Tunnetteko ketään, jotka olisivat nuorina (alle 20v) alkaneet seurustelemaan ja yhä yhdessä?
Siis mielellään sellaisia, jotka ovat nykyään yli 25-vuotiaita.
Kommentit (77)
Me - aloimme seurustella, kun olimme 18- ja 19-vuotiaita. Nyt 35 ja 36, eli yhteisiä vuosia takana 17. Niistä naimisissa 11. Onnellisia olemme.
Itsemme lisäksi tuttavissamme on kolme pariskuntaa, jotka ovat teini-iästä asti yhdessä olleita nykyisiä nelikymppisiä.
Minä ja mieheni. Olin 18 ja hän 20 kun tapasimme. Nyt olemme olleet naimisissa yli 29 vuotta.
Me kans :) oltiin sillon 18 ja tänä vuonna täytetään 30. Samanikäinen kaveripariskunta alkoi yläasteella seurustelemaan ja ovat vieläkin yhdessä. Tosin ovat pitäneet taukoja välissä, niinkuin muutkin tuntemani yli 10v yhdessä olleet parit. Meillä ei taukoja ole ollut.
Me oltiin 18, nyt 47. Yhdessä edelleen :)
Minä ja mieheni. Olin 17v ja mies 18v, kun aloimme seurustella. Nyt olemme 37 ja 38v (kolme lasta: 18, 15 ja 13v). Edelleen yhdessä ja oikein tyytyväisiä olemme tämän hetken elämäntilanteeseen.
Siskoni oli miehensä kanssa 21-vuotta. Hieman yli täysi-ikäisinä alkoivat seurustella, menivät naimisiin, tekivät 3 lasta. Sisko kuoli 39veenä ja mies jäi leskeksi.
Mun vanhemmat. Menivät naimisiin 1966. Ovat vieläkin yhdessä.
Olin 19 kun tapasin nykyisen mieheni, hän oli 22. Nyt ollaan 26 ja 29, naimisissa mutta ei vielä lapsia. Jotenkin niin helppoa ollut, että uskoisin että tällä virralla ainakin 10 vuotta vielä porskuttaisi ennen suuria kriisejä, joita uskon perhe-elämän tuovan.
Me oltiin 18-vuotiaita, kun alettiin seurustella 40 vuotta sitten.
Me. 19-vuotiaina tavattiin ja nyt ollaan 43-vuotiaita. Edelleen onnellisia.
Minä ja mies aloitettiin 15v seurustelemaan ja nyt ollaan 41v. Nopeasti se aika menee.
Veljeni ja hänen vaimo. Samoin serkku ja hänen miehensä. Omat vanhempani ja kaksi äidin siskoa. Miesystäväni sisko. Näistä nuorin taitaa olla 38 v. Nää nyt tuli ekana mieleen.
Me ollaan seurusteltu 15-vuotiaasta saakka eli 23 vuotta on nyt oltu yhdessä :)
Minä ja mieheni, olemme nyt 30-vuotiaita. Minä olin seurustelun alkaessa 14-v. ja mies 15-v.
JOO MUTTA KYLLÄ HE OVAT PETTÄNEET
Erilaisista kaveriporukoista mitä on aikojen saatossa kertynyt, nii vain yksi pari (voiko olla tottakaan) . Tämä kaverini luulee, ettei kelleen muulle olis kelvanutkaan (puolitosissaan). Ja ikää yli 50
Kyllä tunnen: omat vanhempani, appivanhempani, täti puolisonsa kanssa noin esimerkiksi. Onhan niitä aika paljonkin.
Työkaveri. Olivat 18 kun alkoivat seurustelemaan ja eka lapsi 19v
No mies kyllästyi siihen Justiinaan muutaman vuoden kuluttua ja ollut ulkopuolisia suhteita. Suhteenpelastamislapsia tehty sittemmin kolme tai neljä. Nainen määrää tahdin siinä suhteessa ja mies pakenee muihin suhteisiin, mutta aviossa roikutaan. Molemmat yli 40 jo.
Pakkohan sitä on, jos on lapsikin.