Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskaa... sunnuntaina on kuopuksen ristiäiset ja

Vierailija
02.05.2006 |

tänään soittelin huonekalukauppaan sopiakseni 1.4. ostamamme sohvakaluston kuljetuksesta. No, eipä tietenkään sohvakalusto ole vielä tullut ja toimitusaika siirtyi viikolla! Eikä tietenkään myyjä ollut vaivautunut ilmoittamaan meille uutta saapumisaikaa... niinpä just ennen vappua myimme vanhan kalustomme. Ristiäiset siis tulossa eikä minkään valtakunnan sohvia talossa =o(((

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo huonekalukaupat on aina kyllä tommosia.

Vierailija
2/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus tulistunut vastaavassa tilanteessa niin, että peruin koko kaupan ja vaadin rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juttelet ihan asiallisella äänellä ja järkevästi. Niin ehkäpä saat siletä liikkeestä juhlien ajaksi toisen sohvan lainaksi. Kokemuksesta sanon, että jos huudat ja raivoat puhelimessa myyjälle, niin myyjä siitä hermostuu myös ja ei viitsi edes ajatella hyvitystä...

Vierailija
4/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiinko teille, kun ostitte sen sohvan, että milloin sen pitäisi tulla, vai jotain epämääräisiä aikoja? Jos oli silloin jo ostohetkellä myyjällä tiedossa, että tarvitsette sen ristiäisiin mennessä, niin sitten sen voi laittaa myyjän piikkiin ja vaaditte korvausta tai just varasohvan viikonlopuksi.

Vierailija
5/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sohva on täällä 3.5. Ristiäisistä ei puhuttu mitään.

Vierailija
6/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hyvityksiä en saanut. Sieltä en kyllä osta enää ikinä yhtään mitään.

Vierailija
7/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät yleensä vain myyvät tuotteet ja sitten tilaavat. Tuote menee varaston kautta kuljetukseen. Eli myyjä ei näe enää koko tuotetta. Näitä sattuu aina silloin tälloin, kun tehtailla on pitkät toimitusajat.

Vierailija
8/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tään. Arvatkaapa ketuttaako tuokin. Nykyinen auto on nyt ajokiellossa, kun viime kuun loppuun mennessä ois pitänyt katsastaa, mutta ei haluttu enää siitä maksaa.

Vierailija
9/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla kotiinkuljetus vai nouditko itse?!! Olen törmännyt joskus yhdessä paikassa siihen, että tuote on silloin varastossa, kun lapussa lukee ja jos halusin siihen kotiinkuljetuksen niin sitten tulee seuraavana päivänä, kun on meidän alueen kuljetuspäivä.

Vierailija
10/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oliko sinulla kotiinkuljetus vai nouditko itse?!! Olen törmännyt joskus yhdessä paikassa siihen, että tuote on silloin varastossa, kun lapussa lukee ja jos halusin siihen kotiinkuljetuksen niin sitten tulee seuraavana päivänä, kun on meidän alueen kuljetuspäivä.

Eli niiden piti kyllä tulla silloin ja siitä oli maksettu jne, mutta jostain syystä vaan eivät tulleet. Eikä edes anteeksipyyntöä saatu, saatikka mitään korvauksia.

Vierailija
11/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan pari kertaa otettu yhteyttä ja kun kuluttaja neuvoja ottaa yhteyttä liikkeeseen niin jo alkaa tapahtua.

Vierailija
12/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopimuksen ehdot pidä, niin vaatikaa heti firmoilta korvauksia! Kyllä niillä riittää rahaa maksaa, jos niillä on kerta varaa tyytymättömiin asiakkaisiin. Suomalaiset ovat vaan niin saatanan kilttejä että firmat oikein naurekelevat partaansa kun meitä saa pompotella miten tahansa.

Vierailija
13/13 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä heitä toimittamaan vaikka toinen sohva lainaksi siksi aikaa kunnes omanne tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme