Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeasti! En jaksa ihmisiä jotka valittavat kaikesta!

Vierailija
19.08.2018 |

Sairauksista, kokemistaan pikkuvääryyksistä, työkavereista, huonosta palvelusta....lähes kaikesta.

Kyseessä siis yhteinen illanvietto. Miksi muiden pitää kuunnella yhden valitusta koko ajan, valituksen aihe vaan vaihtuu! Muut eivät saa edes suunvuoroa tuolta yhdeltä pessimistiltä. Tarkoitus kuitenkin oli pitää hauskaa yhdessä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat aatokset. Minulla on tuollainen kaikestavalittaja työkaverina. Järkyttävän raskasta.

Sama homma, kaameaa ja vie tunnelmat alas kaikilta. Olen nykyään ottanut tavakseni hienovaraisesti yrittää saada häntä huomaamaan omaa negatiivisuuttaan ja tajuamaan, että se on tuhoisaa. Jossain määri n tämä on onnistunutkin ja hieman vähentänyt.

Vierailija
22/25 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olette toimineet valittajan kanssa? Myötäilette empaattisesti, kerrotte vastaavia omia valituksen aiheitanne vai pyritte vaihtamaan puheenaihetta?

Valittajan kanssa voi vaihtaa puheenaihetta. Jos ei onnistu, sulje korvasi ja ajattele jotain kivoja asioita. 

Ystävät ja satunnainenkin seura kannattaa valita huolella. Negatiivisuus on erittäin epäterveellistä myös sivulliselle. Karsi ystäväpiiristäsi negatiiviset. Karsi ystäväpiiristäsi myös teennäiset ja pinnalliset. Menetät kyllä 90% ihmissuhteistasi, mutta et menetä mitään, koska yksin omien ajatustesi seurassa on aina mukavampaa kuin negatiivisen, teennäisen tai pinnallisen ihmisen seurassa. Älä mene juhliin ym. edes kohteliaisuudesta, jos kerran tiedät että siellä on sellaisia ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku valittaa vaivojaan, kerron toimivani psykiatrian alalla ja ehdotan, että aletaan älypuolen ongelmista. Yleensä kitisijälle tapahtuu ihmeparantuminen, ainakin valitus loppuu siihen.

Älypuolen ongelmista,hehe,et taida olla kauhean älykäs

Täytyy käyttää sanoja, joita vastapuoli ymmärtää,

Sinäkin ymmärsit.

Vierailija
24/25 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat aatokset. Minulla on tuollainen kaikestavalittaja työkaverina. Järkyttävän raskasta.

Sama homma, kaameaa ja vie tunnelmat alas kaikilta. Olen nykyään ottanut tavakseni hienovaraisesti yrittää saada häntä huomaamaan omaa negatiivisuuttaan ja tajuamaan, että se on tuhoisaa. Jossain määri n tämä on onnistunutkin ja hieman vähentänyt.

Mun työkaveri sanoo ylpeänä olevansa "realisti". Ei edes häpeä.

Vierailija
25/25 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ otan osaa, tuollaiset tyypit on kuin työpaikan syöpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän