Mikä on horoskooppimerkkisi?
Olisi mielenkiintoista lukea myös millaisia olette luonteeltanne! Kirjoita ensin horoskooppimerkkisi ja perään kuvaus itsestäsi :)
Tiukkapipoille huomautus: Tämä on leikkimielellä tehty kysely!
Kommentit (109)
Leijona olen. Ja tyypillinen leijona eli kaikinpuolin loistava, ihana ihminen.
Syöpä: hiljainen, sosiaalisesti hieman kömpelä introvertti ja ehkä vähän erakko.
Leijona, mielisairas huumorintajuinen AV palstailija jolla riittää myötätuntoa elämässään epäonnistuneille ja myöskin onnistuneille.
Mikäs ite oot AP?
Kaksonen: reilu, ystävällinen, empaattinen, oikukas, herkkä, luova, kärsimätön.
Kauris, omissa oloissaan viihtyvä.
Jousimies
Häseltäjä, vahingoniloinen, tiedonjanoinen, joskus sanottu lapselliseksi. Viihdyn omissa oloissani.
Rapu, ailahtelevainen ja pitkävihainen.
Vesimiesnainen. .spontaani, taiteellinen, iloinen hulda huoleton 😄
Härkä
Aika itsepäinen, äkkipikainen.
Rapu. Herkkä, koti-ihminen, vähän ristiriitainen ja kohtele mua huonosti niin käännän selkäni sinulle ikuisesti.
Kalat
Harmaa, kauniista paikoista ja hetkistä pitävä, luotettavaksi pyrkivä ja haahuileva.
Skorpioni: kiinnostaa ns. synkät asiat, rajatieto, musta huumori, itsepäinen, tietyn aggressiivisuuden tunnistan (en tarkoita ns. wt-elämämkoulu -aggressiota), kostonhaluinen, pitkävihainen...ja jotta ei ihan synkäksi mene niin hyvät puolet: luotettavuus, kyky yksinoloon, tärkeiden asioiden ja lähimmäisten puolesta taistelu, asioiden tonkija/selvittäjäluonne, paljastaa harvoille sisimpiä ajatuksiaan ja tunteitaan, ystäviä kourallinen, mutta ne ovatkin sitten todella sydänystäviä
Olen leijona ja en todellakaan mikään tiukkapipoinen.
Vierailija kirjoitti:
Rapu. Herkkä, koti-ihminen, vähän ristiriitainen ja kohtele mua huonosti niin käännän selkäni sinulle ikuisesti.
Niin juuri, tuollainen se rapu on ❤
Neitsyt.
Sadistisen tiukkis superego. Neuroottinen.
Kaksonen.
Rauhallinen mietiskelija. Hyvä kuuntelija. Lojaali ystävä sellaiselle joka päästää lähelleen.
Oinas
Herkkä, tunteellinen, omissa oloissa viihtyvä, rauhallinen ja empaattinen sekä itsepäinen.
Leijona, ihan itteäni täynnä olen.