Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani korkeakoulutettu nainen pyysi kommentoimaan persettään. Pöyristyin...

Vierailija
18.08.2018 |

... että miten akateeminen nainen sortuu noin esineellistämään itseään. Olimme siis ostamassa hänelle uusia farkkuja treffien päätteeksi ja asiat lipuivat tähän. Harmittaa ja meni mielenkiinto kyllä samantien.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisinpä joskus tuollaiseen tilanteeseen. 

- killlttimies

Vierailija
22/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti k-man joka ei osannut toimia tilanteessa oikein. J-man olisi sanonut naiselle että hänen peppunsa näyttää tosi hyvältä noissa farkuissa.

Akateeminen mies harvoin on j-man. Kaikki tuntemani akateemiset miehet järjestään olleet kilttimiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä alan korkeakoulutettu? Kauppa- ja oikeustieteilijäthän ovat järestään hyvin pinnallisia.

Tekniikan alan jatko-opiskelija. Työskentelee keskitason asiantuntijatehtävissä. 

Vierailija
24/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin kuluneita kysymyksiä heittelee, niin voi vasta yhtä falskilla tavalla: ihan hyvältä näyttää noi farkut sun jalassa, mutta paremmalta ne näyttäisivät mun makkarin lattialla.

Vierailija
25/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisikin provo niin en ole koskaan tykännyt että tissini ja peffani otetaan puheeksi tai että niitä pitäisi kehua.

Vierailija
26/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen nainen kirjoitti:

Jaa.

Vaikka on kuinka akateeminen, on silti nainen. Useimmat naiset kaipaavat mieheltään hyväksyntää, ihan kuten miehetkin naisiltaan.

Mutta herraparatkoon, enhän minä ole hänen miehensä! Hädin tuskin tunnemme toisiamme. Minun mielestä tuollainen seksuaalisävytteinen diskurssi ei kuulu ensimmäisille treffeille. Tuli muutenkin samantien mieleen naisten vuosisatojen mittainen alisteinen asema ja treffini tavallaan pisti sen minun syyksi alistamalla ja esineellistämällä itseään minulle. 

Että sellainen miesfeministi siellä. Ei ihme ettei naiset kiinnosta seksuaalisesti, kun on pää noin sekaisin.

Vierailija
27/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pyytäisi treffeillä naista kuvailemaan etumustaan, olisi heti #metoo somessa.

Vierailija
28/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin kuluneita kysymyksiä heittelee, niin voi vasta yhtä falskilla tavalla: ihan hyvältä näyttää noi farkut sun jalassa, mutta paremmalta ne näyttäisivät mun makkarin lattialla.

:D

Ap mokasi. Ei tajunnut mitä nainen haki kysyessään perseestään.

Nainen siellä jo kiroaa ja kierii itseinhossa kun ei kelvannut ap:lle ja etsii kiivaasti uutta miestä.

Vierailija
29/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin sanonut että ei siitä ilman koeajoa voi tehdä mitään pitäviä päätelmiä.

-m34

Vierailija
30/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen nainen kirjoitti:

Jaa.

Vaikka on kuinka akateeminen, on silti nainen. Useimmat naiset kaipaavat mieheltään hyväksyntää, ihan kuten miehetkin naisiltaan.

Mutta herraparatkoon, enhän minä ole hänen miehensä! Hädin tuskin tunnemme toisiamme. Minun mielestä tuollainen seksuaalisävytteinen diskurssi ei kuulu ensimmäisille treffeille. Tuli muutenkin samantien mieleen naisten vuosisatojen mittainen alisteinen asema ja treffini tavallaan pisti sen minun syyksi alistamalla ja esineellistämällä itseään minulle. 

Tämähän päättyi siis vallan mainiosti. Jos nainen pyysi sua erikseen tarkistaan avunsa, niin hänellä oli varmaan aika eri näkemys seksuaalissävytteisten ajatusten asemasta mahdollisessa suhteessanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi