Mitä mielestäsi ihan selvää asiaa kumppanisi ei ole tiennyt liittyen naisten/miesten fysiikkaan?
Treffeille tampoonin kanssa ketjusta tuli mieleen. . Tuossa yksi päivä juteltiin miehen kanssa tampooneista. Hän ei ollut koskaan aiemmin kuullut, että jos se on oikein asetettu, niin sitä ei tunne, eli siis ei tiennyt että naisella on siellä sellainen "tunnoton-alue". Lisäksi oli ajatellut että kokomerkintä viittaa naisen paikkojen kokoon - ei vuodon määrään.
Ymmärrettäväähän tämä on, tuskin noita koulussa opetetaan. Silti yllätti! Lisäksi hän vielä joitain vuosia sitten luuli, että naiset pissii vaginan kautta. :)
Niin ja ollaan yli kolmekymppisiä ja vielä hyvin koulutettuja molemmat...
Kuinkakohan yleisiä siis tällaiset luulot ovat? Onko tullut muita vastaan? Uskaltaako joku mies tunnustaa luulleensa myös tällaisia asioita?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on sitä seksi/sukupuolielämä-osastoa.
Mieheni ei ilmeisesti 50-vuotta täytettyäänkään vielä tiedä, ettei nainen saa lainkaan nautintoa 30 sekuntia kestävästä aktista. No jo pieni pikkupoikamainene esileikki edellä. Mutta tuo noea suorittaminen saa oikeasti itkemään salaa joka kerta. Ja mies luulee että nautin.
Eikö olisi kannattanut jutella hänen kanssaan asiasta, eikä itsekseen itkeskellä?
Joo, kyllä siihen tarvitaan kaksi. Ei voi vierittää vastuuta nautinnostaan kokonaan toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olen ennenkin tästä puhunut palstalla, mutta se, että mies luulee naista kiihottavan pikkuhousujen/stringien veto pyllyvakoa vasten.
Vaimo osti minulle joskus miesten stringit ja kyllä täytyy sanoa että oli hintahtava ja epämukava olo kun ne laittoi jalkaan. Ei jatkoon. Mutta kai siitä naiset jotain kiksejä saa kun kangasrätti hinkkaa persreikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuli että raskaaksi voi tulla milloin vaan, siis menkkojenkin aikana.
Kuten voikin.
Häh, miten niin? 😂
Ex luuli että nainen vuotaa kuukautisten aikana "jotain limaa"
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että klitorista ei tarvi jyystää yhdestän kohtaa vaan koskea hellästi isommalle alueelle
No siinä on taas huolella väärinymmärretty ap:n kysymys.
Jos SINULLA asia on noin niin ei se silti ole mikään yleinen naisten fysiikkaan liittyvä fakta.
Esim minulla nimenomaan tarvii "jyystää klitorista yhdestä kohtaa" jos tarkoitus on, että laukean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs harhaluulo monilla naisilla ja kumma kyllä myös miehillä on, että sperma varastoituisi kiveksiin. Usein kuulee sanottavan, että puutteessa olevan miehen kassit pakottaisi tai että ne olisi jotenkin purkautumisen tarpeessa. Todellisuudessahan paineet kertyy eturauhaseen ja tuntuu alavatsassa, ei palleissa.
Tästä olen erimieltä. Pakotus tuntuu juuri palleissa, jos kiihottuu toistuvasti eikä pääse purkautumaan.
Komppaan edellistä. Pakotus tuntuu palleissakin, mutta vielä enemmän korvien välissä. Ainakin itellä käytös muuttuu tiedostamatta ja vaimo huomaa pakotuksen jo siitä.
Useimmat eivät ymmärrä, että keskenmeno tai lapsen kuolema heti synnytyksen jälkeen on hyvä juttu. Se on luonnon tapa hoitaa asia, jos lapsi ei ole elinkelpoiseksi kehittynyt. Joku asia on silloin mennyt pieleen lapsen kehityksessä. Pystyin perustelemaan tämän vaimolleni ja laitettiin uutta pesään. Kun terve lapsi syntyi, niin edellisen menetyksen sai jättää taakseen.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat eivät ymmärrä, että keskenmeno tai lapsen kuolema heti synnytyksen jälkeen on hyvä juttu. Se on luonnon tapa hoitaa asia, jos lapsi ei ole elinkelpoiseksi kehittynyt. Joku asia on silloin mennyt pieleen lapsen kehityksessä. Pystyin perustelemaan tämän vaimolleni ja laitettiin uutta pesään. Kun terve lapsi syntyi, niin edellisen menetyksen sai jättää taakseen.
No saahan sitä kuitenkin surra!
Saa tietenkin, mutta hyvä aina muistaa mikä oli lapselle parasta. Jos ei ole elämälle edellytyksiä niin parempi vaihtoehto. Kaikki ei luonnossa selviä, joten se on hyvä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kielen survominen virtsaputkeen ei tunnu hyvältä. Sekä peniksen puristaminen niin että sormenpäät ovat virtsaputken kohdalla on myöskin kivuliasta
Kielen survominen virtsaputkeen tuntuu oikein hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli noista stringeistä mieleen, että useampi mies on luullut hevosella ratsastamisen tuntuvan naisesta jotenkin hyvältä. Tosiassahan nainen ei istu satulassa pillunsa vaan istuinluiden päällä, joten ei se penkkiä kummemmalta tunnu.
Jotenkin hassua, miksi miehet luulevat noin. Suurin osa maailman kilparatsastajista on miehiä, eikä nekään istu sukuelimensä päällä.
Minä olen myös kuullut että jotkut luulevat että miehiä sattuu kun ajavat pyörällä.
Tästä olen erimieltä. Pakotus tuntuu juuri palleissa, jos kiihottuu toistuvasti eikä pääse purkautumaan.