Kun kumppania ei löydy
Melko surullinen ja yksinäinen fiilis. Toivonut kauan seurustelusuhdetta vaan ei vastaan sopivaa tule. Mistään
42v ja lapset jo pois kotoa. Älykäs, kaunis, urheilullinen, pidetty hauska tyyppi
Ei löydy nettipalstoilta, baarista, töistä. Liikuntalajit ei-sosiaalisia
Mistähän se "oikea" voisi vastaan tulla? Vai pitääkö vaan luovuttaa ja olla yksin
Kommentit (72)
Kuulostat aika nirsolta, suinä varmaan suurin este pariutumiselle. En tarkoita, että pitäisi ottaa kuka tahansa vastaantulija, mutta onhan se kumma jos kukaan ei kelpaa vaikka tarjontaa tuntuu olevan. Ehkä sun pitää nyt olla yksin muutama vuosi, nauttia sinkkuellämästä ja katsoa tilannetta uudestaan myöhemmin.
Missä päin Suomea ap asuu ?
M42 kysyy vaan uteliaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
No sulla on se perusongelma. Ne tyypit jotka sua kiinnostaisi saa nuoremman ja ottaa sen nuoremman.
Valitan mutta olet väärässä :) Vastaan ei ole tullut edes sitä jonka heti ottaa haluaisin.
Ihme oletus tuo ikäjuttu. Aiemmat suhteet viime vuosina on olleet nuorempien kanssa ja itse ne olen lopettanut. Ikäistäni nuoremman näköinen olen, en tiedä onko siitä kiinni ettei ikä ole ollut ongelma koskaan. Silloin tietenkin jo lähtökohtaisesti suhde mahdoton jos toinen osapuoli haluaa vielä lapsia
Vai onko se salaistatietoa kirjoitti:
Missä päin Suomea ap asuu ?
M42 kysyy vaan uteliaisuuttaan.
Lännessä
Hauska tyyppi tää aloittaja. Toivonut kauan seurustelusuhdetta, on niin kovin yksinäinen ja surullinen olo. Mutta kyse ei ole siitä etteikö ottajia tai kiinnostusta olisi. Suhteitakin toki on ollut mutta hän on ne lopettanut.
Aloittajan ongelma on jokin ihan muu kuin se että kumppania ei löydy. Aloittaisin ihan itsetuntemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sulla on se perusongelma. Ne tyypit jotka sua kiinnostaisi saa nuoremman ja ottaa sen nuoremman.
Valitan mutta olet väärässä :) Vastaan ei ole tullut edes sitä jonka heti ottaa haluaisin.
Ihme oletus tuo ikäjuttu. Aiemmat suhteet viime vuosina on olleet nuorempien kanssa ja itse ne olen lopettanut. Ikäistäni nuoremman näköinen olen, en tiedä onko siitä kiinni ettei ikä ole ollut ongelma koskaan. Silloin tietenkin jo lähtökohtaisesti suhde mahdoton jos toinen osapuoli haluaa vielä lapsia
Valitan, mutta olen oikeassa. Ei ne sua kiinnostavat tyypit tule sua vastaan, koska (lue tarkkaan) ne deittailee niitä nuorempia :D Ne nuoremmat miehet, joita sun elämässä on, deittailee sua koska ne ei kelpaa nuoremmille naisille. Ja miksi ei kelpaa? Samoista syistä kuin ne ei kiinnosta sinua...
Vierailija kirjoitti:
Hauska tyyppi tää aloittaja. Toivonut kauan seurustelusuhdetta, on niin kovin yksinäinen ja surullinen olo. Mutta kyse ei ole siitä etteikö ottajia tai kiinnostusta olisi. Suhteitakin toki on ollut mutta hän on ne lopettanut.
Aloittajan ongelma on jokin ihan muu kuin se että kumppania ei löydy. Aloittaisin ihan itsetuntemuksesta.
En ilman syytä suhteita lopettanut ole
Millä tavalla itsetuntemuksesta? Eikä kai siinäkään mitään järkeä ole että lähtee suhteeseen ilman mitään ihastumista. Jos vaihtoehto on suhde vain suhteen vuoksi, silloin olen mieluummin yksin
Pitää varmaan muotoilla aloitusta uusiksi. Eli ei löydy miestä jonka kanssa kemiat ja elämäntilanne kohtaisi, ja koska meitä sinkkuja aika paljon niin ihmettelen/suren sitä miksi niin
Mitä mun kriteereissä sun mielestä on liikaa?
Ap voisi listata 3-5 ominaisuutta, joita toivoisi miehellä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitan, mutta olen oikeassa. Ei ne sua kiinnostavat tyypit tule sua vastaan, koska (lue tarkkaan) ne deittailee niitä nuorempia :D Ne nuoremmat miehet, joita sun elämässä on, deittailee sua koska ne ei kelpaa nuoremmille naisille. Ja miksi ei kelpaa? Samoista syistä kuin ne ei kiinnosta sinua...
Ihan vapaasti voit piruilla nimettömänä nettipalstalla :) Ei kaadu mun maailma eikä kärsi itsetunto. Enkä deittaile tällä hetkellä ketään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tossa yksi ongelma: ikä.
N49
Ei 42v mikään vanha vielä ole. Lastentekoon ehkä, mutta ei muuten.
N24
Minä olen jo 50+, yksinasuva leski, lapset aikuisia. Baarissa, joskus harvoin käydessäni saan aina seuraa, mutta aina vain kertakäyttömiehiä? Onhan sekin ihan kivaa...mutta mistä löytyisi pitkäaikaisenpaa seuraa?
En ole missään tindereissä, instagrameissa, facebookeissa etc. , enkä halua ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi listata 3-5 ominaisuutta, joita toivoisi miehellä olevan.
-vakaa elämäntilanne
-miellyttävä ulkonäkö
-älykkyys
-hauskuus
-hyvä seksielämä (eli ei vaan miehen ominaisuus, vaan että ne yhteiset kemiat kohtaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tossa yksi ongelma: ikä.
N49
Ei 42v mikään vanha vielä ole. Lastentekoon ehkä, mutta ei muuten.
N24
Minä olen jo 50+, yksinasuva leski, lapset aikuisia. Baarissa, joskus harvoin käydessäni saan aina seuraa, mutta aina vain kertakäyttömiehiä? Onhan sekin ihan kivaa...mutta mistä löytyisi pitkäaikaisenpaa seuraa?
En ole missään tindereissä, instagrameissa, facebookeissa etc. , enkä halua ollakaan.
Kertakäyttömiehiä on ollut joo. Mä en saa niistä oikeastaan mitään iloa. Harvemmin se seksi kännissä ja ekalla kerralla suurta hurmosta on. Olleet vaan siitä toivosta että joku niistä olisikin "se oikea"
Vierailija kirjoitti:
Laatumiehet kiertävät vittuajakavat äiti-ihmiset kaukaa. Nuoremmat puutteessa oleva nytnussivat vaikka puunkoloa jos muuta ei ole tarjolla. Vanhempi mies on se, joka voisi ap:n kaltaisesti aidosti kiinnostua varsinkin jos toisen miehen penskojakin pyörii nurkissa.
Luetun ymmärtäminen :) lapsia ei pyöri nurkissa :)
HSEn adonis kirjoitti:
Ikään kaatuu.
Ihan oikeastiko luulet ettei 40+ kelpaa kenellekään tai vain harvoille?
Onhan tämä ihan itsetehty ongelma. Kyllä tämä itsetutkiskelulla ratkeaisi. Olet nelikymppinen, mutta puhut kuin teini-ikäinen kemioitteisi ja ihastumisiesi kanssa ja HETI pitäisi olla tunteita ym. Mitä jos ihastumista ei enää tapahdu? Mieti, mitä haluat? Eikö riitä, että löytyisi joku jonka kanssa olisi mukava olla? Miksei riitä? En ymmärrä. No olenkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Voi se itsetuntemuksen lisääntyminen tekee entistä valikoivammaksi ja vähentää niitä vaihtoehtoja entisestään. Mitä paremmin itsesi tunnet ja itseäsi arvostat, sitä paremman kumppanin haluat etkä kelpuuta enää ketä vaan. Lisäksi henkisen yhteyden löytäminen on haastavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ihan itsetehty ongelma. Kyllä tämä itsetutkiskelulla ratkeaisi. Olet nelikymppinen, mutta puhut kuin teini-ikäinen kemioitteisi ja ihastumisiesi kanssa ja HETI pitäisi olla tunteita ym. Mitä jos ihastumista ei enää tapahdu? Mieti, mitä haluat? Eikö riitä, että löytyisi joku jonka kanssa olisi mukava olla? Miksei riitä? En ymmärrä. No olenkin mies.
Miehelle varmaan riittääkin joku kiva tyyppi kunhan on reikä, mutta naiset tarvitsevat enemmän. Iän karttuessa henkisen yhteyden merkitys lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Viittaa teini-ikään jos käyttää sanoja kemia tai ihastuminen? Tai jos haluaa jotain tuntuvan heti? En tarkoita että suurta tunteiden ilotulitusta pitäisi ilmestyä ja naps
Ei riitä pelkästään että mukava olla. Se on lähinnä kaverisuhde. Olkoot vaikka teini-ikäistä, mutta kaipaan parisuhteeseen niitä tunteita ja halua mukavuuden lisäksi
Ei ole vaan sopivaa osunut kohdalle, kärsivällisyyttä...