Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaiset, lähdetään uudelle reissulle, nyt ulkomaille

Etupenkki mulle vessan vierestä
20.08.2018 |

Porvoo on nyt niin nähty ja matkasta toivuttu. Koneeseen mahtuu 320 matkaajaa, lattiapaikkoja on sata, kun ei oteta mukaan muuta kun passi ja hammasharja. Hammasmukin voi hätätilanteessa jammata johonkin, naiset saa ottaa mukaan kuukupin.

Kiva kun on taas tiedossa lystiä ja semmosta. - ap

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten lähtisin, mutta mulla ei ole kissavahtia. Voinko jemmata sen jonnekin hammasmukin tilalle ?

Hiirtä pienemmän voit ottaa mukaan, mutta jätä sitten se hammasharja pois -ap

Onko gerbiilini liian iso koneeseen?

Vierailija
22/176 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty käyttämään kuukuppia. Saanko ottaa sidepaketin mukaan? Kuukuppihullujen ei tarvi kommentoida.

Tätä pitää minun kysyä lentokapteenilta antaako hän luvan. Ovat niin tarkkoja näiden matkatavaroiden kanssa. Palaa asiaan. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako hammasmukista nauttia alkoholia?

Vierailija
24/176 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torre tai Provo, muut ei käy. Ikkunasiipipaikka, kuskin puoli koneessa ki-tooos.

Mites sitten se ruoka siellä kohteessa???

Kun olisi näitä rajoitteita.

Vierailija
25/176 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen taxfree valikoima lennolla on?

Vierailija
26/176 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 29-vuotias. En halua isän uutta vaimoa matkalle mukaan. Voitteko mitenkään järjestää että pääsen matkalle isäni kanssa kahdestaan? Tämä on minulle elämän ja kuoleman tärkeää.

Jos tämä on niin vakava paikka kuin kerroit, niin isän uusi vaimo voi matkustaa siivellä. Varaan sen hänelle. -ap

Vierailija
27/176 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaaaaseeeen!

Vierailija
28/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähde jos ei mennä laivalla Tallinnaan tai Tukholmaan. Minä en mihinkään lentokoneeseen lähde. Bussimatka Pietariin kelpaa myös.

Vierailija
29/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden. Ainakin yritän päästä koneeseen. Porvoon reissulle en päässyt kun poltin sitä tupakkaa siellä Kampissa.

Vierailija
30/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijon seistä koko matkan jos siellä on joku pakko palautettavalta vaikuttava nuori mies!

Logistisista syistä johtuen pakko palautettavia ei voida ottaa lennolle. -ap

31/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aruba voisi olla kiva, jos vain paikalliset ovat ehtineet toipua ammattivalittajan käynnistä.

Vierailija
32/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden. Ainakin yritän päästä koneeseen. Porvoon reissulle en päässyt kun poltin sitä tupakkaa siellä Kampissa.

Hienoa. Tervetuloa. Tupakkia voi polttaa wessassa joten varaan sen paikan Sinulle.

Tähän mennessä ilmoittautuneita on 186 joista 52 on halunnut lattiapaikan.

Vierailija
33/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäinfoa:

Laskuvarjoja on varattuna 3 kpl, minulle, papille ja kolmannen saaja arvotaan koneessa.

( meidän seurakunnan pappi halusi vängätä mukaan, se tuo varjot tullessaan)

Lentopelkoisille on ruumassa virtuaaliesitys lennon eri vaiheista ja lentoturmista.

Lämmin ateria: makaronia tietty, munaa ja hilloa L.aktoositon. Juomana lähdevesi. L,G

Välipala: Hangon keksi, munaton ( huonovatsaisille tislattua lähdevettä)

Ilta/yöpala: mustaa makkaraa ja hilloa, kuoreton, maidotonja munaton

Alkoholitarjoilu alkaa kun olemmme saavuttaneet lentokorkeuden ja nopeuden.

Ulkolaista Finlandia Vodkaa, raakana, on tarjolla koko lopun matkaa. Jos makaroonien keitinvettä jää tähteeksi, sitä toimitetaan lantringiksi. Itsepalvelu.

Logistisista syistä matkalle ei voida ottaa pois palautettavia. Seisomapaikkoja koneessa ei valitettavasti ole.

Bisnes luokan matkustaja voi varata itselleen makuupaikan hattuhyllyltä. Hänellä on oma Meny. G,L munaton, maidoton, ruodoton, rusinaton, rasvaton ja sokeriton

Loppumatkasta mututuntumalla jaan hotellin huoneet niin, että ne ovat tasapuoliset ikään ja sukupuoleen katsomatta. Pariskunnat joutuvat erilleen, eri kerroksiin, tämä esitettiin toiveena matkalaisten kommenteissa. -ap

Lähetetty iPadista

Vierailija
34/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan ei lennetä Finnairilla. Surkea palvelu ja vanhat lentoemännät ja kerran peruivat minun kummin kaiman lennon ja koko suku oli viisi viikkoa shokissa.

Vierailija
35/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, kunhan ei lennetä Finnairilla. Surkea palvelu ja vanhat lentoemännät ja kerran peruivat minun kummin kaiman lennon ja koko suku oli viisi viikkoa shokissa.

Tällä lennolla ei lentoemäntiä ole, näin saimme edullisen lennon ja kaikki halukkaat pääsevät mukaan, rahasta lähtö ei saa jäädä kiinni. Kohde on tarkkaan valikoitunut, siltäkään osin kukaan ei tule pettymään.

Kuten jo edellä infosin, palvelu koneessa pelaa 100 %. Vielä toki ehtii esittää toivomuksia !

Vierailija
36/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Aruba voisi olla kiva, jos vain paikalliset ovat ehtineet toipua ammattivalittajan käynnistä.

Tätä kohdetta harkittiin ja olikin toisena vaihtoehtona. Vaaka kallistui kuitenkin toisaalle, halusimme kaikille lähtijöille muutakin kuin hiekkaa ja löhöilyä. -ap

Vierailija
37/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin uhrautua ja jakaa hotellihuoneen lentokapteenin kanssa.

Vierailija
38/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimmeko mennä ukrainan kautta, kun menisin mieluusti sinne tapaamaan yhtä tyyppiä? Turvallisuus syistä en voi paljastaa enempää. Ei minua edes tarvitsisi enää paluumatkalla hakea. Jos ukrainan yli lentäminen on liian pelottava ajatus  niin voisihan minut puolaankin jättää. Kai minä sieltä sitten rajan yli perille pääsisin. Jos en niin kai tekisitte sitten jonkun katoamisilmoituksen. Olisin hyvin kiitollinen tästä.

Tarvittaessa hyppään, vaikka laskuvarjolla niin en kuluta aikaanne. En polta tupakkaa tai syö makaroonia, eikä minulla ole tatuointeja eikä edes kouvolatukkaa. Ette edes huomaisi minua, kun maastoutuisin niin hyvin. 

Minulla riittäisi myös seisontapaikka.Köyhä kyllä olen ja rahat niin loppu, että halvin paikka vaan minulle ehdottomasti. Voisin myös palvella teitä siellä lennon aikana. Kai saisin sitten alennuksen. Ei ole tuota aktiivimallia oikein noudatettu ja senkin takia ajattelin, että nyt on oikea hetki paeta, kun vielä voi. Suurkiitos kaikille jos haluatte auttaa. Jos, että taas auta niin sitten menen kuuntelemaan tuomioni sinne paikalliseen vankilaan ( työkkäriin) ja alistun kohtalooni. Mutta pitäähän sitä nyt edes yrittää taistella vapaudestaan.

Minulla ei ole yhteyksiä separatisteihin, "putteen" tai siperian jakuutteihin. Ja niinpä teille ei (toivottavasti) koidu mitään ongelmia jos otatte minut mukaan. Jos taas koituu niin väitette, että olen pakkopalautettava matkalla kirkukiin. Voin tarvittaessa ottaa sen tumman meikkivoiteen ja hiusvärin mukaan ja muistan kyllä huutaa tarpeeksi lujaa. Pahoittelut, että höpisin sen taas näin paljon. Lupaan koneessa pitää suuni kiinni ja antaa teidän väitellä rauhassa villestä ja juhosta. Kunhan nämä tyypit eivät vaan tule lennolla mukaan sillä silloin kieltäydyn koneeseen nousemisesta ja minut saa viedä poliisisaattueessa pois. Lupaan myös kuvata moisen vääryyden. Ai niin olen myös kasvissyöjä ja pelkään, että kuolen lennolla nälkään joten saanko ottaa kaalin mukaan. Jos ei sitä niin edes pari itua. Kiitos jo etukäteen. Muuten saatte mennä minne  maahan vaan. Vaikka sinne ouagadougoun kaupunkiin. Suosittelen.

Vierailija
39/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin uhrautua ja jakaa hotellihuoneen lentokapteenin kanssa.

Tämä OK. Näin tämä pelittää, että ollaan valmiita jakamaan huone eikä valiteta huonetoverista vaikka se sattuisi olemaan 26 vee lentokapteeni, sinkku ja maailmaa nähnyt, akateemisesti koulutettu ihan mukiinmenevän näköinen miehenalku. -ap

Vierailija
40/176 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisimmeko mennä ukrainan kautta, kun menisin mieluusti sinne tapaamaan yhtä tyyppiä? Turvallisuus syistä en voi paljastaa enempää. Ei minua edes tarvitsisi enää paluumatkalla hakea. Jos ukrainan yli lentäminen on liian pelottava ajatus  niin voisihan minut puolaankin jättää. Kai minä sieltä sitten rajan yli perille pääsisin. Jos en niin kai tekisitte sitten jonkun katoamisilmoituksen. Olisin hyvin kiitollinen tästä.

Tarvittaessa hyppään, vaikka laskuvarjolla niin en kuluta aikaanne. En polta tupakkaa tai syö makaroonia, eikä minulla ole tatuointeja eikä edes kouvolatukkaa. Ette edes huomaisi minua, kun maastoutuisin niin hyvin. 

Minulla riittäisi myös seisontapaikka.Köyhä kyllä olen ja rahat niin loppu, että halvin paikka vaan minulle ehdottomasti. Voisin myös palvella teitä siellä lennon aikana. Kai saisin sitten alennuksen. Ei ole tuota aktiivimallia oikein noudatettu ja senkin takia ajattelin, että nyt on oikea hetki paeta, kun vielä voi. Suurkiitos kaikille jos haluatte auttaa. Jos, että taas auta niin sitten menen kuuntelemaan tuomioni sinne paikalliseen vankilaan ( työkkäriin) ja alistun kohtalooni. Mutta pitäähän sitä nyt edes yrittää taistella vapaudestaan.

Minulla ei ole yhteyksiä separatisteihin, "putteen" tai siperian jakuutteihin. Ja niinpä teille ei (toivottavasti) koidu mitään ongelmia jos otatte minut mukaan. Jos taas koituu niin väitette, että olen pakkopalautettava matkalla kirkukiin. Voin tarvittaessa ottaa sen tumman meikkivoiteen ja hiusvärin mukaan ja muistan kyllä huutaa tarpeeksi lujaa. Pahoittelut, että höpisin sen taas näin paljon. Lupaan koneessa pitää suuni kiinni ja antaa teidän väitellä rauhassa villestä ja juhosta. Kunhan nämä tyypit eivät vaan tule lennolla mukaan sillä silloin kieltäydyn koneeseen nousemisesta ja minut saa viedä poliisisaattueessa pois. Lupaan myös kuvata moisen vääryyden. Ai niin olen myös kasvissyöjä ja pelkään, että kuolen lennolla nälkään joten saanko ottaa kaalin mukaan. Jos ei sitä niin edes pari itua. Kiitos jo etukäteen. Muuten saatte mennä minne  maahan vaan. Vaikka sinne ouagadougoun kaupunkiin. Suosittelen.

Ota paprua mukaan, minulta saat kynän. Kirjoita blogia reissusta, sen eri vaiheista. Seuraamme mielenkiinnolla jos päädyt vapaapudotukseen koneesta kirkukin yläpuolella.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi