Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nipotanko turhaan?

Vierailija
18.08.2018 |

Eilen jouduttiin ensiapuun pojan kaatumisen takia. Ex-mies, lapsen isä tuli myös. Kuulin kun hän kerran kommentoi naishoitajaa pojallemme nimellä tytsy/tytteli tms. Ihan tarkkaa en muista siinä häslingissä. Sitten näimme käytävällä lyhytkasvuisen hlön, josta mies kommentoi hieman naureskellen että katso kääpiö. Pojalle, ei siis tän hlön kuullen. Kun korjasin, ja sanoin että kääpiö on satuhahmo ja että kyse on lyhytkasvuisesta, isä vaan kuittasi että vitsi, vähän huumoria. Mun mielestä ei ole vitsin aihe ja nyt pojan päässä on tuo nimitys sama miten selittää enää. Vaikka ei sitä käyttäiskään ja mun puhuttelun jälkeen ei kyllä käytä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli siis se, onko nuo nimitykset ok kun ei sano hlölle itselleen? Mun mielestä ei ole. Ja oon surullinen että poika näkee että on ok puhua naisista ja erilaisista ihmisistä noin.

Ap

Vierailija
2/5 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että miehesi lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa nyt vahingollista mallia lapselle. Samalla kun ärsyttää sinua tahallaan. Ilmeisesti lapsenne ei ollut "tarpeeksi" kipeä, kun miehelle tuli mieleen olla noin "hauska".

Vierailija
4/5 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaiselle miehelle sinä annoit toosaa ilman gummia?

Häpeäisit!

Ihan kokonaan sinun syy!

Vierailija
5/5 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehdittiin olla yhdessä yli 10 v, ihan nuorista. Joko olin nuori ja tyhmä enkä nähnyt mikä mies on tai sitten hän on muuttunut.. tai molempia. Joo oli multa virhevalinta. Mutta sille ei voi mitään ja jotenkin haluaisin uskoa että ihminen voi kehittyä siitä mitä on 20 v. Siis parempaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi