Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekundäärinen lapsettomuus. Millaisia kokemuksia ja miten " tarina" päättyi..

Vierailija
02.05.2006 |

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tulin raskaaksi, meni kesken RV kaheksalla. Pari kuukautta siitä tärppäsi uudelleen ja tuollahan se maailman suloisin pikkukakkonen hauskuuttaa isoveljeään :)

Toivoa on aina!

Vierailija
42/51 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväisiä ollaan kaikin puolin (esim. ikäeroon...), ensimmäinen lähti alulle 3. yrityskerrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen olevani sekundäärisesti lapseton. Yksi lapsi ja sen jälkeen neljä keskenmenoa. Että bambam vaan itsellenne.

Vierailija
44/51 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsi neljännen koeputkihedelmöityshoidon tuloksena. Ilman ehkäisyä oltu nyt pari vuotta eikä toivoakaan toisesta lapsesta ilman hoitoja. Koen siis kärsiväni hedelmättömyydestä vaikka lapsi jo onkin.

Vierailija
45/51 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tiedä, millaista on haluta olla äiti... Sitä koskaan saamatta.

Äläkä väheksy sitä lasta, joka sai elää, sanomalla että olet LAPSETON!! Sekundäärisesti tai ei, sinä et arvosta lastasi jos voit sanoa kärsiväsi lapsettomuudesta.. Ihan kuin hän ei olisi sinulle tarpeeksi.

Mietipä asiaa.

Vierailija
46/51 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jo kun olin ihan luopunut toivosta, tulin viime vuonna raskaaksi, mutta meni kesken rv 13 ja sitten tulin taas raskaaksi melkein heti saman tien, mutta taas meni kesken rv 13.

En enää tiedä pitäisikö tässä enää toivoa vai mitä, mutta toisaalta olen hyvin kiitollinen ja onnellinen ihanasta esikoisesta. Koitan keksiä itselleni jatkuvasti kaikkea kivaa jota ei voisi tehdä vauvan kanssa että ei tuntuisi niin kurjalta. Mutta kaikki nämä jutut eivät korvaa sitä mitä oikeasti haluaisin, sen toisen lapsen.

Että tällainen tarina, onnellista loppua ei tässä ole.

Vierailija
47/51 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen 7 vuotta ilman ehkäisyä. Nyt raskaana.

Vierailija
48/51 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vain yksinkertaisesti surettaa sun lapsesi puolesta.. Älä ainakaan ikinä puhu ääneen kenenkään läsnäollessa sekundäärisestä lapsettomuudestasi, sen verran naurettavaa ja keskenkasvuista tuo on.. Mulle-kaikki-heti-nyt!!

Vierailija
49/51 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ulkopuolisen on sitä turha kyseenalaistaa. Toiseksi, et tiedä pätkääkään elämästäni. Eli jatka omaasikin, joka selvästi ei kovinkaan kompleksiton.

6

Vierailija
50/51 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kyllä jaottelua... ymmärsin asian niin että sekundäärisesti lapseton on lapseton jonkin mutkan kautta... vaikka kilpirauhasen toiminta häiriön vuoksi.

Mutta nyt voin osallistua keskusteluun, kun tiedän mitä tuo tarkoittaa. Jos on lapsen yritystä vuosi takana pitäis pitää suu kiinni!! Eri asia on jo jos on lapsen yritystä 15 vuotta takana esikoisen saannin jälkeen. Mutta siltikään ei ole lapseton jos on jo saanut lapsen.

t 2 lapsen onnellinen äiti, joka vaan tykkää kommentoida joka asiaan... ja jonka lähipiirissä monta lapsetonta. Sellaista oikeasti lapsentonta...

Vierailija
51/51 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas pimeetä porukkaa. Teille vauhkoojille (kiroilut ym. muu teineily) sanon rumasti, että parempi kun ootte lapsettomia kun noin kahjoja ootte!

T. pian kolmannen lapsen äiti