The Code.Mitä mieltä?
Sveitsi voitti euroviisut.Mitä mieltä olette Sveitsin euroviisusta?
Kommentit (18)
Kerran olen kuunnellut, en jaksa eikä kiinnosta kuunnella toista kertaa.
Hirveää ulinaa ja tyylilajien vaihtelua.
Huono. Toki tuolla aina menestyy ne kummallisimmat biisit. Musiikillisesti olisi ollut parempiakin esityksiä mutta näköjään viisuissa ei enää musiikki ratkaise.
Voittajasta tulee mieleen Marokon "eno". Biisi ei oo mikään korvamato, en muista siintä mitään, apitti että keepo keikkuin painovoimaa uhkuen pienois-lättymaan kamaran reunalla
Upea. Hieno laulu ja todella lahjakas laulaja. Oikea voitti!
Kroatian kipale polki loppuun saakka aloillaan kuin kettingin päässä murhanhimossaan räyhäävä pitbull. Ei vapautunut kahleistaan kniinkuin Kääryle mutta tuli silti toiseksi kuten Suomi vuosi sitten
Hyvä esitys, hyvä lauluääni, esiintyjällä karismaa ja laulaa sydämestään eikä jonkun toisen kirjoittamaa laskelmoitua tekstiä. En ole itse yhtään wokehenkinen enkä samaistu biisiin yhtään mutta symppaan aidonoloista tulkintaa
Huonohan se on kun en edes muista miten meni koko biisi.
Tykkäsin. En katsonut esitystä. Kuuntelin vain. Omassa TOP 3:ssa oli.
Surkeaa viihdettä ihmisiltä, jotka luulee itseään älykkäämmäksi ja paremmiksi mitä oikeasti ovat. Kuka tuohon laittaa aikaa ja rahaa? Sopiva kohdeyleisö tytöt 8-18 v.
Vierailija kirjoitti:
Surkeaa viihdettä ihmisiltä, jotka luulee itseään älykkäämmäksi ja paremmiksi mitä oikeasti ovat. Kuka tuohon laittaa aikaa ja rahaa? Sopiva kohdeyleisö tytöt 8-18 v.
Ilmeisesti sinä tuijotit silmä kovana ja olet öyhöttänyt täällä koko aamupäivän. Niin?
Ei ole mun genreä. Ei ollut Micakaan, jonka kopio tämä laulaja oli. Mutta voitti, joten mun mielipiteellä nyt ei hirveästi tässä ole väliä.
Mitäänsanomaton kappale, jossa narsistiset sanoitukset. Voittajan muunsukupuolisuutta hehkutetaan kuin kyseessä olisi jokin suurikin saavutus.
Huono.