Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 % naissinkuista ei halua parisuhdetta

Vierailija
19.08.2018 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808182201109969_u0.shtml

Vaan haluaa olla ja elää sinkkuna. Sinkkumiehistä taas lähes kaikki haluaa parisuhteen.

Ei nainen halua miestä enää nykyään riesakseen.

Kommentit (239)

Vierailija
41/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vaikka kuinka monia hyviä miehiä jotka sinkkuja... Ei kelpaa naisille ei.

Vierailija
42/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sinkkumies joka ei tahdo parisuhdetta.ä, koska parin vuoden jälkeen jokainen nainen on aloittanut vaatimaan jotain muuta mitä olen. jos muuttuisin saisin tehdä sitä lopun elämää onnettomana. Eivät kai tiedä mitä itse haluavat. Yksin on mukavaa ja rahaakin jää enemmän käteen. Molempia sukupuolia koskee tämä ongelma että tavallisuus ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on niin vaikeaa pysyä hoikkana? Olen hoikka nainen 40v ja vientiä ollut ihan aina. Siis ihan aina! Ja ei mitään ongelmaa olla hoikkana. En ymmärrä miksi pitää mussuttaa sitä ruokaa niin mahdottomasti että painaa 100kg ja sitten itkeä ettei kukaan tykkää. Tämä nyt miehille ja naisille molemmille. En ymmärrä miksi täytyy syödä itsensä ylipainoiseksi.. ihan sairasta.

Samaa ihmettelen. Ihan kauheeta miten ylipainoista kansa nykyään on. Sairaudet on räjähtänyt käsiin..

Tämän ketjun aihe ei liity ylipainoon mitenkään. Aiheena in se että viidesosa sinkkunaisista ei edes halua pariutua.

Vierailija
44/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on niin vaikeaa pysyä hoikkana? Olen hoikka nainen 40v ja vientiä ollut ihan aina. Siis ihan aina! Ja ei mitään ongelmaa olla hoikkana. En ymmärrä miksi pitää mussuttaa sitä ruokaa niin mahdottomasti että painaa 100kg ja sitten itkeä ettei kukaan tykkää. Tämä nyt miehille ja naisille molemmille. En ymmärrä miksi täytyy syödä itsensä ylipainoiseksi.. ihan sairasta.

Tässä tulikin esille sinun vikasi ja se löytyy sieltä korvien välistä. Vink, vink.

Vierailija
45/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et löydä parisuhdetta, vika on sinussa.

Jokainen voi katsoa sinne peiliin. Turha se on aina muita syytellä.

Vierailija
46/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on realistisia. Hyvää miestä on vaikea löytää.

Just joo. Hyviä miehiä on pilvin pimein eikä he kelpaa naisille 😂

Missäköhän todellisuudessa elät? Okei ehkä niitä on, mutta mistä löytää..Itse törmännyt ihan järkyttäviin yksilöihin.

No itselläni on sellainen ollut nyt kymmenen vuotta. Ystäväpiirissä myös kaikilla naisilla pitkäaikainen hyvä mies. En tunne järkyttäviä miehiä ollenkaan.. en tiedä missä piireissä sinä itse oikein liikut ja missä todellisuudessa SINÄ oikein elät?

Nainen on ollut jo pitkään. Mutta jos vartavasten lähtisin, en ole vielä saanut vastausta tähän.

Vierailija
47/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että nuo on ne parikymmentä prosenttia ujoja ja hiljaisempia naisia, ja ne on lukeneet verkosta sensuroimattomia miesten ajatuksia. Nimimerkillä onneksi ehdin pariutua itse ennen kuin miehet keksi nettikeskustelut.

Se, että miehesi sensuroi ajatuksensa ennen kuin esittää ne sinulle tekee hänet paremmaksi miten?

Omat negatiiviset kokemukseni miehistä ovat kyllä ihan todellisesta elämästä eikä netti ole myöskään muuttanut näkemyksiäni miehistä.

Vierailija
48/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan haluaa olla ja elää sinkkuna. Sinkkumiehistä taas lähes kaikki haluaa parisuhteen.

Miksi jätät sanomatta , että sinkkunaisista 80% haluaa myös parisuhteen? Eli 4/5 Ei halua elää sinkkuina, hemmetin iso osa.

Vierailija
49/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on pelkkiä naisia niin ei ihme kun miehiä haukutaan. Muistakaa se. Ei miehet millään vauvapalstalla käy.

Tähän kohtaan pitäisi pistää OIKEAT miehet. Kyllä täällä kaikenlaisia jämiä, mt-ongelmaisia jne pyörii ulisemassa. Toki muutama fiksun kuuloinen aidosti yksinäinenkin on mukaan sotkeutunut.

Vierailija
50/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaankohan näissä tilastoissa huomioon se että osa naisista seurustelee naisen kanssa... lasketaanko heidätkin "sinkuiksi"?

Vierailija
51/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No noin minä toitotin kaikille sinkkuaikanani. Ihanaa olla sinkku. Saa mennä ja tulla miten haluaa. Ei tartte siivota miesten jälkiä.

Koko ajan sisimmässäni toivoin parisuhdetta.

Vierailija
52/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin parisuhteen, mutta en kelpaa miehille muuhun kuin seksiin, vaikka ensin annetaan ymmärtää muuta. En enää uskalla harrastaa seksiä, kun en kuitenkaan saa pysyvää suhdetta. 

Vierailija
53/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että nuo on ne parikymmentä prosenttia ujoja ja hiljaisempia naisia, ja ne on lukeneet verkosta sensuroimattomia miesten ajatuksia. Nimimerkillä onneksi ehdin pariutua itse ennen kuin miehet keksi nettikeskustelut.

Tai sitten vain naisia jotka viihtyvät paremmin sinkkuina eivätkä koe paineita elää perinteisessä liitossa, näitäkin löytyy. Mummoni otti eron vanhemmalla iällä ja kiitää parhaillaan pitkin maailmaa vailla pakkoa tehdä kompromisseja lasten ja miehen vuoksi. On aina ollut itsenäinen tuulispää, mutta perusti perheen puhtaasti siksi että niin on ollut tapana.

Mahtava mummo! Arvostan!

Mitä arvostamista tuossa on, että tekee lapsia ja rakentaa elämän miehen kanssa vain sosiaalisesta paineesta. Ja tuhoaa tämän viattoman miehen elämän ja hänen luottamuksensa toiseen ihmiseen. Lapsetkin varmaan "ylpeitä" äidistään. Tuntevat itsensä todella "rakastetuiksi".

Vierailija
54/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jokainen saa elää parhaaksi katsomallaan tavalla ja taatusti sinkkuna olemisessa on omat hyvät puolensa. Itsekkin olisin 20 vuotiaana rastinut ruudut, en halua parisuhdetta, perhettä enkä lapsia. 22vuotiaana olin naimisissa ja ns. Pullat uunissa. Ihmisten elämäntilanteet vaihtelee. Pitkästä suhteesta eronnut voi haluta jatkaa sinkkuna tavoittelematta parisuhdetta ja ikisinkku voi pariutua jos sopiva kumppani osuu kohdalle.

Vierailija
55/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia ovat rypäleet.

Vierailija
56/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Ihan kauheeta miten ylipainoista kansa nykyään on. Sairaudet on räjähtänyt käsiin..

Tämän ketjun aihe ei liity ylipainoon mitenkään. Aiheena in se että viidesosa sinkkunaisista ei edes halua pariutua.

Vai viidesosa sinkkunaisista ei kelpaa sellaisille miehille, joita itse haluavat ja koittavat nyt esittää, että kyse on omasta valinnasta?

T:yksi sinkkunainen, joka kärsii yksinäisyydestään.

Vierailija
57/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, hyvän miehen etsiminen on rankkaa ja vaatii myös tuuria, että sellaiseen törmää ja tunteet ovat vielä molemminpuoliset. Parhain puoliso on lottovoitto, huono puoliso tekee vain enemmän tuhoa mitä hyvää elämään. Siksi kannattaakin olla hyvin tarkka kenen kanssa seurustelee.

Vierailija
58/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ne on jo kokeneet sen suuren rakkauden ja tietävät ettei toista löydy (minä) On elämällä muutakin tarjottavaa kuin rakkautta.

Suuri rakkaus josta piti lähteä tai tuli jätetyksi? Voi kuule, et ole suurta rakkautta sitten kokenut.

Oikea rakkaus kestää KAIKEN ja vain kuolema erottaa.

Vierailija
59/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vain naisia jotka viihtyvät paremmin sinkkuina eivätkä koe paineita elää perinteisessä liitossa, näitäkin löytyy. Mummoni otti eron vanhemmalla iällä ja kiitää parhaillaan pitkin maailmaa vailla pakkoa tehdä kompromisseja lasten ja miehen vuoksi. On aina ollut itsenäinen tuulispää, mutta perusti perheen puhtaasti siksi että niin on ollut tapana.

Mahtava mummo! Arvostan!

Mitä arvostamista tuossa on, että tekee lapsia ja rakentaa elämän miehen kanssa vain sosiaalisesta paineesta. Ja tuhoaa tämän viattoman miehen elämän ja hänen luottamuksensa toiseen ihmiseen. Lapsetkin varmaan "ylpeitä" äidistään. Tuntevat itsensä todella "rakastetuiksi".

Eiköhän jokaiselle lapselle tärkeintä ole se, että vanhemmat ovat onnellisia. Eihän aikuiset lapset vanhempiaan enää tarvitse. Ei se lapsien saaminen sitä tarkoita, että olet elinkautisessa vankilassa. Jokainen järkevä ihminen sen tajuaa.

Vierailija
60/239 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ne on jo kokeneet sen suuren rakkauden ja tietävät ettei toista löydy (minä) On elämällä muutakin tarjottavaa kuin rakkautta.

Suuri rakkaus josta piti lähteä tai tuli jätetyksi? Voi kuule, et ole suurta rakkautta sitten kokenut.

Oikea rakkaus kestää KAIKEN ja vain kuolema erottaa.

Mikään ei ole automaattisesti pysyvää paitsi kuolema. Tässäkään ei kerrottu mihin suhde päättyi. Voihan olla, että puoliso kuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi