20 % naissinkuista ei halua parisuhdetta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808182201109969_u0.shtml
Vaan haluaa olla ja elää sinkkuna. Sinkkumiehistä taas lähes kaikki haluaa parisuhteen.
Ei nainen halua miestä enää nykyään riesakseen.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua niin sitten ei halua. Ihmettelen tätä naisten harrastamaa miesvihaa palstalla.. yleensä naiset itse ovat suurempi ongelma toisilleen kuin miehet. Jos mietin omaa elämää, niin miehistä nyt ei pahemmin ole harmia aiheutunut koskaan toisin kuin tästä "ihanasta" oman sukupuolen edustajista.... Naiset haukkuu toisiaan ja puukottaa selkään.
Niin. Sinun tuntemasi naiset.
Vertaiset viihtyvät keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on yleensä enemmän eron syy kuin miehet. Monista naisista tulee käsittämättömiä nalkuttajia. Ja uskokaa tai älkää, mutta olen nainen itsekin. Otin ihan tavismiehen aikoinaan ja nyt oltu yhdessä 13 vuotta ja miehellä erittäin hyvä ammatti ja hyvä palkka, joista en tiennytkään kun teineinä pariuduttiin.
Mites sun miehen ammatti ja palkka asiaan liittyy :O ?
Siten että varmaan olis monelle naiselle kelvannut jos olisivat tienneet mitä tulevaisuudessa tuo mies tekee työkseen. Naiset kun on miehen lompakon perässä pääasiassa.
Sinulle se ainakin tuntuu olevan tärkeää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua niin sitten ei halua. Ihmettelen tätä naisten harrastamaa miesvihaa palstalla.. yleensä naiset itse ovat suurempi ongelma toisilleen kuin miehet. Jos mietin omaa elämää, niin miehistä nyt ei pahemmin ole harmia aiheutunut koskaan toisin kuin tästä "ihanasta" oman sukupuolen edustajista.... Naiset haukkuu toisiaan ja puukottaa selkään.
Usko pois ne sunkin naispuoliset ystävät juoruilee susta selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on realistisia. Hyvää miestä on vaikea löytää.
Eikö se ole jo tullut selväksi, että naiset nimeonmaan eivät ole realistisia, kun eivät edes kykene arvottamaan miehiä realistisesti.
Onneksi nykyään jokainen voi yksilönä tehdä lain puitteissa aivan mitä tahtoo. Pariutua tai ei, mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisvaltaisissa työpaikoissa on lähes poikkeuksetta huono ilmapiiri?
Mä haluaisin, mutta en ole löytänyt sopivaa miestä tai miestä, jolle olisin itse sopiva. Luulin löytäneeni, mutta ei siitä sitten tullutkaan mitään. Ehkä joskus onni käy.
Katsoin hiljan dokumentin samasta ilmiöstä Kiinassa.
Siellä kulttuuri on voimakkaasti sinkkuna pysymistä vastaan, ja varsinkin sinkkunaisia haukutaan loisiksi ja ylijäämänaisiksi. Kiinassa vanhemmat saattavat kieltää naimatonta aikuista lastaan käymästä edes kylässä ennen kuin ovat löytäneet seurustelukumppanin.
Ennakkoluulot ja viha perustuvat virheelliselle, mutta sitkeälle näkemykselle, että naimattoman elämä on epäonnistunutta eikä voi olla hyvää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tavismiehet ei saa naisia. Naisille ei kelpaa kuin jännät alfamiehet joiden palkka täytyy olla vähintään 4 tonnia kuussa. Ihan vähintään.
Olen ylipainoinen nainen. Ollut naimisissa 25 vuotta hyvän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska että naiset puhuvat "miesten löytämisestä" mutta todellisuudessa miehet tekee kaikki ne aloitteet. Ehkä kannattaisi ajatella että hyvät miehet eivät ole löytäneet sinua. Tai halunneetkaan.
Puhu omasta puolestasi
Vierailija kirjoitti:
Naiset on yleensä enemmän eron syy kuin miehet. Monista naisista tulee käsittämättömiä nalkuttajia. Ja uskokaa tai älkää, mutta olen nainen itsekin. Otin ihan tavismiehen aikoinaan ja nyt oltu yhdessä 13 vuotta ja miehellä erittäin hyvä ammatti ja hyvä palkka, joista en tiennytkään kun teineinä pariuduttiin.
Ei se eron vireille paneminen tarkoita sitä, että on eron syy. Vai väitätkö, jos nainen laittaa eron vireille, kun mies on juonut työpaikkansa eikä ole oikeastaan koskaan selvinpäin, niin nainen on eron syy? Mies on täysin syytön osapuoli eroon?
Lähes kaikilla on puolisona tavis, niitä menestyjiä on vain pieni promille väestöstä.
Pointti on se että 20% naisista ei HALUA parisuhdetta. Ei siitä että he eivät saisi parisuhdetta tai löytäisi hyvää miestä. Vaan se että he nimenomaan eivät haluakaan löytää.
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet ei saa naisia. Naisille ei kelpaa kuin jännät alfamiehet joiden palkka täytyy olla vähintään 4 tonnia kuussa. Ihan vähintään.
Siksi vain 10% suomalaisista miehistä on avioliitossa? Naiset myös arvostavat edes alkeellista logiikkaa ja suhteellisuuksien tajua. Tajunnanvirtamarisijamiehet on vauvapalstan vitsaus.
Tällä palstalla on pelkkiä naisia niin ei ihme kun miehiä haukutaan. Muistakaa se. Ei miehet millään vauvapalstalla käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois ne sunkin naispuoliset ystävät juoruilee susta selän takana.
Yksikään minun ystävistä ei ole puhunut minun kanssa pahaa toisista ystävistä. Jos kaikki tekevät sitä sinun seurassa, niin oletko ajatellut, että pahan puhumisen aloittaja oletkin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska että naiset puhuvat "miesten löytämisestä" mutta todellisuudessa miehet tekee kaikki ne aloitteet. Ehkä kannattaisi ajatella että hyvät miehet eivät ole löytäneet sinua. Tai halunneetkaan.
Puhu omasta puolestasi
Sori, mutta sukupuolijakauma on about 50/50. Jos ei sopivaa kumppania löydy, niin kyllä se on vika itsessä tai omissa vaatimuksissa.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on pelkkiä naisia niin ei ihme kun miehiä haukutaan. Muistakaa se. Ei miehet millään vauvapalstalla käy.
Tämä on palsta siinä missä kaikki muutkin.
Vaikka nimi on vauva niin eihän täällä ole mitään vauvoihin liittyvää aihe vapaa-osiossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on niin vaikeaa pysyä hoikkana? Olen hoikka nainen 40v ja vientiä ollut ihan aina. Siis ihan aina! Ja ei mitään ongelmaa olla hoikkana. En ymmärrä miksi pitää mussuttaa sitä ruokaa niin mahdottomasti että painaa 100kg ja sitten itkeä ettei kukaan tykkää. Tämä nyt miehille ja naisille molemmille. En ymmärrä miksi täytyy syödä itsensä ylipainoiseksi.. ihan sairasta.
Ketjun aiheena on naissinkut, jotka eivät halua parisuhdetta ja sinä puhut ylipainosta. Mitä tekemistä kenenkään painolla on tuon asian kanssa?