Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 % naissinkuista ei halua parisuhdetta

Vierailija
19.08.2018 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808182201109969_u0.shtml

Vaan haluaa olla ja elää sinkkuna. Sinkkumiehistä taas lähes kaikki haluaa parisuhteen.

Ei nainen halua miestä enää nykyään riesakseen.

Kommentit (239)

Vierailija
101/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on yleensä enemmän eron syy kuin miehet. Monista naisista tulee käsittämättömiä nalkuttajia. Ja uskokaa tai älkää, mutta olen nainen itsekin. Otin ihan tavismiehen aikoinaan ja nyt oltu yhdessä 13 vuotta ja miehellä erittäin hyvä ammatti ja hyvä palkka, joista en tiennytkään kun teineinä pariuduttiin.

Mites sun miehen ammatti ja palkka asiaan liittyy :O ?

Siten että varmaan olis monelle naiselle kelvannut jos olisivat tienneet mitä tulevaisuudessa tuo mies tekee työkseen. Naiset kun on miehen lompakon perässä pääasiassa.

Osa on.

Valtaosa miehistä haluaa kauniin ja hoikan naisen, vaikka heidän omasta peilistään näkyisi karvainen mursu. Arvostan kyseisten miesten huumorintajua.

Kaikki haluaa parasta mitä saa. Naiset vain ei kykene edes suhteutamaan omaa tasoaan.

Kyllähän se oma taso on kirkkaasti selvillä. Naisen elämänlaatu laskee parisuhteessa, joten naiset mieluummin nauttivat elämästään yksin kuin laskevat elämänlaatuaan epämieluisan kumppanin takia. Miehellä parisuhde kohottaa elämänlaatua ja tyytyväisyyttä, joten niille on sama tyytyä siihen mitä saa.

Tällä asenteella ei sitä hyvää miestä olekaan saamassa.

Vierailija
102/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi tapailusuhde, jossa molemmilla oma asunto/talous. Olen introvertti ja tarvitsen omaa tilaa ympärilleni, olisi kauhistus jos joku olisi koko ajan läsnä.

Jostain syystä on syntynyt käsitys, että miehet pitävät tuollaista järjestelyä jotenkin avoimena suhteena tms. jossa on lupa olla muidenkin kanssa. Itse olen yhden kanssa kerrallaan ja mielestäni asumiskuviot tms. eivät uskollisuuteen vaikuta jos ihminen on luonteeltaan uskollinen. Olen ehkä tavannut miehiä, joilla on tarve hallita ja kontrolloida naista. Toisaalta tämä tuntuu olevan aika yleistä käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on yleensä enemmän eron syy kuin miehet. Monista naisista tulee käsittämättömiä nalkuttajia. Ja uskokaa tai älkää, mutta olen nainen itsekin. Otin ihan tavismiehen aikoinaan ja nyt oltu yhdessä 13 vuotta ja miehellä erittäin hyvä ammatti ja hyvä palkka, joista en tiennytkään kun teineinä pariuduttiin.

Siten että varmaan olis monelle naiselle kelvannut jos olisivat tienneet mitä tulevaisuudessa tuo mies tekee työkseen. Naiset kun on miehen lompakon perässä pääasiassa.

Osa on.

Valtaosa miehistä haluaa kauniin ja hoikan naisen, vaikka heidän omasta peilistään näkyisi karvainen mursu. Arvostan kyseisten miesten huumorintajua.

Kaikki haluaa parasta mitä saa. Naiset vain ei kykene edes suhteutamaan omaa tasoaan.

Kyllähän se oma taso on kirkkaasti selvillä. Naisen elämänlaatu laskee parisuhteessa, joten naiset mieluummin nauttivat elämästään yksin kuin laskevat elämänlaatuaan epämieluisan kumppanin takia. Miehellä parisuhde kohottaa elämänlaatua ja tyytyväisyyttä, joten niille on sama tyytyä siihen mitä saa.

Tasosta jankuttaja ei puhu elämänlaadusta tai tunteista. Tasoista jankuttaja puhuu ulkonäöstä ja rahasta.

Vierailija
104/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu luultavasti siitä, että suurin osa tarjolla olevista miehistä on täysiä mänttejä joiden ottaminen pitempiaikaisesti elämään pakottaa tekemään kompromisseja joita ei haluta tehdä. Nainen tykkää harrastaa vaikka korkeakulttuuria josta miehet eivät ole kiinnostuneita - duunarimiehen kanssa, jonka harrastukset ovat lähinnä juopottelu ja autonrassaus,  parisuhteen ylläpitäminen pakottaisi naisen ainakin joissain määrin luopumaan omista kiinnostuksenkohteistaan sillä miehet ovat vähemmän halukkaita tinkimään omistaan. Tämä ilmiö luultavasti johtaa siihen että naiset ovat mielummin ilman, sillä he eivät tiedä että heillä olisi ainakin hyvällä tuurilla mahdollisuus saada samat kiinnostuksenkohteet ja elämänarvot jakava mies eikä pelkkiä junttiduunareita.

Vierailija
105/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

le kirjoitti:

Johtuu luultavasti siitä, että suurin osa tarjolla olevista miehistä on täysiä mänttejä joiden ottaminen pitempiaikaisesti elämään pakottaa tekemään kompromisseja joita ei haluta tehdä. Nainen tykkää harrastaa vaikka korkeakulttuuria josta miehet eivät ole kiinnostuneita - duunarimiehen kanssa, jonka harrastukset ovat lähinnä juopottelu ja autonrassaus,  parisuhteen ylläpitäminen pakottaisi naisen ainakin joissain määrin luopumaan omista kiinnostuksenkohteistaan sillä miehet ovat vähemmän halukkaita tinkimään omistaan. Tämä ilmiö luultavasti johtaa siihen että naiset ovat mielummin ilman, sillä he eivät tiedä että heillä olisi ainakin hyvällä tuurilla mahdollisuus saada samat kiinnostuksenkohteet ja elämänarvot jakava mies eikä pelkkiä junttiduunareita.

Joo, ja naiset kanssa ovat ihan uskomattomia mänttejä, kun eivät tykkää autoharrastuksesta.

Vierailija
106/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo olla sinkku, kun seksiä ja läheisyyttä saa milloin haluaa. Tavallisella miehellä tämä ei onnistu, joten seksin ja läheisyyden saanti on parempi turvata parisuhteella.

Vierailija
107/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään pahaa ole vaikkei haluaisi miestä tai naista. Useimmat kuitenkin haluavat. Minä haaveilen suhteesta, jossa kumpikin säilyttää oman kotinsa.

Minulla on tuollainen suhde. Minä ja nykyinen mies asumme omissa kodeissa ja ei ole aikomustakaan muuttaa yhteen. Molemmat ollu naimisissa ja molemmilla oli sama ns unelma. Jos joskus löytyy kumppani, niin omat kodit ja ei nähdä joka päivä. Viisi vuotta näin on mennyt jo ja suhde tuntuu edelleen tuoreelta juuri sen takia, koska molemmilla omakin elämä. Näemme 3-4 kertaa viikossa ja enemmän nähdään kun matkustetaan. Matkat on ainoat pitemmät ajat yhdessä. Tämän vklopun olen ollut yksin ja lueskellu kirjoja ja käynyt kävelyllä. Torstaina nähtiin viimeksi ja tänään hän soitti jos mentäisi huomenna ulos syömään ja leffaan ja menisin hänen luokse yöksi. Näin teen.

Vierailija
108/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ja naisilla näyttää olevan kovin erilaiset intressit. Kaipa meidän miestenkin täytyy sitten alkaa elämään vain itseämme varten: ruveta sugar daddyiksi, käydä huorissa, juhlia sekä harrastella oman mielemme mukaan, luoda uraa ja teettää jälkikasvua sitten vuokrakohduissa, jotta saamme nauttia samoista eduista kuin naisetkin. Tässä on tulevaisuus.

Vierailija
109/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo olla sinkku, kun seksiä ja läheisyyttä saa milloin haluaa. Tavallisella miehellä tämä ei onnistu, joten seksin ja läheisyyden saanti on parempi turvata parisuhteella.

Mitä sinulle on tämä läheisyys tai parisuhde?

Vierailija
110/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa on.

Naisen elämänlaatu laskee parisuhteessa? Aika erikoinen väittämä - jos näin, niin miksi ihmeessä yksikään nainen suhteeseen alkaisi?

Vierailija
111/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulle on tämä läheisyys tai parisuhde?

Nainen saa henkistä läheisyyttä ystäviltään ja väliaikaista fyysistä läheisyyttä komeilta miehiltä. Parisuhteessa saa samat asiat, mutta joutuu jakamaan myös muun elämän ja tekemään kompromisseja. Miehenä ystävyys ei usein ole henkistä läheisyyttä eikä väliaikaista fyysistä läheisyyttäkään ole valtaosalle tarjolla, joten on parempi jakaa elämä jonkun kanssa.

Vierailija
112/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Uutisen mukaan 80% naissinkuista ja 90% miessinkuista haluaa parisuhteen. Eli mikä tuossa nyt on muka niin iso ero? Toki on enemmän niitä sinkkuja naisissa kuin miehissä, jotka haluavatkin pysyä sinkkuna, mutta silti valtaosa kummankin sukupuolen sinkuista haluaa parisuhteen.

Vierailija
113/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa jankkaamista. Iltaan mennessä ootte saaneet riideltyä jo varmaan 20 sivua tästä aiheesta.

Vierailija
114/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Uutisen mukaan 80% naissinkuista ja 90% miessinkuista haluaa parisuhteen. Eli mikä tuossa nyt on muka niin iso ero? Toki on enemmän niitä sinkkuja naisissa kuin miehissä, jotka haluavatkin pysyä sinkkuna, mutta silti valtaosa kummankin sukupuolen sinkuista haluaa parisuhteen.

Oikeasti ero on vielä hieman suurempi, sillä alle 80 % naissinkuista ja yli 90 % miesinkuista haluaisi parisuhteen. Ja kun tähän lisää sen faktan, että miehiä on kaikissa alle 55-vuotiaissa ikäluokissa enemmän, niin huomataankin, että niitä parisuhteeseen haikailevia, perheenperustamisiässä olevia miehiä onkin aika lailla enemmän kuin vastaavia naisia.

Vierailija
115/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa on.

Tällä asenteella ei sitä hyvää miestä olekaan saamassa.

Miksi niin luulet? Itse ajattelin olevani ikisinkku ja hyvin urakeskeinen. Sitten tapasin mieheni ja suunnitelmat muuttui täysin. Menin naimisiin, muutimme maailman ääriin miehen työn takia , saimme lapsia ja koulutuksellani ei täällä ole merkitystä. Elämä meni toisin kuin suunnittelin, mutta tämän miehen ja suhteen ihan vapaaehtoisesti valitsin tietoisena siitä ettei plan a ole mahdollinen. Joku toinen olisi valinnut toisin. Jokainen joutuu ne plussat ja miinukset itse miettimään.

Vierailija
116/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ja naisilla näyttää olevan kovin erilaiset intressit. Kaipa meidän miestenkin täytyy sitten alkaa elämään vain itseämme varten: ruveta sugar daddyiksi, käydä huorissa, juhlia sekä harrastella oman mielemme mukaan, luoda uraa ja teettää jälkikasvua sitten vuokrakohduissa, jotta saamme nauttia samoista eduista kuin naisetkin. Tässä on tulevaisuus.

Mä alan pikkuhiljaa kallistua tämän kannalle. Tuntuu, että yhteiskuntaa muokataan koko ajan vain naisten ehdoilla ja naisille sopivammaksi. Meidän miesten, etenkin sinkkumiesten, täytyy alkaa pitää puoliamme vähän hanakammin. Ei se niin voi olla, että roolimme on toimia vain sotilaina, työläisinä ja veronmaksajina yhteiskunnassa, joka on naisia varten sunniteltu.

Vierailija
117/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valtaosa naisista ole edes instassa, joten siitä ryhmästä on tyhmää tehdä johtopäätöksiä kaikista naisista. Enemmistö ei halua huomiota, fiksuista naisista ei juuri kukaan, ainakaan huomiota pelkän ulkonäön perusteella.

Mutta niitä normaaleja naisia tämä epähaluttavin 10% miehistä ei naisiksi edes noteeraa, kaikki yli 25 vuotiaat naiset on kuulemma jämiä jne. 

Maailman suurin ongelma on ylikansoitus, on pelkästään tervettä että ne jotka eivät tunne kovaa paloa pariutumiseen, jäävät onnellisesti sinkuiksi.

Vierailija
118/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykymiehet varsinkin suomalaiset on ikävystyttäviä mammanpoikia joilla kaikilla vaikea lapsuus ei kiitos..  ulkomaiset parempia.

Ulkomaisten deittailusta on sekin etu, että kielimuuri auttaa peittämään epämiellyttävän luonteen.

Vierailija
119/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään pahaa ole vaikkei haluaisi miestä tai naista. Useimmat kuitenkin haluavat. Minä haaveilen suhteesta, jossa kumpikin säilyttää oman kotinsa.

Minulla on tuollainen suhde. Minä ja nykyinen mies asumme omissa kodeissa ja ei ole aikomustakaan muuttaa yhteen. Molemmat ollu naimisissa ja molemmilla oli sama ns unelma. Jos joskus löytyy kumppani, niin omat kodit ja ei nähdä joka päivä. Viisi vuotta näin on mennyt jo ja suhde tuntuu edelleen tuoreelta juuri sen takia, koska molemmilla omakin elämä. Näemme 3-4 kertaa viikossa ja enemmän nähdään kun matkustetaan. Matkat on ainoat pitemmät ajat yhdessä. Tämän vklopun olen ollut yksin ja lueskellu kirjoja ja käynyt kävelyllä. Torstaina nähtiin viimeksi ja tänään hän soitti jos mentäisi huomenna ulos syömään ja leffaan ja menisin hänen luokse yöksi. Näin teen.

Onpa mielenkiintoista huomata että tuollaisia naisia on oikeastikkin olemassa, jotka haluavat suhteen jossa molemmat pitävät oman kotelonsa eikä ole tarvetta muuttaa yhteen. Vielä kun teidänlaisianne löytäisi jostain.

Vierailija
120/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valtaosa naisista ole edes instassa, joten siitä ryhmästä on tyhmää tehdä johtopäätöksiä kaikista naisista. Enemmistö ei halua huomiota, fiksuista naisista ei juuri kukaan, ainakaan huomiota pelkän ulkonäön perusteella.

Mutta niitä normaaleja naisia tämä epähaluttavin 10% miehistä ei naisiksi edes noteeraa, kaikki yli 25 vuotiaat naiset on kuulemma jämiä jne. 

Maailman suurin ongelma on ylikansoitus, on pelkästään tervettä että ne jotka eivät tunne kovaa paloa pariutumiseen, jäävät onnellisesti sinkuiksi.

Instagram oli esimerkki. Sitä tuo "esim." tarkoittaa. Sinä esität väitteen naisten enemmistöstä ihan mutupohjalta. Minusta tuollainen argumentointi on paljon heikompaa.

Ja loppuun vielä pepusta vedettyjä prosentteja ja miesten syyllistämistä mutupohjalta. Huoh. Joo, mun IG-esimerkki oli tosi tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan