perillä. -ap

Vierailija
55/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torre tai Provo, muut ei käy. Ikkunasiipipaikka, kuskin puoli koneessa ki-tooos.

Mites sitten se ruoka siellä kohteessa???

Kun olisi näitä rajoitteita.

Bisnespaikka hattuhyllyllyllä merkattu Sinulle. Rajoitteiden vuoksi. Oma Meny. -ap

Vierailija
56/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepposasti menny töissä tämä päivä kun oon vain järkännyt näitä paikkoja koneessa. Nyt onkin jo kahvitauko, olkaa kuulolla lähtijät -ap

Vierailija
57/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on syrjintää kun rotat ja hiiret eivät pääse mukaan. Gerbiili kuuluu myyriin. Kiva että gerbani pääsee mukaan! Olemme huonetovereita.

Vierailija
58/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne me lennetään:

......ainoan lentokentän kiitotie toimii myös maan tärkeimpänä jalkapallokenttänä ..... asukkaita 11.323

..... maan korkein kohta on 5 metriä korkea

Tulemme olemaan maan ainoat turistit joten näytetään mistä puusta Suomi-tyttö ja poika on veistetty. Naiset saavat oleskella ilman bikinien yläosaa, miehille riittää asusteeksi banaanin lehti. Kravattipakkoakaan ei ole. Tämä kohde on siis rento ja ihmisystävällinen.

Ps. Lentokapteenimme oli viime yön putkassa kun oli lähdössä eilen lentämään hiukan maistaneena. Mutta nyt on selvin päin, hiukan enää rapulan tynkää. Pelästyin jo, että joudutaan valkkaamaan keskuudestamme lentäjä. -ap

Vierailija
59/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torre tai Provo, muut ei käy. Ikkunasiipipaikka, kuskin puoli koneessa ki-tooos.

Mites sitten se ruoka siellä kohteessa???

Kun olisi näitä rajoitteita.

Bisnespaikka hattuhyllyllyllä merkattu Sinulle. Rajoitteiden vuoksi. Oma Meny. -ap

Kiitos! Ai että, tästä tulee kyllä hieno matka!

Arvostan.

P.s. Haittaako, jos haluan nyt tällä reisulla vihdoin liittyä kymppikerhoon?

Sikäli kun kaikki muut Av-mammoja, ja joku muu ehti jo buukkaamaan lentäjän, niin perämieshän se sitten olisi. Se laatikkoleukainen paksutukka.

P.s.s. Minullakin on iPad. Lienemme siis sielunsiskoja!

Vierailija
60/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada! 😁

Eiku siis... Tuvalu!

Tuvalu?? tv 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän