Tunnetteko ketään, jotka olisivat nuorina (alle 20v) alkaneet seurustelemaan ja yhä yhdessä?
Siis mielellään sellaisia, jotka ovat nykyään yli 25-vuotiaita.
Kommentit (77)
Olen itse 25-vuotias ja avomieheni 27-vuotias. Aloimme seurustella, kun olin 19v. ja mies siis 21 tuolloin. Ihan olis kyllä tarkoitus lopunelämää roikkua yhdessä.
Hyvä ystäväni (samanikäinen) meni naimisiin ollessaan 19v. ja hänenkin mies 21-vuotias tuolloin. Nykyään heillä kolme lasta.
Ei mun ehkä olis kuulunu vastata, oon kumminki aika junnu näihin 45-vuotiaisiin vastaajiin verrattuna. Nehän ne enemmän inspiraatiota tarjoaa :D
Ei mennä ihan haarukkaan, mutta vastaan silti. Tapasimme kun olimme 20v ja 21v. Kuukauden päästä olimme kihloissa, siitä puolen vuoden päästä naimisissa (tuolloin olimme 21v ja 22v). Nyt olemme 55v ja 56v ja edelleen yhdessä (naimisissa 34v). Lapset 22v, 20v ja 18v)
Me, olin 18v. Ja mies 22v. Nyt 46 ja 49 pari muksua...
Kade. Minusta kukaan mies ei ollut kiinnostunut, kun olin tuon ikäinen.
Yhden parin taidan tietää, ovat olleet 14-vuotiaista asti yhdessä ja nyt ikää 29v. Paitsi näilläkin ollut siinä välissä joku yksi-kaksi katkoa. Kolme lasta.
Muuten ovat tainneet kaikki erota, itsekin jo 5 vuotta sitten ja nykyistä suhdetta 2 vuotta takana..
Vierailija kirjoitti:
No me esimerkiksi. Olin 18, mies 19 kun aloimme seurustella. Nyt olemme 45- ja 46-vuotiaat. Naimisissa yli 20 vuotta. Onnellisia olemme!!
Voi ihana:) jaatko mikä tekee sinusta teidän suhteesta niin onnistuneen?
Mun veli oli 21 v, nyt on 51 v.
Työkaveri alkoi seurustelemaan rippileirillä, ovat nyt yli 50 vuotiaita.
On näitä tosi paljonkin.
Olisi sopinut mullekin. Tapasin mieheni 30 vuotiaana.
Tosin moni ystävä on myös tahtomattaan sinkku, hyvä ystävä on seurustellut 9 v poikaystävänsä kanssa, mutta eivät voi asua yhdessä, eri siisteystaso, aivan eri ruokavalio ja eri tulotaso .
17 ja 19 oltiin, kun alettiin seurustella. Tänä syksynä täytetään 43 ja 45.
Minä ja mieheni alettiin seurustella 19-vuotiaina. Nyt ollaan molemmat 42 ja edelleen onnellisesti yhdessä.
Pari paria luokkakavereissa lukioajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me esimerkiksi. Olin 18, mies 19 kun aloimme seurustella. Nyt olemme 45- ja 46-vuotiaat. Naimisissa yli 20 vuotta. Onnellisia olemme!!
Voi ihana:) jaatko mikä tekee sinusta teidän suhteesta niin onnistuneen?
No, kai salaisuus on siinä että viihdymme niin hyvin toistemme kanssa, yhteinen huumori yhdistää valtavasti! Mieluiten esim. matkustan puolisoni kanssa, enkä missään tyttöporukoissa. Toki sellaistakin joskus teen, mutta mieluiten silti jos valitsen, olen mieheni kanssa.
Silti meillä on omaa elämää, omia harrastuksia, mutta myös yhteistä harrastusta löytyy. Haluamme samoja asioita tulevaisuudessa.
Lapset ovat tietenkin tärkeitä, mutta he eivät missään nimessä meitä yhdessä pitäisi, sen verran vaativaa on toisen kanssa ollut.
Aidosti kunnioitamme toisiamme ja annamme toiselle tilaa, siitä syntyy vastavuoroisesti juuri se halu toisen lähelle. Tällaisia mietteitä omasta pitkähköstä liitosta. Todellakin toivon ja uskon että saamme yhdessä vanheta!
Tunnen, olivat 14-15 vuotiaita ja nyt 26 ja 27 vuotiaat.
No omat isovanhemmat ja itseni. 14 ja 16 olivat kun alkoivat seurustella, nyt ovat 81 ja 79. Itse olin myös 14 kun tapasin oman mieheni, nyt olen 28. :)
Alettiin seurustelemaan kun oltiin molemmat miehen kanssa 17v ja yhä ollaan yhdessä.
Tunnen montakin. Ystäväni alkoivst seurustelemaan naisen ollessa 14v ja miehen vuotta vanhempi, ovat olleet 15 vuotta yhdessä.
Pari vanhaa lukiokaveria alkoivat seurustelemaan lukioaikoina ja ovat nykyään naimisissa, nykyään ovat siis 30-32 vuotiaita.
Omat vanhempani ovat olleet yhdessä 16-vuotiaista lähtien. Muutaman vuoden päästä viettävät kultahäitä.
Olin 18 kun tapasin silloin 21-vuotiaan tulevan aviomieheni. Yhdessä ollaan oltu yli 23 vuotta.