Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Lähikaupassamme on kassa joka ei vahingossakaan tervehdi minua eilen kävi kuitenkin se röyhkein juttu. Tämä myyjä huusi maksaessani moi sisään tulevalle, mutta ei tervehtinyt minua kassalla

Vierailija
18.08.2018 |

Eli hän ei sano mitään mulle, kun tulen sisälle. Maksaessani ottaa vain ostokseni ja sanoo hinnan ei tosiaan tervehdi silloinkaan, mutta eilen maksaessa ostoksia tämä myyjä huutaa ollessani kassalla moi sisään tulijalle mutta ei tervehdi vaikka olen siinä pääasemassa maksamassa.

Mitä tästä pitäisi ajatella?
Olen 25v mies

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle aivan sama, mitä asiakkaat on musta mieltä, jos tekee valituksen...aivan sama.

En mä ole mikään hymyautomaatti tai teidän psykiatri tai lääkäri.

Ja sään näen vilkaisemalla ulos.

Asiakaspalvelijan työhön kuuluu kyllä perus kohteliaisuus, eli tervehdit ystävällisesti jokaista asiakasta etkä näytä hapanta naamaa... jos asiakas ei tervehdi takaisin, kiitä jne., se on hänen ongelmansa. Sinä teet silti oman työsi kuten pitääkin. Normaali kohteliaisuus ei ole mitään "hymyautomaattina" tai asiakkaan psykiatrina toimimista. Ihan kohtuuttomista valituksista voi olla välittämättä, mutta tympeä asenne ja asiakkaiden eriarvoinen kohtelu ei anna yrityksestä hyvää kuvaa.

Vierailija
62/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle aivan sama, mitä asiakkaat on musta mieltä, jos tekee valituksen...aivan sama.

Asiakaspalvelijan työhön kuuluu kyllä perus kohteliaisuus, eli tervehdit ystävällisesti jokaista asiakasta etkä näytä hapanta naamaa... jos asiakas ei tervehdi takaisin, kiitä jne., se on hänen ongelmansa. Sinä teet silti oman työsi kuten pitääkin. Normaali kohteliaisuus ei ole mitään "hymyautomaattina" tai asiakkaan psykiatrina toimimista. Ihan kohtuuttomista valituksista voi olla välittämättä, mutta tympeä asenne ja asiakkaiden eriarvoinen kohtelu ei anna yrityksestä hyvää kuvaa.

Tämä. Kassatyöskentely on asiakaspalvelua, johon taas kuuluu se hymy,ystävällisyys ja mm.tervehtiminen. Se ei ole mitään extraa,vaan kuuluu työnkuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen, kun kävin mieheni kanssa kerran syömässä ravintolassa ja tarjoilija oli jostain syystä todella tyly ja epäkohtelias,aivan kuin olisi ollut vihainen meille. Muille työntekijöille ja asiakkaille oli mukava ja meille täysi m*lkku. Ihan normaaleja ja kohteliaita asiakkaita olimme,että en tiedä mistä siinä oli kyse. Vaikka en itseeni ottanutkaan, niin eipä ole tullut käytyä tuossa ravintolassa enää. Meni maku.

Vierailija
64/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkööt muualle!!prkl..

Vierailija
65/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat joku tummaihoisen kaverin tekemään valituksen että kassa haukku sitä v-tun neekruks ja muuta kivaa. Johan oppii kassa tavoiksi jos se enää on siellä töissä sen jälkeen.

Vierailija
66/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat joku tummaihoisen kaverin tekemään valituksen että kassa haukku sitä v-tun neekruks ja muuta kivaa. Johan oppii kassa tavoiksi jos se enää on siellä töissä sen jälkeen.

Tuota noin...otathan huomioon, että palautteet käsitellään myös palautteen kohteen kanssa eikä vain jaella potkuja heti kun palaute on otettu vastaan.

Vierailija
67/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä

Vierailija
68/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on lähikaupassa vastenmielinen kassa, joka ei edes vastaa tervehdykseen, katsoo vaan ohi. Joillekin asiakkaille sitten vetää sellaisen tekohymyn, että botoxit tirsuilee kudoksista ja venyttää mairean "moooiii" ystävällisyyttä apinoivalla äänensävyllä.

On se omituista, miten pienipalkkaisten (myyjien) pitäisi pokkuroida teidän yli-ihmisten edessä.

Muistapa kuka heidän palkkansa loppujen lopuksi maksaa....

Vierailija
69/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähikaupassa on keski-ikäinen naismyyjä, joka ei koskaan moikkaa ensin - eikä myöskään vastaa, jos itse tervehtii. Tutut käyttävät samaa kauppaa, ja osalle kohtelu on tällaista. Toisille taas rupattelee vaikka mistä, ja monesti itse jonossa olen todistanut tilannetta, että kyseinen myyjä jää juttelemaan edellisen asiakkaan kanssa ja se kassalla juuri vuorossa oleva ei saa minkäänlaista katsetta tai tervehdystä. Mielestäni on epäkohteliasta vain tympääntyneenä tokaista summa ja jatkaa juttelua toisen asiakkaan kanssa koko toimituksen ajan, ikään kuin se kassalla vuorossa oleva olisi suureksi häiriöksi. En odota, että myyjän tehtävä on hymyillä ja pokkuroida asiakkaan edessä, mutta "hei", "kiitos" ja "ole hyvä" kuuluvat mielestäni asiakaspalvelutyöhön.

Ihmettelen kyllä jos kassan naama on aina "rbf"-ilmeellä, näitäkin on.

Ei tarvitse naantalinaurinkona hymyillä mutta luulisi että palkan eteen voisi vaikuttaa edes neutraalilta.

Vierailija
70/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo valitusten tekeminen. Luuleeko koku tosiaan että nuo turhat pikku asioista valittamiset otetaan jotenkin tosissaan? Lähinnä niille nauretaan tai kohautetaan olkia. Ei asiakaspalvelijoiden tarvitse mielistellä asiakkaita. Kuitenkin moni asikas käyttäytyy esimerkiksi kassatyöntekijää kohtaan erittäin röyhkeästi. Ei se ketään riko jos kassa ei jaksa hymyillä, jutella turhia, tervehtiä (varsinkin jos et itse tervehdi). Aivan ihmeellinen tämä käsitys että asiakas on kuningas jota täytyy mielistellä joka käänteessä. Kassan tehtävä on piipata tuotteet ja otttaa vastaan raha. Sen luulisi riittävän. On maailmassa suurempiakin epäkohtia kuin kassan tervehtimättömyys.

Tietenkin

Olen soittanut kauppiaalle ja hän otti asian vakavasti. Esitin asiani kohteliaasti, ääntäni korottamatta jne kuten fiksut ihmiset tekevät.

Valituksen jälkeen kassatytön käytös parani.

Eli, oliko vaikutusta vai ei?

Vierailija
71/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on lähikaupassa vastenmielinen kassa, joka ei edes vastaa tervehdykseen, katsoo vaan ohi. Joillekin asiakkaille sitten vetää sellaisen tekohymyn, että botoxit tirsuilee kudoksista ja venyttää mairean "moooiii" ystävällisyyttä apinoivalla äänensävyllä.

On se omituista, miten pienipalkkaisten (myyjien) pitäisi pokkuroida teidän yli-ihmisten edessä.

Niin, mitä sitten? Eikös tuo ole ihan normaalia, lähestulkoon jokaisen työssäkäyvän palkan maksaa joku kanssaihminen jollain tavalla. Ellei sitten ole työssä, jonka lopputuotetta hän tekee vain ja ainoastaan omaksi ilokseen.

Vierailija
72/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hän ei sano mitään mulle, kun tulen sisälle. Maksaessani ottaa vain ostokseni ja sanoo hinnan ei tosiaan tervehdi silloinkaan, mutta eilen maksaessa ostoksia tämä myyjä huutaa ollessani kassalla moi sisään tulijalle mutta ei tervehdi vaikka olen siinä pääasemassa maksamassa.

Mitä tästä pitäisi ajatella?

Olen 25v mies

Ajattele vaikka avaruuden mustia aukkoja tai valaiden laulua. Molemmat mielenkiintoisia juttuja. Toki muutakin ajateltavaa voin sinulle keksiä, mutta tässä näin aluksi. Ole hyvä!🤗

Vierailija
73/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska aspa, tee valitus. Olen kesäduunissa apteekin kassalla. Meillä on monta vakioasiakasta, joita en voi sietää, mutta silti olen heille aina kohtelias ja asiallinen. Varmasti työnantajaa kiinnostaa, jos työntekijä käyttäytyy noin törkeästi. 

Vierailija
74/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten? Eikös tuo ole ihan normaalia, lähestulkoon jokaisen työssäkäyvän palkan maksaa joku kanssaihminen jollain tavalla. Ellei sitten ole työssä, jonka lopputuotetta hän tekee vain ja ainoastaan omaksi ilokseen.

Asian rautalangasta vääntäminen menisi "helmiä sioille" -osastoon joten annetaan olla.

Vierailija
75/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, tämä surkeaa esittävä satu-setä taitaa olla se sama,jolla on monien kirjoitusten perusteella joku "RUMIEN naisten-syndrooma" ?! Kas kun ei aloitus ollut:" Myyjä moikkasi komealle vanhemalle miehelle,mutta EI kolholle ,äijämäiselle  "lepson" oloiselle keski-ikäiselle "eukolle",hahhah !!!

Vierailija
76/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ajattele, mitä haluat.

Ei ole pakko ajatella siutä mitään.

Ei kannata kikkaroitua tuollaisesta jos itse maksutapahtuma menee normisti.  Vai onko sulla jotain toiveita kassan suhteen, onko se tyttö?  Tervehtiminen voi olla rasittavaa jatkuvana virtana.

Vierailija
77/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää jos kassa jää juttelemaan edelliselle asiakkaalle kun tämä on jo ostoksia pakkaamassa. Itse siinä sitten odottelen palvelua ja nyrpesti mulkaistaan ihankuin olisin tullut häiritsemään niiden omien ostosteni kanssa. Ihan oikeasti jos on asiakaspalveluammattiin hakeutunut niin ei varmaan ole liikaa pyydetty, että ne (kaikki) asiakkaat sitten huomioidaan vuorollaan. Luulisi edes perus käytöstavat olevan aikuisilla ihmisillä hallinnassa.

Vierailija
78/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää jos kassa jää juttelemaan edelliselle asiakkaalle kun tämä on jo ostoksia pakkaamassa. Itse siinä sitten odottelen palvelua ja nyrpesti mulkaistaan ihankuin olisin tullut häiritsemään niiden omien ostosteni kanssa. Ihan oikeasti jos on asiakaspalveluammattiin hakeutunut niin ei varmaan ole liikaa pyydetty, että ne (kaikki) asiakkaat sitten huomioidaan vuorollaan. Luulisi edes perus käytöstavat olevan aikuisilla ihmisillä hallinnassa.

Mua kassana suututtaa tuo sama, mutta sitä yleensä vakiasiakastakaan, ei voi jättää yksin pulisemaan, pakko hänetkin on vielä huomioida.

Siinä on vähän niinkun puun ja kuoren välissä.

Vierailija
79/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kassana suututtaa tuo sama, mutta sitä yleensä vakiasiakastakaan, ei voi jättää yksin pulisemaan, pakko hänetkin on vielä huomioida.

Siinä on vähän niinkun puun ja kuoren välissä.

Juu toki, mutta voisihan sille uudelle asiakkaalle huikata välissä moit ja edes katsoa päin.