Tunnetteko ketään, jotka olisivat nuorina (alle 20v) alkaneet seurustelemaan ja yhä yhdessä?
Siis mielellään sellaisia, jotka ovat nykyään yli 25-vuotiaita.
Kommentit (77)
Tunnen useammankin ikätoverinsa ja olen 41v.
No en ole kyllä vielä kuin 22v, mutta 16-vuotiaasta olen ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä ja jos nyt mitään kummempaa ei satu matkan varrella niin kyllä minä näkisin meidät loppuelämän kumppaneina, kuten mieskin.
Tunnen. Alkoivat seurustelemaan kun nainen oli vastikään täyttänyt 16, mies melkein 18. Saivat lapsen pari kuukautta ennen kuin nainen täytti 18, naimisiin menivät suunnilleen puoli vuotta sen jälkeen.
Nykyään molemmat yli kolmekymppisiä, yhä olevat yhdessä ja vaikuttavat onnellisilta.
2 tällaista paria tulee kaikista samanikäisistä tuttavista mieleen. (olemme 30v)
Me olimme 19-vuotiaita.
Nyt 46-vuotiaita, kolme lasta joista vanhin 17 v.
Ollaan yhdä erittäin onnellisia ja rakastuneita. Reilut 25 vuotta naimisissa.
Isovanhempani, nyt molemmat jo haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Alkoivat seurustelemaan kun nainen oli vastikään täyttänyt 16, mies melkein 18. Saivat lapsen pari kuukautta ennen kuin nainen täytti 18, naimisiin menivät suunnilleen puoli vuotta sen jälkeen.
Nykyään molemmat yli kolmekymppisiä, yhä olevat yhdessä ja vaikuttavat onnellisilta.
Aika nuorina menivät naimisiin. Harvinaista nykyään.
Joo. Sama tyyppi tuolla sohvalla istuu kuin 23 vuotta sitten, kun olin 16.
Me myös! Alettiin seurustella 15 v, nyt 39 v.
Sisareni iski riparilla isosensa. Ovat yli nelikymppisiä nykyään.
Tiedän kolme sellasta "teiniparia" ja kaikki yhä yhdessä. Kaksi paria ovat nyt 35-40-vuotiaita ja kolmas pari on nyt 28v.
Isoveli ja sen vaimo alkoi seurusteleen 15-vuotiaina. Ovat edelleen yhdessä ja ovat nelikymppisiä.
Me :D olin 17 ja mieheni 19 kun aloimme seurustelemaan. Nyt olemme 28 ja 30 :))
Olin 17 ja mies 19. Ja vielä yhdessä .
Minä ja mieheni olimme molemmat 20-vuotiaita kun rupesimme seurustelemaan. Nyt ollaan oltu yhdessä 16 vuotta.
Tiedän yhden pariskunnan. Ovat nyt viisissäkymmenissä ja kovin onnellisia ainakin vaikuttavat.
Juu, me vähän alle nelikymppiset. Mutta oli tyhmää vakiintua noin nuorena, suhdetta painaa ongelmat, joiden laatua ei noin nuorena tajunnut, eikä silloin oikein itseäänkään vielä tuntenut. Eroa mietin jatkuvasti.
Voihan sitä joillekin käydä hyvinkin, ei paljastu mitään ikävää ja vielä kasvavatkin samaan suuntaan.
Mä olin 18 ja mies 19 v kun aloimme seurustella. Nyt olemme nelikymppisiä, lapsia 2 ja hyvin menee edelleen.
No me esimerkiksi. Olin 18, mies 19 kun aloimme seurustella. Nyt olemme 45- ja 46-vuotiaat. Naimisissa yli 20 vuotta. Onnellisia olemme!!