Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos etsii puolisokseen tietynnäköistä tyyppiä

Vierailija
04.03.2023 |

niin kannattaako tinderiin laittaa kuvia malliksi julkkiksista, jotka ovat "tyyppiäni" ja kirjoittaa, että vastaa vain, jos olet tämännäköinen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan varmasti kannattaa. Onnea matkaan.

Vierailija
2/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita toki! Varma menestys.

Vierailija
4/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat päästä helpolla niin luovuta ja jää sinkuksi. Siis jos ulkonäkö toiveesi on joku photoshopattu julkkiksen kuva niin ei sen näköisiä löydy normaalielämässä yhtään tai alta 5 Suomesta. Ja mikä on todennäköisyys että joku niistä kiinnostuisi juuri sinusta. Varmaan aikalailla 0.

Vierailija
5/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita, ainakin tulee selväksi mitä haet.

Vierailija
6/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos ulkonäkö on kaikkein tärkein. Siten eivät muut eivät turhaan vaivaudu nolaamaan itseään jos ei siihen ulkonäkö muottiin sovi. 

Vierailija
7/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat päästä helpolla niin luovuta ja jää sinkuksi. Siis jos ulkonäkö toiveesi on joku photoshopattu julkkiksen kuva niin ei sen näköisiä löydy normaalielämässä yhtään tai alta 5 Suomesta. Ja mikä on todennäköisyys että joku niistä kiinnostuisi juuri sinusta. Varmaan aikalailla 0.

Venäjältä löytyy tuollaisia naisia paljon.

Vierailija
8/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihannemiestyyppejäni ovat esim. Aaltola, Itani, Ranta-aho ja Zelenskyi. Jos näytät samalta kuin he, ota yhteyttä"

Vierailija
9/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa että olen seurustellut vaan blondien kanssa, mutta sytyn ruskeahiuksisista. En kehtaa tätä kuitenkaan ääneen sanoa, vaikka se häiritsee.

Vierailija
10/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat tuollaisia. Ulkonäkö edellä, mutta silti tykätään varulta kaikista. Siksihän te miehet ette saa osumia.

Tunnen miehen, joka inhoaa humalaisia naisia. Itse kännää joka viikko. Kaksinaismoraali on mies.

Vierailija
11/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, miehen kirjoittama. Huono, hapan, ohut ja hivenen virtsainen. Jälkimaku etikkainen ja mätä

Vierailija
12/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole fiksumpaa että laitat vaan itse vasemmalle ne joiden ulkonäkö ei miellytä?

Vierailija
13/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi idea: menkää ulos ja aloittakaa harrastus, jossa tapaatte vastakkaisen sukupuolen edustajia. Niin minä tein ja vips, olen nyt ollut yli 2 kk uudessa, ihanassa suhteessa.

Ette uskalla, ette pysty, ette kykene. Te pelkäätte ja inisette peräkamareissanne kunnes kuolo korjaa.

Vierailija
14/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-äijät, nuo ihmiskunnan laarinpohjat.

Vierailija
15/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat tuollaisia. Ulkonäkö edellä, mutta silti tykätään varulta kaikista. Siksihän te miehet ette saa osumia.

Tunnen miehen, joka inhoaa humalaisia naisia. Itse kännää joka viikko. Kaksinaismoraali on mies.

Itse naisena en juo ,enn tykää miehistä joilla iso vatsa ja lyhytä.Sytyn ruskesta silmistä ja tummista hiuksista,kuin kaljusta.Silmät on oltava ruskeat. Minkäs omalle maulle voit.Miestä en hae netistä. Kyllä sen kohtaa ja tietää heti onko yhteistä kemiaa livenä ihan missä vain.Ei aina tarvitse olla ravintolat.Tupakoivat ja alkoholia käytävät miehet ei käy,Koska en tupakoi en käytä alkohoolia.

Vierailija
16/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista imartelee olla haluttu koska muistuttaa jotakuta. Jos ap kuulisi olevansa haluttu, koska näyttää Klonkulta...

Vierailija
17/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa. Kumppaniksesi hakijoille muodostuu silloin täsmälleen oikea kuva sinusta. Miksi et lähettäisi omaa kuvaasi noille julkkiksille suoraan ja kysy kelpaako?

Vierailija
18/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä trolli. Tykkäät tietenkin vain niistä joista tykkäät. Ei stna kaikista. Ja jos/kun taso ei riitä, vastatykkäystä ei tule.

Eli jatkat kuten jo varmaan vuosia mutta et huo rai le tykkäyksiäsi kaikille.

Vierailija
19/19 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaista imartelee olla haluttu koska muistuttaa jotakuta. Jos ap kuulisi olevansa haluttu, koska näyttää Klonkulta...

Äläpäs nyt aliarvioi meitä Klonkkuheimoon kuuluvia :O