Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kumppania ei löydy

Vierailija
18.08.2018 |

Melko surullinen ja yksinäinen fiilis. Toivonut kauan seurustelusuhdetta vaan ei vastaan sopivaa tule. Mistään

42v ja lapset jo pois kotoa. Älykäs, kaunis, urheilullinen, pidetty hauska tyyppi

Ei löydy nettipalstoilta, baarista, töistä. Liikuntalajit ei-sosiaalisia

Mistähän se "oikea" voisi vastaan tulla? Vai pitääkö vaan luovuttaa ja olla yksin

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä 100s miljoonas aloite samasta asiasta eli maailman kaunein ja älykkäin nainen ei saa kumppania.....ja sitten kun selvitetään.... niin ongelma on että kukaan ei kelpaa.... 

Naisten ongelma on matematiikka, kyllä, ne ei ymmärrä mitä se tarkoittaa käytönnössä eli 18V naisella on eniten mahdollisuuksia....siitä se sitten laskee....erittäin jyrkästi se laskee kun menee naimisiin ja sitten vielä saa lapsia ja sitten erotaan.....ja avot nyt onkin sitten vähemmän jo tarjolla

Ap täällä hei :) En huomannutkaan että väitin itseäni maailman kauneimmaksi ja älykkäimmäksi :) No en toki ole

Tuon ikäjankutuksen voi lopettaa. Ehkä joku kriiseilevä kulahtanut kurppa voi ajatella niin, mutta nykymaailmassa tosiasiassa monikin haluaisi ikäistään vanhemman naisen. Tietenkään ei kaikki, selvennys joka luultavasti vielä tarvitaan

Vierailija
62/72 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä 100s miljoonas aloite samasta asiasta eli maailman kaunein ja älykkäin nainen ei saa kumppania.....ja sitten kun selvitetään.... niin ongelma on että kukaan ei kelpaa.... 

Naisten ongelma on matematiikka, kyllä, ne ei ymmärrä mitä se tarkoittaa käytönnössä eli 18V naisella on eniten mahdollisuuksia....siitä se sitten laskee....erittäin jyrkästi se laskee kun menee naimisiin ja sitten vielä saa lapsia ja sitten erotaan.....ja avot nyt onkin sitten vähemmän jo tarjolla

Ap täällä hei :) En huomannutkaan että väitin itseäni maailman kauneimmaksi ja älykkäimmäksi :) No en toki ole

Tuon ikäjankutuksen voi lopettaa. Ehkä joku kriiseilevä kulahtanut kurppa voi ajatella niin, mutta nykymaailmassa tosiasiassa monikin haluaisi ikäistään vanhemman naisen. Tietenkään ei kaikki, selvennys joka luultavasti vielä tarvitaan

Kukaan miehistä ei halua vanhempaa naista. Vanhempaan naiseen tyydytään jos ei saada nuorta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan miehistä ei halua vanhempaa naista. Vanhempaan naiseen tyydytään jos ei saada nuorta.

Jatkossa en jaksa ottaa edes kantaa, mutta edelleen väite on epätosi

Vierailija
64/72 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko surullinen ja yksinäinen fiilis. Toivonut kauan seurustelusuhdetta vaan ei vastaan sopivaa tule. Mistään

42v ja lapset jo pois kotoa. Älykäs, kaunis, urheilullinen, pidetty hauska tyyppi

Ei löydy nettipalstoilta, baarista, töistä. Liikuntalajit ei-sosiaalisia

Mistähän se "oikea" voisi vastaan tulla? Vai pitääkö vaan luovuttaa ja olla yksin

"sopivaa ei tule". Vastaus on selvä. Omakuva vääristynyt ja sen myötä kriteerit väärät ja epärealistiset. Hyvin tyypillistä niin miehillä kuin naisilla, jotka eivät "löydä" puolisoa. 

Eipä ole omakuva vääristynyt. Mikähän kriteereissä siis niin utopistista?

Vierailija
65/72 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja urheilullisuus ei pitkälle riitä. Kauneus karisee ja tulee nivelrikko. Pitäisi olla luonne ja persoonallisuus, edes rippunen älyä ja terve tunne-elämä.

Olen 53, en kaunis enkä urheilullinen, mutta minulla seuraa riittää.

Vierailija
66/72 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa nuoren naisen. Vanha kelpaa vain jos sillä on julkisuusarvoa.

Vierailija
67/72 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se salaistatietoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko se salaistatietoa kirjoitti:

Missä päin Suomea ap asuu ?

M42 kysyy vaan uteliaisuuttaan.

Lännessä

Vaasa

Pori

Rauma

Turku

Tai jossain noiden lähellä.?

Itse olen myös lännessä, jossain noiden puolivälissä about.

M42

Sama :D

Vierailija
68/72 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ja urheilullisuus ei pitkälle riitä. Kauneus karisee ja tulee nivelrikko. Pitäisi olla luonne ja persoonallisuus, edes rippunen älyä ja terve tunne-elämä.

Olet vanha!

Vierailija
69/72 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin aloituksen asiattomaksi. Tekee pilaa toisesta ketjusta.

Vierailija
70/72 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on varmaankin oman pääsi sisällä, ja siinä, että sinä itse et kiinnostu kenestäkään, vaikka tarjontaa olisi. Ehkä et kuitenkaan halua suhdetta? Tai etsit jotain äkkirakastumista, vaikka ihan yhtä hyvin rakkaussuhde voi syntyä hiljakseen tutustumalla. Jos oikeasti haluat suhteen, madalla hieman vaatimustasoasi omien tunteidesi osalta. Älä odota mitään hullaantumista ensitreffeillä. Jatka tapailua, jos mies tuntuu kivalta. Intohimo voi syntyä myös vähitellen, kun tutustuu toiseen paremmin. Minulle itselleni on käynyt monta kertaa niin. T. Nainen, 42, joka on ollut sinkkuna viimeksi kymmenen vuotta sitten

Haluan suhteen kyllä. Tuota olen miettinyt, että ehkä pitäisi tosiaan antaa vähän enemmän aikaa eikä heti ajatella ettei tämäkään

Vierailija
71/72 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos iteltäsi löytyisi se rippunen älyä, olisit ehkä osannut lukea aloituksen

Vierailija
72/72 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan jo etukäteen todennäköisesti jossain kohtaa tulevaan kommenttiin :)

Tietenkään kaikki eivät haluaisi minua kumppanikseen, olkoot minkä ikäisiä vaan. Ei ole mitään utopistisia luuloja. Eipä meistä kukaan kaikkien mielestä se sopiva ole, enkä minäkään virheetön muita kummemmin

Mutta viime vuosina ei tilannetta jossa minä sen suhteen haluaisin ja toinen ei. Muutama vuosi sitten niin kyllä käynyt. Sellaisia tietenkin, että joku mielestäni voisi olla ehkä tutustumisen arvoinen ja minä sen toisen mielestä en. Mutta nämä siis juttuja joissa törmätty vaikka treffipalstalla ja asia selvinnyt samantein, eli ei ole mitenkään kolahtanut enkä ole ehtinyt suhteesta haaveilemaan