Vaimo omii kaiken tilan kotonamme
Uskomatonta miten jollain voi olla otsaa täyttää kaikki paikat niillä tavaroilla joita hän haluaa. Ruokakaapit täynnä niitä ruokia joita hän haluaa. Jääkaappi täynnä niitä maitoja joita hän haluaa juoda. Minä haluan juoda sinistä maitoa ja on työn ja tutkan takana että 2 maitopurkkia mahtuu meidän isoon jääkaappiin. Hän juo vaaleaa kahvia j aminä tummaa. Minun kahvipakettini ei mahdu kaappiin.
Että jotkut osaa olla röyhkeitä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta värikästä teippiä tilanjakajaksi.
Olen harkinnut tätä jo vuosia sitten mutta kun narsistit ei tunnusta että toisella olisi oikeutta omaan tilaan. Heidän pikku päässään alkaa raksuttaa että mitä teet tuolla tilalla? Sinun tilasi on tyhjä mitä teet sillä?
ap.
Ilmeisesti, kun lasten tavaroita ei keittiön kaapeissa näy (muuten olisit kuvaillut) teillä olevan, olette kaksin. Temppukos se sinulle erota? Ei tarvitse jäädä katkeroitumaan. Et tarvitse mitään naista todentamaan, että joo-o, oikeus omaan tilaan löytyy, laita vaan tavaroita siihen. Pelkän rei'än takiako siinä kärvistelet? Sekin on vaan tyhjää tilaa.
Olet ihan oikeassa.
Säälistä en varmaan lähde.
Jotenkin siinä on oma viehätyksensä katsoa että missä on jonkun itsekkyyden rajat. Täytyy kyllä ihmetellä.
ap.
Jos joku olisi minun kanssani yhdessä tuosta syystä, en haluaisi olla yhdessä. Molemmat olisivat onnellisempia ilman toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
hrrrrrr... jos ap ei olisi trolli voisin kuvitella miten hirvittävän kauheaa olisi olla tekemisissä noin negatiivisen, aggressiivisen katkeran ihmisen kanssa. Kylmät väreet. Suuri anteeksipyyntö ap jos olet oikea ihminen, ei millään pahalla, en halua arvostella sinua henkilökohtaisesti. Sanon vaan tuntemukseni ihmisestä joka kuvailee itseään ja elämäänsä noin, vaikutelma on jotenkin todella aggressiivinen ja jäätävä.
Jäätävä on sinunkin kommenttisi. Sinusta huokuu ihminen joka voi ahdistaa toisen ihmisen nurkkaan ja joka sitten ihmettelee että miten se nyt noin huonosti käyttäytyy.
Koita sinä antaa omassa elämässäsi muillekkin tilaa äläkä om kaikkea tilaa itsellesi. Jos on jotain korjattavaa niin korjaa ensin omat virheesi ja vasta sitten ala osoittelemaan toista, pliiisssss!!!
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta asunto on sen narsistin omaisuutta eikä minulla ole tuloja. Ei ole niin helppoa vaan lähteä niin kuin luulette! Ap
Voi raukkaa kun et muuta keksinyt niin piti alkaa esiintymään minuna.
ap.
No mikä syy sinulla on olla lähtemättä?
Opettele asiallinen keino avata keskustelu. Toivon ettet käytä samaa tekniikkaa läheisiisi.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pysyt suhteessa ihmisen kanssa, jota pidät narsistina?
Pitääkö koulukiusatun vaihtaa koulua, tai työpaikkakiusatun työpaikkaa?
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Okei, olen eri, mutta teitä nyt on vaan kaksi tuossa, ei kokonaista koulua tai työpaikkaa. Voithan sanoa, että haluat pitää asuntonne ja yhteiset ystävänne, ja vaimo saa sitten kantaa kahvi- ja teepakettinsa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin kaiket päivää kitistään miesten vioista, mutta omia vikoja narsistit ei näe.
ap.
Niin että sitä vaan että älkää olko niin itsekkäistä.
ap.
Lähti liikkeelle ihan asiallisesti: vaimo käyttäytyy huonosti, haukut vaimon.
Mutta mitä hemmettiä sinä tulet minulle paasaamaan itsekkyydestä? Emmehän me edes tunne toisiamme! Vaimosi ei ole kaikki naiset, ei edes kaikki av:lla satunnaisesti tai vaikka vakituisemminkin vierailevat.
Liekö sinulla vaimoa ollenkaan? Oliko tarkoituksena jälleen vain päästä haukkumaan naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Okei, olen eri, mutta teitä nyt on vaan kaksi tuossa, ei kokonaista koulua tai työpaikkaa. Voithan sanoa, että haluat pitää asuntonne ja yhteiset ystävänne, ja vaimo saa sitten kantaa kahvi- ja teepakettinsa pois.
Vaimo on niin avuton että jos jättäisin hänet niin olisi verrattavissa heitteille jättöön. Hän ei pääse autolla edes tästä keskuksesta pois. Hän ei osaa.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Vaimo on niin avuton että jos jättäisin hänet niin olisi verrattavissa heitteille jättöön. Hän ei pääse autolla edes tästä keskuksesta pois. Hän ei osaa.
ap.
Hohhoijjaa.
No, eipä siinä. Paskempiakin avauksia on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin kaiket päivää kitistään miesten vioista, mutta omia vikoja narsistit ei näe.
ap.
ap.
Mutta mitä hemmettiä sinä tulet minulle paasaamaan itsekkyydestä? Emmehän me edes tunne toisiamme! Vaimosi ei ole kaikki naiset, ei edes kaikki av:lla satunnaisesti tai vaikka vakituisemminkin vierailevat.
Liekö sinulla vaimoa ollenkaan? Oliko tarkoituksena jälleen vain päästä haukkumaan naisia?
Siis ihan totta!
Ammuin nuolen ilmaan n. 5 metrin päähän sinusta ja sinä onnistuit heittäytymään sen eteen? Tulet valittamaan että kuinka on loukattu?
ap,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Jätä! Hankkikoon navigaattorin, ei kustanna paljoa. Älä lankea säälipeliin. Sinulla ja kahvipaketeillasi on oikeus omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Asutte jossain mielenterveystukiasuntolassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Siis ihan totta!
Ammuin nuolen ilmaan n. 5 metrin päähän sinusta ja sinä onnistuit heittäytymään sen eteen? Tulet valittamaan että kuinka on loukattu?
ap,
Siisi ihan totta: Kenelle tämä sitten on suunnattu ellei palstan lukijoille.
"Niin että sitä vaan että älkää olko niin itsekkäistä."
Oletin olevani yksi palstan lukijoista, koska viestisi osui silmääni. Mutta en siis ole. Kenelle tämä sitten oli, voitko täsmentää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Siis ihan totta!
ap,
Siisi ihan totta: Kenelle tämä sitten on suunnattu ellei palstan lukijoille.
"Niin että sitä vaan että älkää olko niin itsekkäistä."
Oletin olevani yksi palstan lukijoista, koska viestisi osui silmääni. Mutta en siis ole. Kenelle tämä sitten oli, voitko täsmentää?
Ap kuvittelee, että The Palstamama" on hänen vaimonsa. Siksi hän teitittelee. Vaimo on hyvin monitahoinen palstapersoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta asunto on sen narsistin omaisuutta eikä minulla ole tuloja. Ei ole niin helppoa vaan lähteä niin kuin luulette! Ap
ap.
Opettele asiallinen keino avata keskustelu. Toivon ettet käytä samaa tekniikkaa läheisiisi.
ap.
Tämä on kyllä pohjanoteeraus "teiltä". Ette tiedä kuinka keskustelu avataan. Sitä ei suinkaan avata niin että sanotaan että "olet homo" ja sitten jäädään odottamaan vastausta:)
Ettekö te todellakaan tiedä kuinka keskustelu avataan? Ei ole tuttua? Suosittelisin jotain keskustelukurssia.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Tämä on kyllä pohjanoteeraus "teiltä". Ette tiedä kuinka keskustelu avataan. Sitä ei suinkaan avata niin että sanotaan että "olet homo" ja sitten jäädään odottamaan vastausta:)
Ettekö te todellakaan tiedä kuinka keskustelu avataan? Ei ole tuttua? Suosittelisin jotain keskustelukurssia.
ap.
Hih hih hiii;D
Tuttua, mutta "vaimona" kaveri jonka kanssa otettiin kaksio. Vaatehuone meni kokonaan kaverille vaikka sanoin että haluan sieltä myös itselleni pari hyllyä, onneksi omassa (makuu)huoneessa oli kiinteät kaapit niin sain niihin omat kamppeeni. Sama keittiössä, esim. pakastinlokero oli täynnä kaverin ruokia mitä se ei koskaan syönyt (parhaimpana puoliksi syöty jäätelöpuikko oli siellä puoli vuotta), jääkaapista sain yhden hyllyn mihin olisi pitänyt kaikki sopia, puhumattakaan tiskialtaasta joka oli täynnä astioita, jotka tiskasi ehkä kerran kuukaudessa.
Ja ei, ei muuttanut tapojaan vaikka asioista huomautteli. Onneksi pääsin muuttamaan sieltä pois, ei enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua, mutta "vaimona" kaveri jonka kanssa otettiin kaksio. Vaatehuone meni kokonaan kaverille vaikka sanoin että haluan sieltä myös itselleni pari hyllyä, onneksi omassa (makuu)huoneessa oli kiinteät kaapit niin sain niihin omat kamppeeni. Sama keittiössä, esim. pakastinlokero oli täynnä kaverin ruokia mitä se ei koskaan syönyt (parhaimpana puoliksi syöty jäätelöpuikko oli siellä puoli vuotta), jääkaapista sain yhden hyllyn mihin olisi pitänyt kaikki sopia, puhumattakaan tiskialtaasta joka oli täynnä astioita, jotka tiskasi ehkä kerran kuukaudessa.
Ja ei, ei muuttanut tapojaan vaikka asioista huomautteli. Onneksi pääsin muuttamaan sieltä pois, ei enää koskaan.
Kai teillä kulutkin siitä asumisesta jaettiin tasan vessapaperista shsmpooseen ja vuokraan. Omat tasot jääkaapissa taisi ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Kun vaimosi osaa ostaa kaupasta kaapit täyteen ruokaa, niin ei hän täysin avuton ole. Kyllä sinun kannattaa lähteä - tai vaimon, miten nyt sovitte.