Kun kumppania ei löydy
Melko surullinen ja yksinäinen fiilis. Toivonut kauan seurustelusuhdetta vaan ei vastaan sopivaa tule. Mistään
42v ja lapset jo pois kotoa. Älykäs, kaunis, urheilullinen, pidetty hauska tyyppi
Ei löydy nettipalstoilta, baarista, töistä. Liikuntalajit ei-sosiaalisia
Mistähän se "oikea" voisi vastaan tulla? Vai pitääkö vaan luovuttaa ja olla yksin
Kommentit (72)
Olet yrittänyt monesta paikasta. On kumma kun kaunis ja urheilullinen ei kelpaa. En osaa neuvoa, toivottavasti vielä löydät.
Sulla on tossa yksi ongelma: ikä.
N49
En tajua, itse olen 43v ja pari teiniä kotona, miehiä tulee ovista ikkunoista :D mutta juuri nyt en kaipaa suhdetta.
Rupea harrastamaan tanssia, mene tanssikursseille ja vkl lavoille. Hanki harrastuksia, joissa voit tutustua miehiin. Lataa Tinder tai tee nettiin deittiprofiili. Sun aktiivisuus ratkaisee. Kotona piilottelu ei tuo ketään luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
N49
Ei se iästä ole kiinni. Ehkä ap ei ole niin älykäs kuin kuvittelee olevansa. Sitä on liikkeellä
Vierailija kirjoitti:
N49
Ei 42v mikään vanha vielä ole. Lastentekoon ehkä, mutta ei muuten.
N24
Jospa sulle ei vaan kelpaa ne, jotka on tarjolla.
Yksinkin voi olla ihan hyvä olla. Jos ei ole, silloin varmaan kannattaa ottaa sellainen, jonka saa.
Eikö suomalainen nainen ole niin vahva, että ei tarvitse miestä?`Näinhän te olette sanoneet, että olisi parempi kun miehiä ei olisi olemassa ja munat poikki?
Ottaisin tuollaisen ja tuon ikäisen naisen kysymättä, jos järki päässä ja osaisi ottaa myös rennosti. Tietää mitä haluaa, ym. M34
Oo yksin. Kyllä sä pärjäät. Suristimia saa netistä.
Vastaan/kommentoin samalla useampaan :)
Ei ole ikä ongelma, nuoremmatkin erittäin kiinnostuneita. Eli kiinnostuneita olisi, ei siitä kiinni. Vaan vastaan ei kuitenkaan ole tullut oikeanlaista miestä, siis sellaista joka oikeasti heti jotain tunteita/halua jne herättäisi.
Kriteerit on samat mitä täytän itsekin. Olen monesti senkin kuullut että pitäisi joustaa. Mutta miksi? En halua vain jotain suhdetta, vaan sellaisen jossa oikeasti viihdyn
Ja olen mä ihan oikeasti älykäskin, kun sitäkin epäiltiin :)
Vierailija kirjoitti:
Joku mukava 69 -vuotias herra?
Kiitos ei :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö suomalainen nainen ole niin vahva, että ei tarvitse miestä?`Näinhän te olette sanoneet, että olisi parempi kun miehiä ei olisi olemassa ja munat poikki?
Varmaan on monikin suomalainen sanonut, mutta minä en
Enkä kai minäkään "tarvitse". Mutta kaipaan kuitenkin ihmistä jonka kanssa voi aikaa viettää
Vierailija kirjoitti:
Ruveta homoksi/lesboksi?
Oon miettinyt tuota jo.
Umpihetero nainen niin ei oikein vaihtoehto tuokaan
No sulla on se perusongelma. Ne tyypit jotka sua kiinnostaisi saa nuoremman ja ottaa sen nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
Ei 42v mikään vanha vielä ole. Lastentekoon ehkä, mutta ei muuten.
N24
Lapsia en enää edes haluaisi, se osa elämästä jo eletty. Enkä ainakaan heti edes yhteistä kotia
Minkälainen mies (?) sulle kelpaa?