Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viikko alkanut #Metoo poppoolle kovinkin mieluisissa tunnelmissa?

Helmut von Hinten
20.08.2018 |

Elokuvatuottaja Harvey Weinsteinia raiskauksesta syyttänyt, metoo-liikkeen johtohahmoihin kuulunut italialainen näyttelijätär ja ohjaaja Asia Argento maksoi 380 000 dollarin summan vaientaakseen itseensä kohdistuneen seksuaalisen hyväksikäytön syytöksen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005796811.html

Neljää naista vastaan nostettu syytteet Tomi Metsäkedon törkeästä kunnianloukkauksesta

https://www.is.fi/viihde/art-2000005797134.html

Aiemminhan tiesimme jp tällaista ja esim. Maria Veitolan toimet olisi hyvä myös JSN:n toimesta tutkia. Ihan vaan jotta tiedämme menikö ihan putkeen.

Ruotsin mediavalvoja antoi langettavat päätökset lähes kaikille valituksen kohteeksi joutuneille – #metoo-uutisointi oli yliampuvaa

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005732367.html

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä kiinnostais tietää mikä aikuisia ihmisiä kiinnostaa alaikäisessä seksuaalisesti?

Vierailija
142/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä perusongelma on se, että aina kun miehet puhuvat tunteistaan, naiset tulevat kertomaan, että niistä ei saa puhua tai että väärin puhuttu.

Tähänkin viestiin tulee paljon alapeukkuja pelkästään siksi, että kirjoittaja on mies, joka kertoo, miltä hänestä tuntuu.

Miehet kyllä osaavat puhua keskenään tunteista. Myös ihmissuhdeasiantuntijoiden mukaan miehet ovat eteviä puhumaan tunteistaan ja pystyvät kertomaan yhdessä lauseessa sen, minkä kuvailuun naiselta menee monta tuntia.

Mutta naiset eivät tahdo kuulla miesten tunteista. Jotkut naiset ehkä kuvittelevat, että he tahtovat, mutta tosiasiassa eivät tahdo. He tahtovat kuulla vain tietynlaisista tunteista, ei siitä, mitä miehet oikeasti tuntevat.

Mikä sun ongelma sitten on, jos miehet kerta uskaltaa puhua miehille tunteistaan, miehethän on vallassa kaikkialla.

Naisilla vähän vaikeampaa, kun yleensä ovat hierarkiassa esim työelämässä miestä alempana. Onneksi tämä muuttuu kokoajan, mitä enemmän naisille saadaan valtaa omiin käsiin, sen vähemmän seksuaalista häirintää ylhäältä alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gayboiga kirjoitti:

Olin 14 kun noin 59-vuotias liikunnanopettajani opasti kompassin käyttöä siten että ojensi kätensä hartioideni molemmin puolin ja työnsi itsensä perzeeseeni kiinni. Hipaisi myös vatsan seudulta. Toisen kerran taas alkoi kuivaamaan mua pyyhkeellä suihkusta tultuani. Tai tapahtua jotain muutakin mutten muista enää. En kumminkaan ole meetoo, jotenkin jälkikäteen vaan huvittaa. Hyvä kumminkin ettei kukaan muu huomannut.

Minulle sattui niin että kuivailin suihkusta tulleena kasvojani enkä nähnyt kunnolla, niin liikunnanope oli sillävälin mennyt polvilleen eteen tartui peniksestäni kiinni ja työnsi sormen anukseeni hymyillen. Pelästyin enkä uskaltanut kertoa tästä kenellekkään koska luulin että voin olla raskaana. Jos olisin rikas julkkis tai tai tyttöjen liikunnanopettaja olisi julkkis voisi tästä saada hyvän some kohun aikaiseksi. Valitettavasti tämä tapahtui ennen internettiä. Emmekä kumpikaan ole somekohuun vaadittavalla statuksella varustettuja henkilöitä kuten meetoooo julkkikset.   P.S. olin 12v ja tyttöjen liikunnanopettaja 63v 

Myös bussissa vanhan naiset hierovat persettään ohikulkiessaan minuun usein nojaavat riippurintansa minua vasten niin etten uskalla tehdä mitään, vaikka tilaa olisi bussissa. Harmi ettei minusta ole meeetooooo julkkikseksi kun olen tällainen tavallinen poika.

Vierailija
144/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mieltä voi aina parantaa tuhoamalla jonkun viattoman miehen elämän valheellisilla ahdistelusyytöksillä.

Niih, varsinki kun kaikki miehet on pyhimyksiä ja syyttömiä, vain naiset on pedofiilejä ja raisk aajia, kyllä jämpti on näin. Miehiä kuolee kokoajan naisten käsissä banaani pyllyreiässä, naisia taas ei yksikään mies ole kuunaan hakannu tai tappanut..

Vierailija
145/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gayboiga kirjoitti:

Olin 14 kun noin 59-vuotias liikunnanopettajani opasti kompassin käyttöä siten että ojensi kätensä hartioideni molemmin puolin ja työnsi itsensä perzeeseeni kiinni. Hipaisi myös vatsan seudulta. Toisen kerran taas alkoi kuivaamaan mua pyyhkeellä suihkusta tultuani. Tai tapahtua jotain muutakin mutten muista enää. En kumminkaan ole meetoo, jotenkin jälkikäteen vaan huvittaa. Hyvä kumminkin ettei kukaan muu huomannut.

Minulle sattui niin että kuivailin suihkusta tulleena kasvojani enkä nähnyt kunnolla, niin liikunnanope oli sillävälin mennyt polvilleen eteen tartui peniksestäni kiinni ja työnsi sormen anukseeni hymyillen. Pelästyin enkä uskaltanut kertoa tästä kenellekkään koska luulin että voin olla raskaana. Jos olisin rikas julkkis tai tai tyttöjen liikunnanopettaja olisi julkkis voisi tästä saada hyvän some kohun aikaiseksi. Valitettavasti tämä tapahtui ennen internettiä. Emmekä kumpikaan ole somekohuun vaadittavalla statuksella varustettuja henkilöitä kuten meetoooo julkkikset.   P.S. olin 12v ja tyttöjen liikunnanopettaja 63v 

Myös bussissa vanhan naiset hierovat persettään ohikulkiessaan minuun usein nojaavat riippurintansa minua vasten niin etten uskalla tehdä mitään, vaikka tilaa olisi bussissa. Harmi ettei minusta ole meeetooooo julkkikseksi kun olen tällainen tavallinen poika.

Kun ei pysty keskustelemaan vakavasti, tulos on tämä. Ai niin, mutta miestenhän piti osata kertoa tunteistaan?

Ensimmäinen viesti jonka kirjoitin ja sitten syytetään etten pysty keskustelemaan, aina minut tuomitaan. Mitä minun olisi pitänyt tehdä tuossa tilanteessa mielestäsi?

Vierailija
146/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meee tooo ei ole oikeasti ketään varten. Tai sellaisia jotka tehtailevat toisista perättömiä väitteitä korkeintaan. Jos se estäisikin jotain kourimista, sillä olisi joku pointti. Tie helvetiin on päällystty hyvillä aatteilla sopii hyvin tähän meeee tooo juttuun. Kourimista vastustan ja itsemääräämis oikeutta omaan kehoon puolustan, mutta velehtelua muista ja julkista lynkkaamista jota meee tooooo edustaa en hyväksy.

Sanoo mies jota ei ole koskaan ahdisteltu, alistettu tai rais-kattu.

Sanoo nainen joka kuvitteele kaiken minkä keksii todeksi ihan itse, millään fakrtoilla ei ole ollut koskaan mitään merkitystä hänelle, eikä tule olemaan.

Vierailija
147/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louhimiehestä tuli mieleeni ettei miksei yksikään meetoo ole ulissut Jouko Turkasta? Turkkahan se kutsui näyttelijöitään Kukkularinteeksi (Satu Silvo) ja Räystäsperseeksi (Lilli Suomalainen), toki nimitteli miehiäkin esim . Kai Lehtistä mutta miehistähän ei meetoo välitä. Minä en välitä sen enempää Turkasta = hullu kuin Silvosta tai Suomalaisestakaan mutta vastaus kysymykseen on, että Turkka kuoli 2016 ja mitäs hauskaa nyt kuolleesta on laulaa meetoo kun kuolleelle ei voi mitään vahinkoa enää aiheuttaa ja mehustella koston suloisuudella?

Vastasit itse itsellesi vaikka et sinä ehkä koskaan tajuakaan. Metoon pointti ei ole kosto eikä mehustelu. Joko riittäisi epätoivoinen pyristelysi ketjussa tosiasioita vastaan?

Vierailija
148/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gayboiga kirjoitti:

Kun ei pysty keskustelemaan vakavasti, tulos on tämä. Ai niin, mutta miestenhän piti osata kertoa tunteistaan?

Siltä varalta ettei tuo edellinen ollut miesten tunteista provoileva nainen, niin juttu käy hyvin esimerkistä miitii huhusta, jonka voi laittaa liikkelle tuosta vaan ilman, että ahdisteluista on pienintäkään todistetta. 

Tuollainen pistää epäilemään jokaista ahdistelutarinaa sepitteeksi.

Vierailija
149/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Louhimiehestä tuli mieleeni ettei miksei yksikään meetoo ole ulissut Jouko Turkasta? Turkkahan se kutsui näyttelijöitään Kukkularinteeksi (Satu Silvo) ja Räystäsperseeksi (Lilli Suomalainen), toki nimitteli miehiäkin esim . Kai Lehtistä mutta miehistähän ei meetoo välitä. Minä en välitä sen enempää Turkasta = hullu kuin Silvosta tai Suomalaisestakaan mutta vastaus kysymykseen on, että Turkka kuoli 2016 ja mitäs hauskaa nyt kuolleesta on laulaa meetoo kun kuolleelle ei voi mitään vahinkoa enää aiheuttaa ja mehustella koston suloisuudella?

Vastasit itse itsellesi vaikka et sinä ehkä koskaan tajuakaan. Metoon pointti ei ole kosto eikä mehustelu. Joko riittäisi epätoivoinen pyristelysi ketjussa tosiasioita vastaan?

Metoota voi käyttää koston välineenä. Ikävää, että näin tehdäänkin.

*eri

Vierailija
150/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä suomessakin alkanut tulemaan kuin sieniä sateella tapauksia, joissa aikuinen nainen raiskaa ja seksuaalisesti ahdistelee jopa alle 15v poikia.

Kun julkisuudessa on ollut poikia hyväksikäyttäneitä naisopettajia, av:lla moni mies hihkui innoissaan, että voi onnenpoikia, olisipa itselläkin ollut samanlaisia opettajia. Naiset taas olivat tyytyväisiä, että nainen jäi kiinni ja sai rangaistuksen.

Niinpä, tänäänkin joku mies jo ehti ihmetellä että oliko se Asian hyväksi käyttämä poika homo kun siitä traumatisoitui

Mies vai miehenä esiintyvä miesvihaajatrolli?

Vierailija
151/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meee tooo ei ole oikeasti ketään varten. Tai sellaisia jotka tehtailevat toisista perättömiä väitteitä korkeintaan. Jos se estäisikin jotain kourimista, sillä olisi joku pointti. Tie helvetiin on päällystty hyvillä aatteilla sopii hyvin tähän meeee tooo juttuun. Kourimista vastustan ja itsemääräämis oikeutta omaan kehoon puolustan, mutta velehtelua muista ja julkista lynkkaamista jota meee tooooo edustaa en hyväksy.

Sanoo mies jota ei ole koskaan ahdisteltu, alistettu tai rais-kattu.

Sanoo nainen joka kuvitteele kaiken minkä keksii todeksi ihan itse, millään fakrtoilla ei ole ollut koskaan mitään merkitystä hänelle, eikä tule olemaan.

Oletko kovassakin humalassa?

Eiköhän sekin tieto ole sinulle ihan merkityksetöntä kuten kaikki muukin fakta. Valitettavasti sinä et hyväksy mitään muuta kuin oman todellisuutesi joka keksit itse omasta päästäsi. Tämäkin viesti vain jatkaa sitä ettei sinua mikään oikea kiinnosta haluat pelkästään sanella muita humalaisiksi milloin sinulle parhaiten sopii ja mustamaalata juuri niinkuin haluat.

Säälittävää.

Vierailija
152/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gayboiga kirjoitti:

Ensimmäinen viesti jonka kirjoitin ja sitten syytetään etten pysty keskustelemaan, aina minut tuomitaan. Mitä minun olisi pitänyt tehdä tuossa tilanteessa mielestäsi?

Ongelma ei ole se, mitä teit tai et tehnyt, vaan se, miten omituinen ajatusmaailmasi on. 

1. Poika ei voi tulla raskaaksi. Tämän pitäisi ihan jokaisen tietää ennen kuin edes tulee mieleen, että sormi pyllyssä aiheuttaisi raskauden. 

2. Metoossa ei tarvitse olla julkkis. 

Vierailija
153/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä suomessakin alkanut tulemaan kuin sieniä sateella tapauksia, joissa aikuinen nainen raiskaa ja seksuaalisesti ahdistelee jopa alle 15v poikia.

Kun julkisuudessa on ollut poikia hyväksikäyttäneitä naisopettajia, av:lla moni mies hihkui innoissaan, että voi onnenpoikia, olisipa itselläkin ollut samanlaisia opettajia. Naiset taas olivat tyytyväisiä, että nainen jäi kiinni ja sai rangaistuksen.

Niinpä, tänäänkin joku mies jo ehti ihmetellä että oliko se Asian hyväksi käyttämä poika homo kun siitä traumatisoitui

Mies vai miehenä esiintyvä miesvihaajatrolli?

Ei kaikkea tarvi laittaa naisten syyksi. Näkeehän sen aina noiden uutisten kommenteissakin, että miehet siellä ihan omalla naamallaan toivovat että olisivat opettajansaja tai muun vanhemman naisen kanssa saaneet aikanaan seksiä

Vierailija
154/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta meni ohi pointti että metoo toimii. Eiköhåän palstalle tule vielä muutama sata ketjua aiheesta tyypillisiltä öyhöttäjiltä, jotka eivät ymmärrä homman logiikkaa.

Ei metoo oikein toimi jos teon tekijänä onkin nainen. Hyvänä esimerkkinä on Suomen naisten jalkapallomaajoukkue.

Vierailija
155/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta meni ohi pointti että metoo toimii. Eiköhåän palstalle tule vielä muutama sata ketjua aiheesta tyypillisiltä öyhöttäjiltä, jotka eivät ymmärrä homman logiikkaa.

Ei metoo oikein toimi jos teon tekijänä onkin nainen. Hyvänä esimerkkinä on Suomen naisten jalkapallomaajoukkue.

Korkki kiinni!

Vierailija
156/156 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öyhöttäisitko sinä tästä näin paljon jos tekijänä olisi ollut mies? Turha sinun on esittää että olisit kauhean huolissasi tytöistä ja naisista.

Ketju on lukittu.