Onko joku saanut sosiaalista luottoa?
Kommentit (11)
Ilmeisesti liian vähän ihmiset tätä tajuavat hakea. On köyhille suunnattu kuluton luotto.
Kaikki suomalaiset saavat sosiaalista luottoa, niin ettei mitään määrään. Suomi on veronkäräämisen paratiisi.
Mun exä sai, piti mennä eka velkaneuvontaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä sai, piti mennä eka velkaneuvontaan.
Mitä ne velkaneuvonnassa tekevät? Toteavat että voivoi on velkaa, älä ota enempää?
Jos ei saa luottokorttia, voiko siis saada hyväntekeväisyyslainaa?
Mä jouduin kerran ottamaan sosiaalista luottoa toimeentulotuen sijaan eli en saanut opintolainaa (maksuhäiriömerkintä) ja opintotuki ei riittänyt elämiseen kun oli lapsiakin elätettävänä. Muutaman kuukauden velkauduin 300€/kk kunnes lopetin opinnot koska en voinut tai halunnut velkaantua lisää. Jatkoin opintoja myöhemmin kun sain opiskella työttömyyskorvauksella.
Vierailija kirjoitti:
Mä jouduin kerran ottamaan sosiaalista luottoa toimeentulotuen sijaan eli en saanut opintolainaa (maksuhäiriömerkintä) ja opintotuki ei riittänyt elämiseen kun oli lapsiakin elätettävänä. Muutaman kuukauden velkauduin 300€/kk kunnes lopetin opinnot koska en voinut tai halunnut velkaantua lisää. Jatkoin opintoja myöhemmin kun sain opiskella työttömyyskorvauksella.
Eikös sossu maksa opintolainan ellei sitä saa?
?