Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytölle Yonna nimeksi?

Vierailija
02.05.2006 |

Mieheni on englantilainen eli hänen sukunsa lausuisi Jonnan " zona" , siksi olemme miettineet Yonna-muotoa. Nimi lausuttaisiin siis " jonna" ja kirjoitetaisiin Yonna. Mielipiteitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi nimeksi Yonnaa, kuulostaa kummalliselta. Itse kylla kerron ihmisille miten nimeni kirjoitetaan, muuten siita tosiaan tulee Yonna. Paras oli Yolanda! Tai kun lahettelen sahkoposteja, saan vastauksena ' hello Joanna' eli luulevat etta kiireissanin kirjoitin nimeni vaarin.

Jos aiotte asua Suomessa, laittakaa vaan Jonna. Jos taas Englannissa, ei se haittaa etta taytyy aina kertoa ihmisille miten nimi kirjotetaan. Taalla on nykyaan muotia etta ihmiset joilla on ihan tavalliset nimet kirjoittavat ne jollain kummallisella tavalla, erottuakseen massasta: Traci, Nikki, Kelli, jne. Niidenkin taytyy sanoa miten nimi kirjoitetaan, muuten se kaantyy takaisin ihan tavalliseksi Kellyksi tms.

Vierailija
2/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala nimi yo-anna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka paikassa sanomaan että mun nimi on Jonna mutta se kirjoitetaan Y:llä. Siis ainakin Suomessa.

Vierailija
4/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomaan, että miten se sanotaan tai kirjoitetaan.

Itselläni on sen tapainen nimi, että aina olen saanut sanoa, että miten se kirjoitetaan ja se on ärsyttävää. (vaikka nimi onkin ihan suomalainen)

Vierailija
5/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonna lausutaan todellakin jonna... yonna on hupaisa....

Vierailija
6/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan ap, annatte nimen Jonna ja sitten vaan opetatte sen toisen puolikkaan suvun sanomaan sen nimen oikein. Itse aikoinani Englannissa oleskellessani sain opettaa ihmisiä sanomaan nimeni oikein. " Jyyla" ei oikein kivalta kuulostanut ;)

Vierailija
7/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi jotain sellaista nimeä, joka olisi kansainvälinen ja kaunis. Vaikka Laura, Nina, Tiina, Emilia, Annika ...